Kyllä se on ihan totta. Copy-paste kyllä onnistuu, mutta siinä iTunesin ikkunassa-wk- kirjoitti:Onko totta että iPod vaatii tuon iTunesin että sinne saa musiikkia laitettua? Copy-Pastellako ei onnistu?

Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyllä se on ihan totta. Copy-paste kyllä onnistuu, mutta siinä iTunesin ikkunassa-wk- kirjoitti:Onko totta että iPod vaatii tuon iTunesin että sinne saa musiikkia laitettua? Copy-Pastellako ei onnistu?
Viesti Kirjoittaja -wk- »
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
HOW-TO iPod with (Ubuntu) Linux-wk- kirjoitti:No joo eikai siinä sitte. Muutoin ei mitään mutta kun tuossa läppärissä sattuu olemaan tuo Ubuntu johon iTunesia ei taida saada (edes Winellä kikkailemalla), muutamalla Linuxin omalla softalla koitin jolloin soitin meni sekasin, kappaleita sai kyllä podiin ja pois, kuuntelu onnistui koneella mutta ei soittimella itellään
Itse en Linuxia käytä, mutta RockBoxia kannattaisi ehkä kokeilla. Ainakin dokumentaatio löytyy myös iPod Videolle (josta voisi olettaa että ei ole 1-2GB rajaa).-wk- kirjoitti:GTKPodista ei pysty valitsemaan tätä mallia, löytyy 1GB ja 2GB mutta ei 4GB. Ohjelma kysyy alussa että mikäs malli on kyseessä. Sekään ei toimi että valitsen 2GB tai 1GB Shufflen, erroria pukkaa.
Banshee mediasoittimella sai musaa tosiaan podiin mutta sitten kun koitti kuunnella niin kehotti laittamaan kappaleita iPodiin, kone löysi kyllä kappaleet.
Copy-paste kun toimis niin ei tarvis säätää
Tällainenkin vielä löytyi:-wk- kirjoitti:Tuolla sivuilla kyllä lukee näin![]()
"Apple: 1st through 5.5th generation iPod, iPod Mini and 1st generation iPod Nano
(not the Shuffle, 2nd/3rd/4th gen Nano, Classic or Touch) "
Viesti Kirjoittaja heximan »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Päätteeseen (eli Terminaliin):heximan kirjoitti:Tämä menee kyllä tähän kategoriaan - olen aloitteleleva macisti ja jotenkin olen saanut dockin ns. 2-d muotoon ja haluaisin palauttaa sen alkuperäiseksi eli Leopardi-3-d-tyyliseksi. Valikoista ei löydy apuja ja Candybar-softa, jolla uskoisin tuon tehneeni, on poistettu.
Viesti Kirjoittaja heximan »
Tänk juu! Tuo auttoi, kiitos ja kumarrus!Macco kirjoitti:Päätteeseen (eli Terminaliin):heximan kirjoitti:Tämä menee kyllä tähän kategoriaan - olen aloitteleleva macisti ja jotenkin olen saanut dockin ns. 2-d muotoon ja haluaisin palauttaa sen alkuperäiseksi eli Leopardi-3-d-tyyliseksi. Valikoista ei löydy apuja ja Candybar-softa, jolla uskoisin tuon tehneeni, on poistettu.
defaults write com.apple.dock no-glass -boolean NO
killall Dock
Tuolla pitäisi onnistua.
Viesti Kirjoittaja yugular »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Ei mitään ongelmaa - kokeiltu FireFox, Safari ja Operayugular kirjoitti:En pääse osoitteeseen http://www.megaupload.com ja tiedän että saitti on "ylhäällä" kun kaverit pääsevät. Mistä voi johtua? Koitin Safarilla jo tuota Empty Cache kikkaa, mutta ei auttanut.
Viesti Kirjoittaja Riku7 »
Tätähän minä juuri yritin, mutta kun yritän kirjoittaa jotain shortcut kenttään, saan virheäänimerkin.kermit kirjoitti:Kuvasta selvinnee. Menu Title -kohtaan kirjoitat just sen tekstin kuin siellä (history) menussa on.Riku7 kirjoitti:Hei ihan nopee. Tästä uudesta Safarista.
"Show top sites". Näppäinoikotie on vähän epäkäytännöllinen, haluan uuden. Miten vaihdan? Näppäinoikotiet>Safari>en keksi sopivaa komentoa jonka se hyväksyisi.
Viesti Kirjoittaja rok93 »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Varmasti ois näpsä, mutta mihin tarvii kahtarok93 kirjoitti:Onko mahdollista saada kaks iTunes kirjastoa vierekkäin välilehti tyyliin? olis aika näpsä.
Kyllä nyt kuulostaa niin omituiselta logiikalta, ettei ihmekään jos ei sellaista löydyrok93 kirjoitti:kaks soittolistaa ja haluan toisesta synkata musaa luuriin mut sit se vippaa ne ekasta listasta synkatyt veke.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Kyllä kyllä, mutta miksi erilliset kirjastot?rok93 kirjoitti:siis ei soittolistaa vaan kirjastoa. soittolistoja on molemmissa kirjastoissa +10 ja niitä ei kai voi ristiin synkata luurin kanssa?
Viesti Kirjoittaja Lebako »
Jep, kyllä sinne muut pääsee, mutta minä en. Mistä se voi johtua?Kamu kirjoitti:Ei mitään ongelmaa - kokeiltu FireFox, Safari ja Operayugular kirjoitti:En pääse osoitteeseen http://www.megaupload.com ja tiedän että saitti on "ylhäällä" kun kaverit pääsevät. Mistä voi johtua? Koitin Safarilla jo tuota Empty Cache kikkaa, mutta ei auttanut.
Todennäköisesti ongelma DNS-palvelimella. Pistäpä verkkoasetuksiisi vaikkapa OpenDNS:n palvelimien osoitteet. Niitä olen itse käyttänyt jo vuosia. Googlella löydät ohjeet ja osoitteet.yugular kirjoitti:Jep, kyllä sinne muut pääsee, mutta minä en. Mistä se voi johtua?Kamu kirjoitti:Ei mitään ongelmaa - kokeiltu FireFox, Safari ja Operayugular kirjoitti:En pääse osoitteeseen http://www.megaupload.com ja tiedän että saitti on "ylhäällä" kun kaverit pääsevät. Mistä voi johtua? Koitin Safarilla jo tuota Empty Cache kikkaa, mutta ei auttanut.
Eli voisinko kopsia palvelimen ja IP:n tuolta ja laittaa ne johonkin asetuksiin? Onko OpenDNS:n käytössä jotain negatiivisia puolia?TheKraken kirjoitti:Todennäköisesti ongelma DNS-palvelimella. Pistäpä verkkoasetuksiisi vaikkapa OpenDNS:n palvelimien osoitteet. Niitä olen itse käyttänyt jo vuosia. Googlella löydät ohjeet ja osoitteet.yugular kirjoitti:Jep, kyllä sinne muut pääsee, mutta minä en. Mistä se voi johtua?Kamu kirjoitti:Ei mitään ongelmaa - kokeiltu FireFox, Safari ja Operayugular kirjoitti:En pääse osoitteeseen http://www.megaupload.com ja tiedän että saitti on "ylhäällä" kun kaverit pääsevät. Mistä voi johtua? Koitin Safarilla jo tuota Empty Cache kikkaa, mutta ei auttanut.
Itse tarkoitin kyllä http://opendns.com -palvelua. Sen olen itse hyväksi havainnut. Mitään haittoja siitä ei koidu (varmasti sivuilla olevat arvostelut, suositukset yms. puhuvat puolestaan). Mitä nyt oman kokemuksen mukaan netti vähän nopeutuu ja saat rekisteröitymällä myös käyttöösi kaiken maailman tilastoja ja muuta näppärää.yugular kirjoitti:Eli voisinko kopsia palvelimen ja IP:n tuolta ja laittaa ne johonkin asetuksiin? Onko OpenDNS:n käytössä jotain negatiivisia puolia?TheKraken kirjoitti:Todennäköisesti ongelma DNS-palvelimella. Pistäpä verkkoasetuksiisi vaikkapa OpenDNS:n palvelimien osoitteet. Niitä olen itse käyttänyt jo vuosia. Googlella löydät ohjeet ja osoitteet.
Viesti Kirjoittaja jam1 »
Itselläni on tullut eteen sama ongelma kahden eri tulostimen kanssa. Tulostin on "online", kun laittaa dokumentin tulostumaan, niin tulostin menee "pauselle", eikä sitä saa jatkettua tulostukseen saakka. Jos tulostimen pakottaa pauselta takaisin "onlineen", niin sekunnin jälkeen sama tilanne. Mikäpä neuvoksi?skip kirjoitti:seuraavanlainen onglma: ...kun yritän printata, ei mitään tapahdu. os x väittää printterin olevan "paused", vaikka en ole kyllä mitään pausea päälle laittanut missään vaiheessa. printteriä ei saa pois pause-tilasta, eikä printattavaa työtä pois "stopped tilasta". mikä neuvoksi?
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”