ONNEA!Pattu kirjoitti:Nonniin, nyt on paketti haettu ja pöydällä!! Ei muuta kun avaamaan ja sitten kimppuun 8)

Viesti Kirjoittaja Paapa »
ONNEA!Pattu kirjoitti:Nonniin, nyt on paketti haettu ja pöydällä!! Ei muuta kun avaamaan ja sitten kimppuun 8)
Viesti Kirjoittaja Laza »
Viesti Kirjoittaja kinkki »
Viesti Kirjoittaja Ministeri »
Viesti Kirjoittaja eklunto1 »
Viesti Kirjoittaja M *nen »
...samaa mietin. Vielä kun voisi yhdistää ostoskorit IT ja FI -storeista.Tule iPhone, tule...
EDIT: Mitä jos niputtaisi tuohon tilaukseen lisäksi jotain muuta pientä rompetta kuin iPhonen (Troijan Hevonen)tai tekisi uuden tilauksen siten että ensimmäinen rivi olisi vaikkapa iPod-laturi tms.
postilokero tai tmv ei kelpaa toimitusosoitteeksi. Myöskään kansainvälisen puhelinliikenteen suomen suunta ei kelvannut osoitteistoa tehdessä - piti laittaa 040- numerona.eklunto1 kirjoitti:Tiedoksi vain, että nyt on toinen tilaus saapunut. Eli hyvin homma toimii. Meni kaverille Turkuun.
Yksi hyvä tapa jos ei osaa/kykene tilaamaan, on perustaa esim. Italian reissulla postilokero ja edelleen ohjata se sitten Suomeen. Sama toimii lähes kaikissa muissakin maissa. (Esim. Jenkkilä, jossa osa tuotteista toimitetaan vaan sisäisesti).
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Viesti Kirjoittaja strokes »
Viesti Kirjoittaja Ministeri »
Apple Suomi ja Apple Italia Storet on täysin samanlaisia, vain kieli muuttuu.strokes kirjoitti:Mä tartteisin ystävät ihan kunnon rautalanka ohjeet että mitä pitää kirjoittaa mihinkin kohtaan siellä italian applesivulla. Jaksaisko joku näistä onnistuneista tyypeistä laittaa ohjeet jakoon? hienoa että teillä homma onnistui!
Kyllä ne tilauksia ottaa vastaan, mutta se on eri asia pääseekö se koskaan toimitusvaiheeseen. Tänäänkin on useita tilauksia peruuteltu - itselläni esim. oli validi Italian postinumero ja kaikki tiedot ok, silti kävi näin.Ministeri kirjoitti:Kokeilin tehdä toisenkin tilauksen ja sukkana meni läpi maksuvaiheeseen asti (johon keskeytin). Eli tuskin ovat vielä keskeyttäneet epäorthodoksista myyntikanavaansa.
Ei muuta kuin tilauksia sisään.
Minä otin copypastet koko osoitteistolomakkeen tekstistä ja googlen kääntäjällä käänsin koko nipun. Kyllä sillä selkis mihin katu jne osoitteet tulee - joskin niihin optioihin laitoin nämä kotisuomen postinumerot finland sanoineen. Puhelinnumeroon ei kelvannut maatunnus. Loppuun jää väkisin IT tunnus. Mutta kun kelpaa niin hyvä, osoitteiston voi vielä siistiä tilauksen seurannasta.strokes kirjoitti:Mä tartteisin ystävät ihan kunnon rautalanka ohjeet että mitä pitää kirjoittaa mihinkin kohtaan siellä italian applesivulla. Jaksaisko joku näistä onnistuneista tyypeistä laittaa ohjeet jakoon? hienoa että teillä homma onnistui!
Viesti Kirjoittaja Tege »
Kyllä itsekin tuohon asti pääsee mutta koitappas maksaa niin ei taida ihan heti mennä.Ministeri kirjoitti:Kokeilin tehdä toisenkin tilauksen ja sukkana meni läpi maksuvaiheeseen asti (johon keskeytin). Eli tuskin ovat vielä keskeyttäneet epäorthodoksista myyntikanavaansa.
Ei muuta kuin tilauksia sisään.
