Hyvä hyvä. Toivottavasti huomenna lähtis tulemaan tänne päin..Xaeron kirjoitti:eklunto1 on rehellinen. Mulla on todistusaineistoa tässä, että hän on oikeasti tilannut IPHONE 3G S BLACK 16GB-ITA ja että UPS on sen toimittanut perille.
En viitsi laittaa tarkempia tietoja tähän, mutta lähde on 100%.
iPhone 3G S Italiasta
-
Re: iPhone 3GS Italiasta
Viesti Kirjoittaja legace »
-
Viesti Kirjoittaja Loksutada »
Juuri äsken "Prepared for Shipment"
Edit: Tämän viestin tarkoitus, eli kysymys, unohtui. Tarkoittaako eteenpäin siirtyminen Applen hyväksyneen tilauksen? Eli onko vielä mahdollista, että Apple puhaltaa pilliin ja paketti vedetään sivuun tyhmerön postinumeron/maan/luottokortin kuvan takia?
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Mulla sanoo kanssa Saunalahti 5.0 ja mitä tuolla Legal tekstillä nyt haetaan? Sehän on vain ne oikeudet suomeksi mistä näkee Applen jotain tietoja.McPekkis kirjoitti:No ihan vain halusin tuoda esille huomioni tuosta Legal-tekstistä, koska sitä myös eklunto korosti kyseisessä viestissä. Siis kyllähän se eklunto1 -teksti on siihen kuvaan jälkikäteen laitettu. Mitä se sitten tarkoittaa koko ketjun osalta, en osaa sanoa. Ehkä tekijä tulee sen vielä kertomaan. Toinen mikä hieman jopa huvittaa, on eklunto1:n valitsema operaattori, Sonera (ja miksi mulla näyttää Sonera 5.0 ja hänellä 4.0). Huomioita, ei syytöksiä ketään kohtaan.Miklu kirjoitti:Meinaatko että eklunto1 olis kehitellyt tuon tilausmahdollisuuden omasta päästään ja olisi sitten naureskellut koko viikonlopun lukiessaan tätä ketjua innostuneista homppulaisista. Ei perhana... No jos on näin hyvän pilan keksinyt ja saanut niin monet (minä mukaan lukien) vipuun, niin on jo melkein aplodien paikka.McPekkis kirjoitti:Saattaa olla hieman OT tähän iTalia-kauppojen hehkutukseen, mutta tuota Legal (suom. OIkeudet) -valikkoa jäin miettimään. Omassa 3G-puhelimessa ei ole koskaan lukenut mitään Oikeudet-valikon perässä ja kun katselen tätä kuvaa niin kyllä tuo fontin kokokin tuntuu omituiselta. Eli lukeeko jollakulla jotain tuossa kohdassa?![]()
![]()
Toivottavasti ei ole pilaa ja tilatut puhelimet tulevat. Ja muutamahan on vahvistanut saaneensa UPS:n seurantakoodin.
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Jos olet käyttänyt täällä jaossa olevaa Saunalahden carrier bundlea, niin siinä tosiaan on versio 5.0 kun olen sen sinne (melkein) hatusta nykäissyt (tiedostot info.plist ja version.plist).Tege kirjoitti:Mulla sanoo kanssa Saunalahti 5.0 ja mitä tuolla Legal tekstillä nyt haetaan? Sehän on vain ne oikeudet suomeksi mistä näkee Applen jotain tietoja.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inf »

-
Viesti Kirjoittaja Pattu »
-
Viesti Kirjoittaja VaasankadunHerra »
Minkälaisella postinumerolla olit tehnyt tilauksen? Täsmäsikö Italialaisten kanssa?inf kirjoitti:Oma puhelin on saapunut Suomeen tänä aamunaEli kyllä tämä homma pelaa oikein nätisti.
Oma tilaus vielä "not yet shipped".
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Käytin ihan omaa Vantaan postinumeroa, joka näyttäisi tosin Wikipedian mukaan olevan myös Rooman postinumero :-) Sen takia ei varmaan tullutkaan mitään virheviestiä tilatessaVaasankadunHerra kirjoitti:Minkälaisella postinumerolla olit tehnyt tilauksen? Täsmäsikö Italialaisten kanssa?inf kirjoitti:Oma puhelin on saapunut Suomeen tänä aamunaEli kyllä tämä homma pelaa oikein nätisti.
Oma tilaus vielä "not yet shipped".
-
Viesti Kirjoittaja M *nen »
Not shipped yet. Toistaiseksi - 1/2vrk tilauksesta. Postinumero tampereelle jota osoitetta vielä hieman kaunistelin storen account palikasta ja apple nätisti kuittasi, että toimitusosoitteeseen tehdyt muutokset on huomioitu.
Se huono puoli tässä jännärissä taitaa olla, että ihan oikeasti visalta lähtee iso summa ja ihan toimiva ericsson jää työttömäksi. ;-)
-
Viesti Kirjoittaja dem0 »
inf kirjoitti:Oma puhelin on saapunut Suomeen tänä aamunaEli kyllä tämä homma pelaa oikein nätisti.
Pattu kirjoitti:Sama juttu, oma puhelin on myös saapunut aamulla Suomeen UPS:in sivujen mukaan...
Tosi hienoa!

-
Viesti Kirjoittaja inf »
VANTAA,
FI 29.06.2009 6:23 SAAPUMISSKANNAUS
STOCKHOLM,
SE 29.06.2009 4:31 LÄHTÖSKANNAUS
29.06.2009 4:31 LÄHTÖSKANNAUS
29.06.2009 3:51 SAAPUMISSKANNAUS
KOELN (COLOGNE),
DE 29.06.2009 3:51 LÄHTÖSKANNAUS
HELSINKI,
FI 29.06.2009 4:11 TOIMITUKSEN MUUTOSPYYNTÖ VASTAANOTETTU. KÄSITELLÄÄN PAKETIN PALAUDUTTUA UPS-TOIMIPISTEESEEN.
KOELN (COLOGNE),
DE 29.06.2009 1:56 LÄHTÖSKANNAUS
HELSINKI,
FI 28.06.2009 6:55 SAAPUMISSKANNAUS
STOCKHOLM,
SE 28.06.2009 3:51 SAAPUMISSKANNAUS
KOELN (COLOGNE),
DE 27.06.2009 1:12 LÄHTÖSKANNAUS
NL 26.06.2009 13:15 LASKUTUSTIEDOT SAATU
-
Viesti Kirjoittaja legace »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Itse laitoin ihan suomen postinumeron siihen postinumerokenttään, tosin taisi mennä läpi ihan siitä syystä että Vantaan postinumero on sama mitä käytetään esim. Roomassa :-)legace kirjoitti:Voinko laittaa siihen osoitr kenttään sen oikean postinron ja Italian postinumero kenttää jonkun Italialaisen postinumeron?
-
Viesti Kirjoittaja M *nen »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Näkyy siellä applen storen seurannasta tuo UPS:n lähetysnumeroM *nen kirjoitti:Mites tuo toimituksen muutosilmoitus tapahtui ja mitä muutit? Tuleeko ups numero applen vahvistuksessa vai tuleeko se tilauksen seurantaan?
-
-
Viesti Kirjoittaja jk »
Eli teitkö jonkun muutosilmoituksen siinä vaiheessa kun paketti oli Kölnissä.inf kirjoitti:Näkyy siellä applen storen seurannasta tuo UPS:n lähetysnumeroM *nen kirjoitti:Mites tuo toimituksen muutosilmoitus tapahtui ja mitä muutit? Tuleeko ups numero applen vahvistuksessa vai tuleeko se tilauksen seurantaan?
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
-
Viesti Kirjoittaja inf »
En tehnyt mitään. Itsekin ihmettelin tuota seurannassa näkyvää muutosilmoitusta, mistä lie tullut.jk kirjoitti:Eli teitkö jonkun muutosilmoituksen siinä vaiheessa kun paketti oli Kölnissä.inf kirjoitti:Näkyy siellä applen storen seurannasta tuo UPS:n lähetysnumeroM *nen kirjoitti:Mites tuo toimituksen muutosilmoitus tapahtui ja mitä muutit? Tuleeko ups numero applen vahvistuksessa vai tuleeko se tilauksen seurantaan?
-
Viesti Kirjoittaja eklunto1 »
Siis mä kirjoitin Legal kohtaan mun tägin. Myös Imei koodi on osaksi sutattu, jos jotain tuo ihmetyttääMcPekkis kirjoitti:Saattaa olla hieman OT tähän iTalia-kauppojen hehkutukseen, mutta tuota Legal (suom. OIkeudet) -valikkoa jäin miettimään. Omassa 3G-puhelimessa ei ole koskaan lukenut mitään Oikeudet-valikon perässä ja kun katselen tätä kuvaa niin kyllä tuo fontin kokokin tuntuu omituiselta. Eli lukeeko jollakulla jotain tuossa kohdassa?eklunto1 kirjoitti:
Katso kohta Legal

Koko jutun idea oli jakaa tietoa jos 3GS puhelimen itselleen haluaa. Alkaa jo hieman ihmetyttää tämä komenttien suunta.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Viesti Kirjoittaja malhotra »
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
[spekulointia] Olisivatko UPS:lla itse vaihtaneet sitä jotenkin, kun huomasivatkin kyseessä olevan Suomi eikä Italia.[/spekulointia]inf kirjoitti:En tehnyt mitään. Itsekin ihmettelin tuota seurannassa näkyvää muutosilmoitusta, mistä lie tullut.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
malhotra kirjoitti:Ovatko nämä jo pian perillä olevat yksilöt nimeomaan 32gb malleja? Vähän kyllä jännittää. Oma status edelleen not yet shipped.
omani on 32gigainen.
-
Viesti Kirjoittaja eklunto1 »
Myös mulla se oli vaihdettu. Joutunevat tekemään sen, sillä alkuperäinen osoite ei ole oikein, kun alkuperäinen kohdemaa on Italia.Miklu kirjoitti:[spekulointia] Olisivatko UPS:lla itse vaihtaneet sitä jotenkin, kun huomasivatkin kyseessä olevan Suomi eikä Italia.[/spekulointia]inf kirjoitti:En tehnyt mitään. Itsekin ihmettelin tuota seurannassa näkyvää muutosilmoitusta, mistä lie tullut.
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Äläs hermostu. Kyllä täällä on sinulle puolesta puhujia jo ollut ja moni on jo todistanut, että homma toimii. Sinänsä tervettä vähän epäillä tämmöisen toimivuutta, mutta ei sinua kukaan huijariksi ole syyttänyt. Ja eiköhän tuo ole todistettu, että et puhunut omiasi. Minä ainakin kiitän antamastasi vinkistä.eklunto1 kirjoitti:Siis mä kirjoitin Legal kohtaan mun tägin. Myös Imei koodi on osaksi sutattu, jos jotain tuo ihmetyttääPuhelimen tai jutun aitoutta voi tulla tänne paikanpäälle tutkimaan. Mulla on lähetteet ja paperit.
Koko jutun idea oli jakaa tietoa jos 3GS puhelimen itselleen haluaa. Alkaa jo hieman ihmetyttää tämä komenttien suunta.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka