Repe Ruutikallo kirjoitti:hezzuhopo kirjoitti:Taitaapa olla tämäki
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
:

Ei mitään ihmeellistä, Tector ilmoitti noita alle 800 €:n. Tosin lienee jo loppu...
Melkein jo harmitti, kun olin ostanut Verkkokaupasta oman MacBook Whiteni, ja näin tuon Tectorin hinnan. Tectorilla tosin niitä laitteita oli vain kaksi, ja ilmoituksessa oli seuraava huomautus:
•molemmat kappaleet ovat olleet esittelykäytössä
Vaikea tietysti sanoa näkemättä, minkälaisessa kunnossa laitteet ovat esittelykäytön jäljiltä (voihan ne olla hyvässäkin kunnossa), mutta minulle tulee ainakin mielikuva siitä, että kaupassa hypisteltävinä olleet koneet eivät ainakaan päältä olisi täysin uudenveroisia.
Sivumennen sanoen olen tarkkaillut tuota Verkkokaupan varastosaldoa noiden MacBookien osalta, ja näyttää, että kauppa on kyllä käynyt. Toisaalta on näyttänyt myös siltä, että Verkkokaupalla on ollut aika paljon noita koneita.
Minähän ryntäsin heti Verkkokauppaan, kun kuulin, että MacBook-mallistoja oli päivitetty. Olin jo varautunut maksamaan tästä koneestani sen 949 euroa, ja sen olisinkin joutunut maksamaan, jos olisin esim. tilannut koneen Mac-storesta viikon-pari aikaisemmin. Hyvä tuuri, siis!