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
Viesti Kirjoittaja strong »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Ootko sä se sama kuka tätä kokoajan tänne on pistellyt?strong kirjoitti:moniko tilaisi Italiasta iPhonen jos tietäisi ettei
ko puhelimen tethering toimi kuin Soneran liittymällä.
toivottavasti tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisu. Olisi mukava käyttää myös Saunalahden 3g-
liittymää
Viesti Kirjoittaja iTekonen »
Viesti Kirjoittaja inf »
Niin jos sä olet niin tyhmä ettet saa sitä toimimaan kun se muilla toimii niin onko se meidän vikastrong kirjoitti:moniko tilaisi Italiasta iPhonen jos tietäisi ettei
ko puhelimen tethering toimi kuin Soneran liittymällä.
toivottavasti tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisu. Olisi mukava käyttää myös Saunalahden 3g-
liittymää
http://www.ups.fi/content/fi/fi/shippin ... index.htmlPaapa kirjoitti:Mistähän tuon UPS:in puhelinnumeron löytäisi? Kai ne suomea osaavat.
Kiitos, kerkesinkin jo itse löytää, kun hain UPS Finland haulla.Xaeron kirjoitti:http://www.ups.fi/content/fi/fi/shippin ... index.htmlPaapa kirjoitti:Mistähän tuon UPS:in puhelinnumeron löytäisi? Kai ne suomea osaavat.
Eli 0800-1-877-877
Viesti Kirjoittaja Belgiasta »
Movistarilta ei välttämättä saa ongelmitta. Myyvät niitä mieluummin niille, jotka ottavat liittymän oheen. Ainakin tällä hetkellä. Heinäkuun puolessa välissä tuo kysyntä on saattanut jo laskea niin, että Movistarinkin liikkeet niitä antavat niillekin, jotka eivät liittymää huoli mukaan.Belgiasta kirjoitti:Oli pakko rekisteröityä kun tunsin tähän ketjuun kirjoittaneiden tuskan siitä, että Apple ilmeisesti sulki Italian tilauskanavan. Eksyin forumille vasta viikonloppuna kun etsin kommentteja iPhonesta.
Asun Brysselin lähellä ja olen tulossa Suomeen 17. päivä heinäkuuta. Voin helposti tuoda mukanani iPhoneja haluaville jos niitä kerran saa ostaa Belgiasta ilman lukitusta Movistarilta ilman ongelmia. Voin hankkia niitä myös Luxemburgista, mutta luxgsm:n ja vox:n kotisivujen mukaan ei ole vielä Luxemburgissa 3GS:ää saatavilla. Olen uusi foorumilla, mutta jos keksitte keinon jolla voitte luottaa rehellisyyteeni niin mielelläni autan tuomaan luureja Suomeen pientä korvausta vastaan. Omaa etuahan tässä tavoitellaan, eli jos saan vaikka omasta iPhonesta riittävästi maksettua tällä tavalla, niin mikä ettei. Suomalainen tilinumero ja puhelinnumero löytyy, ilman ennakkomaksua en iPhoneja matkalaukullista osta, mutta kuten sanottua varmaan keksitään keino jolla saatte selville ettei tarkoituksenani ole kuin oman iPhonen maksu.
Viesti Kirjoittaja Belgiasta »
Jep, ymmärrän tämän hyvin, mutta jos jotain keksitte niin mielelläni tuon. En ole ekspertti nettihuijauksissa koska yksityisiltä olen tasan kerran huuto.netissä ostanut ja pari kertaa yksityisille samassa paikassa myynyt, joten forumilta varmasti löytyy minun keksintöjäni parempi tapa varmistaa että molemmat osapuolet ovat "turvattuja". Suomeen tulooni on vielä reilut 2 viikkoa aikaa, eli pahin ruuhka saattaa liikkeissä hellittää. Tai sitten ei. Kunhan tuli tällainen mieleen kun olen joka tapauksessa omaa iLuuria ostamassa...Xaeron kirjoitti: Mutta tosiaan, en ihan heti ole laittamassa n. 700 euroa plus vaivanpalkkaa vieraan ihmisen tilille, joka vastikään rekisteröitynyt foorumille vain ja pelkästään tämän takia.
Millähän tavalla sitä voisi varmistua![]()
Muuten kyllä kiva ele ja varmasti ottajia olisi..
Viesti Kirjoittaja inf »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”