iPhone 3G S Italiasta
-
Re: iPhone 3GS Italiasta
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Viesti Kirjoittaja M *nen »
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Saas nähä milloin Ouluun saapuu. Apple.it-sivujen statuksen mukaan 1. heinäkuuta, mutta siellä on eri statuksen kuvaus mitä UPS:n sivuilla. Kaipa sitä helpommalla pääsisi jos rupeasi jo soittelemaan UPS:lle ja kysyisi.
-
Viesti Kirjoittaja 997S »
Itse olen ajatellut aina että kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantanssia.
Tässä keississä huonolla säkällä ei käy mitään, hyvällä ilmestyy 2 iPhonea UPS:n kantamana
kotiin. Multa ainakin kumarrus tredin aloittajalle, kävi miten kävi, pahimmassakaan tapauksessa ei käynyt mitään.
-
Viesti Kirjoittaja dagmar »
-
Viesti Kirjoittaja gaimelef »
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_po ... s_in_Italy
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Mun postinumero ei löydy tuosta listasta ja paketti on Helsingissä, kai.gaimelef kirjoitti:Onkos nyt ketään joidenka tilaus olis mennyt "Not Yet Shipped" statusta pitemmälle, jos tilauksessa Suomen postinumero EI löydy Italian postinumeroiden joukosta?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_po ... s_in_Italy
Mulla tilauksessa Kirkkonummen postinumero 02400, joka ei löydy Italian postinumeroiden joukosta.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Minä tilasin perjantaina ja nyt on tänään toimitus tulossadagmar kirjoitti:Onko kukaan tilannut valkoista 32 gb:n iPhonea? Kuinka äkkiä on lähtenyt UPSille?
-
Mikäs sun postinumero?DigiMon kirjoitti:
Mun postinumero ei löydy tuosta listasta ja paketti on Helsingissä, kai.
-
Viesti Kirjoittaja edamski »
Kävi meinaan mielessä tilata sittenkin tuo 32 giganen, olis ainakin muistikapasiteettia musalle yms riittävästi. Ja lähtisihän se kaikenlisäksi nopeammin toimitukseen, näköjään.
-
Viesti Kirjoittaja Loksutada »
Tuskinpa se siinä olisi, jos sitä ei olisi tarkoitus käyttää. Rahat saat varmasti takaisin.edamski kirjoitti:Onko kellään kokemusta Apple Storen Account/Order status/Order details -kohdasta, eli voiko tuon tilauksen (jonka status on "Not yet shipped") perua klikkaamalla sitä "Cancel items"-linkkiä vaikka maksu on jo verkkopankin mukaan veloitettu VISA:lta?
-
Viesti Kirjoittaja gnlc »
Sijainti Pvm Paikallista aikaa Kuvaus
NURNBERG, 29.06.2009 8:34 VÄÄRÄ REITITYS UPS:N TOIMIPAIKASSA
DE 29.06.2009 7:53 MATKALLA
...
NL 26.06.2009 15:45 LASKUTUSTIEDOT SAATU
No soitinpa varmuudeksi UPS:lle ja sanoivat, että maakoodi oli ollut väärin (hmm mistähän johtunut
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Eli muuten normaalisti täytin toimitusosoitteen mutta kaupungin kohdalle täytin -> OULU, FINLAND ja postinumeron laitoin oikeaan paikkaan. UPS:n sivulla tämä näkyy näin -> Lähetetty osoitteeseen: OULU, FINLAND, IT
-
Viesti Kirjoittaja strong »
hankitussa iPhonessa. ko säädintä ei edes löydy asetuksista. Ainakaan minä en ole saanut sitä pelaamaan
v3 päivityksen jälkeen. ko iPhone ottaa normaalisti nettiyhteyden ja bt pairing onnistuu. Soneran iPhonella ei mitään ongelmaa. Ehkapa vaihdan vielä Soneran Sim- kortin italian puhelimeeni. jos ongelma
liitttyyy konffauksen vaikeuten Sauniksen liittymaa kayttaessa.
-
Viesti Kirjoittaja gnlc »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=126900strong kirjoitti:oletteko varautuneet siihen että interne tethering ei pelaa italiasta
hankitussa iPhonessa. ko säädintä ei edes löydy asetuksista. Ainakaan minä en ole saanut sitä pelaamaan
v3 päivityksen jälkeen. ko iPhone ottaa normaalisti nettiyhteyden ja bt pairing onnistuu. Soneran iPhonella ei mitään ongelmaa. Ehkapa vaihdan vielä Soneran Sim- kortin italian puhelimeeni. jos ongelma
Tuosta ohjeet asian korjaamiseen.
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=126900strong kirjoitti:oletteko varautuneet siihen että interne tethering ei pelaa italiasta
-
Viesti Kirjoittaja Nessa »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
White iPhone 3G S 16GB <3
iMac 24" (Early 2008)
-
Stupid Llamas!
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Se ei taida olla maakoodi vaan alanumero eli voinet jättää tyhjäksi.Nessa kirjoitti:Ehkä hiukan tyhmäkin kysymys, mutta mitä tilanneet ovat laittaneet maakoodin kohdalle? Eli se Int.- kohta tilauslomakkeen melkeen alimmalla rivillä puhelinnumeron jälkeen. Itse en ole koskaan tilannut ulkomailta, niin en ole varma asiasta..
-
Ahaa.. Joku vaan arveli sen olevan maakoodi, siksi varmistin. Mites puhelinnumero? Pitääkö eteen laittaa se +358? Eli itse omistan Elisan liittymän, niin pitääkö puhelinnumero syöttää kahteen kenttään muodossa +35850 XXXXXXX?Pis kirjoitti:Se ei taida olla maakoodi vaan alanumero eli voinet jättää tyhjäksi.Nessa kirjoitti:Ehkä hiukan tyhmäkin kysymys, mutta mitä tilanneet ovat laittaneet maakoodin kohdalle? Eli se Int.- kohta tilauslomakkeen melkeen alimmalla rivillä puhelinnumeron jälkeen. Itse en ole koskaan tilannut ulkomailta, niin en ole varma asiasta..
iMac 24" (Early 2008)
-
Stupid Llamas!
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Puhelinnumero kannattaa laittaa myös katuosoitekentän extrariveille kun siellä tilaa on. Numero tulee silloin sentään ainakin yhteen kohtaan oikein.Nessa kirjoitti:Ahaa.. Joku vaan arveli sen olevan maakoodi, siksi varmistin. Mites puhelinnumero? Pitääkö eteen laittaa se +358? Eli itse omistan Elisan liittymän, niin pitääkö puhelinnumero syöttää kahteen kenttään muodossa +35850 XXXXXXX?Pis kirjoitti:Se ei taida olla maakoodi vaan alanumero eli voinet jättää tyhjäksi.Nessa kirjoitti:Ehkä hiukan tyhmäkin kysymys, mutta mitä tilanneet ovat laittaneet maakoodin kohdalle? Eli se Int.- kohta tilauslomakkeen melkeen alimmalla rivillä puhelinnumeron jälkeen. Itse en ole koskaan tilannut ulkomailta, niin en ole varma asiasta..
Edit: "int" on varmaan interno tai jotain sinne päin mutta joka tapauksessa se että se on puhelinnumeron lopussa kertoo paljon. Myös englanninkielisillä applestore lomakkeilla joku on aina heittämässä maakoodia ext-kenttään vaikka se on lopussa enkä tiedä miten ext-sanasta voi vääntää maakoodia tarkoittavaa sanaa.
-
Viesti Kirjoittaja Loksutada »

-
Pis kirjoitti:Puhelinnumero kannattaa laittaa myös katuosoitekentän extrariveille kun siellä tilaa on. Numero tulee silloin sentään ainakin yhteen kohtaan oikein.Nessa kirjoitti:Ahaa.. Joku vaan arveli sen olevan maakoodi, siksi varmistin. Mites puhelinnumero? Pitääkö eteen laittaa se +358? Eli itse omistan Elisan liittymän, niin pitääkö puhelinnumero syöttää kahteen kenttään muodossa +35850 XXXXXXX?Pis kirjoitti:Se ei taida olla maakoodi vaan alanumero eli voinet jättää tyhjäksi.Nessa kirjoitti:Ehkä hiukan tyhmäkin kysymys, mutta mitä tilanneet ovat laittaneet maakoodin kohdalle? Eli se Int.- kohta tilauslomakkeen melkeen alimmalla rivillä puhelinnumeron jälkeen. Itse en ole koskaan tilannut ulkomailta, niin en ole varma asiasta..
Selvä, kiitokset asian valaisemisesta. Katsotaan, jos sitten huomenna lähtisi iPhone tuota kautta tilaukseen..

iMac 24" (Early 2008)
-
Stupid Llamas!
-
No täytyy kyllä sanoa, että ilmeisesti eivät käsittele tilauksia saapumisjärjestyksessä. Itse laitoin tilauksen jo perjantaina klo 18:00. Edelleenkin tilaus statuksella "Not Yet Shipped".Loksutada kirjoitti:Ja näin. Eilen tilattu iPhone on nyt laivattuIso käsi, kiitos ja kumarrus ekluntolle.
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Oliko tämä 32-gigainen?Loksutada kirjoitti:Ja näin. Eilen tilattu iPhone on nyt laivattuIso käsi, kiitos ja kumarrus ekluntolle.
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Tilaa sieltä Italian storesta jollain ihan random puhelinnrolla (kuhan numero menee läpi).
Sitten, kun tilaus on tehty, mene http://store.apple.com/fi
Sieltä valitset Account (oikealla) -> Order status.
Klikkaa siitä View order details sen iPhonen tilauksen kohdalta.
Klikaa Edittiä Shipping Address vierestä.
Pistä kaikki tiedot uudestaan, ja puhelinnroksi pistä esim. 003584178xxxxx
Sitten klikkaat Ship to this address ja olet valmis

-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Ja mikä malli sulle oli tulossa. Mä tein tilauksen about puoli kolme perjantaina eikä vielä shipannut. Pitäis varmaan tosiaan muuttaa tilaus 32-gigaiseksi niin sais tänään lähtemään luultavasti. Eivät vissiin ole sulkenut hanoja jos v-lopun aikana tehty tilaus on lähtenyt tänään.gaimelef kirjoitti:No täytyy kyllä sanoa, että ilmeisesti eivät käsittele tilauksia saapumisjärjestyksessä. Itse laitoin tilauksen jo perjantaina klo 18:00. Edelleenkin tilaus statuksella "Not Yet Shipped".Loksutada kirjoitti:Ja näin. Eilen tilattu iPhone on nyt laivattuIso käsi, kiitos ja kumarrus ekluntolle.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka