Itse ajattelin vaihtaa osoitteeseen FINNLAND, nyt se kumminkin on myöhäistä kun tilaus on peruttu eikä viitsi turhaan toista 599e:n katevarausta tilille ottaa.victorfa kirjoitti:Minä laitoin eilen tilauksen Fnilandiin, status on vielä not yet shippedissä. Toivo elää! Itsekin olin aika earlybird, ensimmäinen tilaus lähti perjantaina about 14.45. Se tosin canclattiin heti samana iltana.
iPhone 3G S Italiasta
-
Re: iPhone 3GS Italiasta
Viesti Kirjoittaja Kosmos »
-
Viesti Kirjoittaja inf »

Paketti tuli perille ja toimitettiin tuohon ala-aulaan. Noh nyt se sitten seikkailee ilmeisesti talon sisäisessä postituksessa tällä hetkellä kun ei aulassa enää ollut

Noh ehkä se sieltä tulee vielä tässä...
-
Viesti Kirjoittaja M *nen »
Mun visasta poistui samalla kyllä katevarauskin.Kosmos kirjoitti:Itse ajattelin vaihtaa osoitteeseen FINNLAND, nyt se kumminkin on myöhäistä kun tilaus on peruttu eikä viitsi turhaan toista 599e:n katevarausta tilille ottaa.victorfa kirjoitti:Minä laitoin eilen tilauksen Fnilandiin, status on vielä not yet shippedissä. Toivo elää! Itsekin olin aika earlybird, ensimmäinen tilaus lähti perjantaina about 14.45. Se tosin canclattiin heti samana iltana.
-
Viesti Kirjoittaja Kosmos »
Maksoit ihan kunnon Visalla? Itse kun maksoin Electronilla, liekkö tuolla jotain vaikutusta asiaan.M *nen kirjoitti:Mun visasta poistui samalla kyllä katevarauskin.Kosmos kirjoitti:Itse ajattelin vaihtaa osoitteeseen FINNLAND, nyt se kumminkin on myöhäistä kun tilaus on peruttu eikä viitsi turhaan toista 599e:n katevarausta tilille ottaa.victorfa kirjoitti:Minä laitoin eilen tilauksen Fnilandiin, status on vielä not yet shippedissä. Toivo elää! Itsekin olin aika earlybird, ensimmäinen tilaus lähti perjantaina about 14.45. Se tosin canclattiin heti samana iltana.
-
-
Viesti Kirjoittaja Laza »

Odotellaan miten tuo italialaiseen osoitteeseen tilaaminen ja siitä UPS:lle osoitteenmuutoksen teko onnistuu, lienee viimeinen keino tässä vaiheessa

-
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Sori, mutta Soneralla ei tietääkseni ole mitään virallista ennakkovaraussysteemiä. Jos Käyt tuolla http://www.sonera.fi/iphone/ennakko-sivulla jättämässä tietosi, niin Sonera korkeintaan lähettää sinulle muutamaa päivää ennen virallista Suomen julkaisua meiliä, mistä ja milloin uutta luuria saa ostaa. Sekin on oikeastaan turhaa, kun tiedot tulee kuitenkin tänne Homppuun muutaman tunnin viiveellä.strong kirjoitti:Toivottavasti ainakin ennakkovarauksen jättäneille riittää SoneraiPhoneluureja 11.7.
Ja on aika turha pelätä, että iPhonet vietäisiin täällä Nokialandiassa käsistä. Niin ei käynyt Suomen ensimmäisen iPhone-julkaisun kohdalla (3G), eikä varsinkaan nyt, kun potentiaalinen asiakasmäärä on vielä pienempi. Valitettavasti iPhone on edelleen marginaalijuttu Suomessa.
-
Viesti Kirjoittaja jsla »
Siis vaihdoin suomalaisen osoittteen myöhemmin shipping osoitteeksi. Katsotaan nyt miten käy.
-
-
Kaipa noita puhelimia saa tilata Italiaan mielin määrin, oli maksajana vaikka suomalainen isoäiti.M *nen kirjoitti:Helppohan nuo on löytää kortinhaltija/laskutusosoitteilla ja käydä ne läpi joissa se ei ole italia.
* edit * mulla tilausta ei ole peruttu Apple Storen tilienhallinnan kautta. Mitens muilla?
-
Viesti Kirjoittaja Ricky »
Cancelia tuli. Pitäkööt tunkkinsa prkl..Ricky kirjoitti:Eli perjantaina tilattu puhelin odottaa yhä lähetystä. Ei olisi suuri yllätys jos tulee cancelia mutta odotellaan...
- Order Number: W89XXXXXXX
Order Date: Jun 26, 2009 at 05:27 PM GMT
Not yet shipped
Estimated Shipping: 4 business days
Estimated Delivery: 03 Jul, 2009 - 06 Jul, 2009
IPHONE 3GS BLACK 16GB-ITA
-
Saa, eihän tässä mitään laitonta ole tehty kun kerran netissä myyvät. Tarkoitan, että vaikka luureja menisi tuhansia niin jos laskutus on jokin muu kuin IT niin tarkastavat niistä toimitusosoitteet mikäli postinumeroon ei sitä ennen jo kaadu. Olisi moiselle yhtiölle ihan oikein, että hukkuvat tilauksiin, kun kerran lukitsemattomia ei myydä kaikille. Sinne vaan sotkua storeen, jos vaikka väsyisivät. Onhan se nyt päivän selvää, että naapurimaistakin kävellään rajan yli hakemaan lukitsemattomia koska kerran yhteiskauppa-alueella ollaan ja passitta lampsitaan. Idioottimaista muutenkin kuvitella että euroopan aluetta voisi pitävästi jakaa alueisiin kun kerran rauta on sama kaikille eikä rajoja ole kuin kartalla. Sehän on suorastaan julistus yrittämään kaikenlaista vientitallibusinesta osalle alueista. Niin käy italiallekin - siitä tulee applen merkittävä kauttakulkumaa lukitsemattomille luureille.jsla kirjoitti:Kaipa noita puhelimia saa tilata Italiaan mielin määrin, oli maksajana vaikka suomalainen isoäiti.M *nen kirjoitti:Helppohan nuo on löytää kortinhaltija/laskutusosoitteilla ja käydä ne läpi joissa se ei ole italia.
-
Joop, ainoana, että mulla on ihan oikea Italia toimitusosoitteena, oikea postinumero ja oikea kaupunki, koska kaveri asuu Italiassa. Siltikin canceloivat.M *nen kirjoitti:Saa, eihän tässä mitään laitonta ole tehty kun kerran netissä myyvät. Tarkoitan, että vaikka luureja menisi tuhansia niin jos laskutus on jokin muu kuin IT niin tarkastavat niistä toimitusosoitteet mikäli postinumeroon ei sitä ennen jo kaadu. Olisi moiselle yhtiölle ihan oikein, että hukkuvat tilauksiin, kun kerran lukitsemattomia ei myydä kaikille. Sinne vaan sotkua storeen, jos vaikka väsyisivät. Onhan se nyt päivän selvää, että naapurimaistakin kävellään rajan yli hakemaan lukitsemattomia koska kerran yhteiskauppa-alueella ollaan ja passitta lampsitaan. Idioottimaista muutenkin kuvitella että euroopan aluetta voisi pitävästi jakaa alueisiin kun kerran rauta on sama kaikille eikä rajoja ole kuin kartalla. Sehän on suorastaan julistus yrittämään kaikenlaista vientitallibusinesta osalle alueista. Niin käy italiallekin - siitä tulee applen merkittävä kauttakulkumaa lukitsemattomille luureille.jsla kirjoitti:Kaipa noita puhelimia saa tilata Italiaan mielin määrin, oli maksajana vaikka suomalainen isoäiti.M *nen kirjoitti:Helppohan nuo on löytää kortinhaltija/laskutusosoitteilla ja käydä ne läpi joissa se ei ole italia.
Billing osoitteessa Suomen osoite. Lienevätkö canceloivan kaikki suomalaisten tilaamat iPhonet?
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Hohhoijaa. Kai sitä Soneraa pitää sitten käyttää :/jsla kirjoitti:Billing osoitteessa Suomen osoite. Lienevätkö canceloivan kaikki suomalaisten tilaamat iPhonet?
-
edit - onhan sillä, mutta kattavuus puuttuu http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2008/06 ... lukot.aspx
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Viime vuonna Soneralla oli muistaakseni samankaltainen epämääräinen nettiennakkovaraussivusto ja tuolloin ne jotka eivät olleet tehneet ennakkovarausta jäivät 11.7. Ilman Iphonea. Nyt käytäntö voi olla toki toinenColtrane kirjoitti:Sori, mutta Soneralla ei tietääkseni ole mitään virallista ennakkovaraussysteemiä. Jos Käyt tuolla http://www.sonera.fi/iphone/ennakko-sivulla jättämässä tietosi, niin Sonera korkeintaan lähettää sinulle muutamaa päivää ennen virallista Suomen julkaisua meiliä, mistä ja milloin uutta luuria saa ostaa. Sekin on oikeastaan turhaa, kun tiedot tulee kuitenkin tänne Homppuun muutaman tunnin viiveellä.strong kirjoitti:Toivottavasti ainakin ennakkovarauksen jättäneille riittää SoneraiPhoneluureja 11.7.
Ja on aika turha pelätä, että iPhonet vietäisiin täällä Nokialandiassa käsistä. Niin ei käynyt Suomen ensimmäisen iPhone-julkaisun kohdalla (3G), eikä varsinkaan nyt, kun potentiaalinen asiakasmäärä on vielä pienempi. Valitettavasti iPhone on edelleen marginaalijuttu Suomessa.
viime vuonna Soneran jälleenmyyjille. toimiteTtiin alkun hyvin vähän iPhoneja ja seuraava erä vasta viikkojen kuluttua.
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »

-
Viesti Kirjoittaja strong »
kyllä Soneran nopean verkon kattavuus on selvästi nyt kesällä -09 jo parempi. Helsingissä yleensä vastaaottonopeus 1-2 MbitsluokkaaM *nen kirjoitti:kysyin tuolla toisessa toikissa, onko Soneralla HSDPA (High-Speed Downlink Packet Access) -tekniikka käytössä vai onko niin, kuin olen ymmärtänyt - että tekniikka puuttuu.
edit - onhan sillä, mutta kattavuus puuttuu http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2008/06 ... lukot.aspx
-
Viesti Kirjoittaja Mikkow »
www.itekno.fiXaeron kirjoitti:Mistä määä nyt saan luuriniSurkea lopetus tälle tarinalle kyllä.
Mikkow
-
Viesti Kirjoittaja gaimelef »
Mikkow kirjoitti:http://www.itekno.fiXaeron kirjoitti:Mistä määä nyt saan luuriniSurkea lopetus tälle tarinalle kyllä.
Mikkow

-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Hollantiinkin joku saanut tilattua Italia Storesta.

849e on vaan niin pirusti enemmän kuin 699e. Ei millään oikein taivu.
(itse asiassa 864e postikulujen kanssa, huh..)
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Sulla vois olla jo perusteena kysyä tuota Applelta, että miksi peruivat, kun kuitenkin olit Italiaan tilaamassa.jsla kirjoitti:Joop, ainoana, että mulla on ihan oikea Italia toimitusosoitteena, oikea postinumero ja oikea kaupunki, koska kaveri asuu Italiassa. Siltikin canceloivat.
Billing osoitteessa Suomen osoite. Lienevätkö canceloivan kaikki suomalaisten tilaamat iPhonet?
-
Viesti Kirjoittaja juhis000 »
-
Viesti Kirjoittaja Mikkow »
Ensimmäinen erä tulee ensiviikolla, mutta on jo varattu ja jonoakin seuraavaan on..gaimelef kirjoitti:Mikkow kirjoitti:http://www.itekno.fiXaeron kirjoitti:Mistä määä nyt saan luuriniSurkea lopetus tälle tarinalle kyllä.
MikkowOnko tietoa, Mikko, milloin olis tulossa?
-
Viesti Kirjoittaja harrastelija »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka