magneto kirjoitti:En nyt oikein tiedä mihin tämän olisin laittanut, niin päätin postata tämän tänne.
Pass code on itselaittamasi pääsykoodi iPhonen asetuksista, todenäköisesti jos tuo on joskus sinulla ollut päällä niin pyytää sitä varmuuskopion palauttamisen jälkeen.
Toisekseen redsn0w unlockka, jailbreikkaa ja asentaa cydian 2G 3.0:aan kaikki yhdellä kertaa jos sen jotenkin muuten vaikeammin teit.
magneto kirjoitti:En nyt oikein tiedä mihin tämän olisin laittanut, niin päätin postata tämän tänne.
Pass code on itselaittamasi pääsykoodi iPhonen asetuksista, todenäköisesti jos tuo on joskus sinulla ollut päällä niin pyytää sitä varmuuskopion palauttamisen jälkeen.
Toisekseen redsn0w unlockka, jailbreikkaa ja asentaa cydian 2G 3.0:aan kaikki yhdellä kertaa jos sen jotenkin muuten vaikeammin teit.
Ostin puhelimen käytettynä tältä foorumilta, myyjä kuitenkin palautti puhelimen tehdasasetuksiin ennen luovutusta, joten koodi ei voi olla häneltäkään peräisin. Omasta mielestäni en ole laittanut puhelimeen Passcodea, olen kokeillut miltei kaikkea. 15 minuutin varoituksen jälkeen päätin jättää yrittämisen, sillä en todellakaan ole varma mitä seuraa seuraavaksi.. Pystyykö passcodea ohittamaan mitenkään? En pysty edes palauttamaan alkuperäisiä asetuksia iTunesin kautta, sillä sekin vaatii passcoden asettamista puhelimeen, jotta pystyisin jatkamaan. Tuliko puhelimesta nyt kallis koriste
magneto kirjoitti:
Ostin puhelimen käytettynä tältä foorumilta, myyjä kuitenkin palautti puhelimen tehdasasetuksiin ennen luovutusta, joten koodi ei voi olla häneltäkään peräisin. Omasta mielestäni en ole laittanut puhelimeen Passcodea, olen kokeillut miltei kaikkea. 15 minuutin varoituksen jälkeen päätin jättää yrittämisen, sillä en todellakaan ole varma mitä seuraa seuraavaksi.. Pystyykö passcodea ohittamaan mitenkään? En pysty edes palauttamaan alkuperäisiä asetuksia iTunesin kautta, sillä sekin vaatii passcoden asettamista puhelimeen, jotta pystyisin jatkamaan. Tuliko puhelimesta nyt kallis koriste
magneto kirjoitti:
Terve, olen yrittänyt palauttaa iphonea toimintakuntoon muttei millään onnistu, sen takia piti kirjautua tänne koska joltain voisi löytyä vastaus tähän.
Eli 2G iphone on ollut lukittanu sen jälkeen kun latasin 3.0 softan, olen yrittänyt aukaista puhelinta quickpwn ohjelmalla, jolla aikaisemminkin avasin sen. mutta ei mikää onnistu, koska 3.0 softa ei lähde puhelimesta vaikka palautan tehdasasetukset puhelimeen
eli jos vois jeesata ja kertoa mitä olen tehnyt väärin?
edeman kirjoitti:Terve, olen yrittänyt palauttaa iphonea toimintakuntoon muttei millään onnistu, sen takia piti kirjautua tänne koska joltain voisi löytyä vastaus tähän.
Eli 2G iphone on ollut lukittanu sen jälkeen kun latasin 3.0 softan, olen yrittänyt aukaista puhelinta quickpwn ohjelmalla, jolla aikaisemminkin avasin sen. mutta ei mikää onnistu, koska 3.0 softa ei lähde puhelimesta vaikka palautan tehdasasetukset puhelimeen
eli jos vois jeesata ja kertoa mitä olen tehnyt väärin?
Nonni, eli sain jailbreakattua puhelimen redsnowlla, mutta heti kun sain puhelimen toimimaan tuli ongelma, en saa sim kortilta yhteystietoja puhelimeen, enkä edes itunesista.
Testattu, OK. iPhone 2G 3.0 Pwnagetool unlock+JB, saunalahti, Britti-malli, ei aktivoitu ikinä.
Akkua syö aikalailla, mutta eihän tuo päivää pidempään muutenkaan kestä..
Kun laitoin ton pushin toimimaan, niin IM+ softan kautta on tullu jotain ihme viestejä jostain espanjan kieliseltä kaverilta, vaikkei kyseistä tyyppiä ole mun yhteystiedoissa. Myöskään IM+ ohjelmassa ei näy näitä viestejä, kun softan avaa. Onks muilla ollu vastaavia ongelmia?
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
Joo kokeilin eilen itse tuota Push-fixiä ja alkoi jonkun testiviestit tulemaan läpi.
Liittynee siihen, että ne certifikaatit on liittymäkohtaiset ja kun niitä useampi käyttää niin ne menevät kivasti sekaisin.
Itellä ongelman korjaan siten, että aktivoin puhelimen sellaisella kortilla jolla se puhelin virallisesti toimii eli Sonera-kytkyn Sonera/TF-kortilla ja italian vapaan mallin millä kortilla tahansa.
gnlc kirjoitti:Joo kokeilin eilen itse tuota Push-fixiä ja alkoi jonkun testiviestit tulemaan läpi.
Liittynee siihen, että ne certifikaatit on liittymäkohtaiset ja kun niitä useampi käyttää niin ne menevät kivasti sekaisin.
Itellä ongelman korjaan siten, että aktivoin puhelimen sellaisella kortilla jolla se puhelin virallisesti toimii eli Sonera-kytkyn Sonera/TF-kortilla ja italian vapaan mallin millä kortilla tahansa.
Okei, mulla vain Saunis. Täytyypä seurata tilannetta. Kiitti!
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
Olikohan se niin jos päivittää 2.2.0:sta tai vanhemmmasta firmwaresta (jailbreak + unlock) 3.0:aan (tietty jailbreak + unlock) niin katoaako sisältö, musat, tekstarit, kuvat jne?
4790K @ 4,7GHz | MAXIMUS VII RANGER | GTX 980 Ti AMP! | 16GB DDR3 2400MHz | EVO 850 1 TB | U3415W | HUD-mx1 & HD 650 | SH-S203B | 450D | Leadex 1000W | H110 | Castor | Win 10 Pro x64 | Apple Keyboard | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad Air 16GB WiFi
Jos on Pwnage 2.x.x, niin päivitys aiheuttaa vain vankilaan joutumisen ja 3rd party softien häviämisen + YouTube ei toimi.
Tiedot, musat säilyy...
Jos haluat että YouTube toimii, niin sitten Palautus uudella 3.x Pwnage firmwarella - Tämän jälkeen ota käyttöön varmistuksesta, niin saat kaikki muut paitsi 3rd party softat takaisin. Nuokin kyllä voi varmistaa ja palauttaa Cydiasta löytyvällä softalla.
egoste kirjoitti:Jos on Pwnage 2.x.x, niin päivitys aiheuttaa vain vankilaan joutumisen ja 3rd party softien häviämisen + YouTube ei toimi.
Tiedot, musat säilyy...
Jos haluat että YouTube toimii, niin sitten Palautus uudella 3.x Pwnage firmwarella - Tämän jälkeen ota käyttöön varmistuksesta, niin saat kaikki muut paitsi 3rd party softat takaisin. Nuokin kyllä voi varmistaa ja palauttaa Cydiasta löytyvällä softalla.
Näköjään tää on 1.1.4 firmis joten mikä ois varma keino säästää/pelastaa tän sisällön ennen päivittämistä?
4790K @ 4,7GHz | MAXIMUS VII RANGER | GTX 980 Ti AMP! | 16GB DDR3 2400MHz | EVO 850 1 TB | U3415W | HUD-mx1 & HD 650 | SH-S203B | 450D | Leadex 1000W | H110 | Castor | Win 10 Pro x64 | Apple Keyboard | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad Air 16GB WiFi
Ihan normi iTunes varmistus (vas palkin iPhone kohdalla ctrl-click ja menusta varmista valinnalla)
Sitten sun KANNATTAA tehdä normi palautus 3.0 firmwareen, jotta saat mahdollisen ZiPhone sotkun pois tuosta iLuurista.
Sen jälkeen joko Pwnage custom firmware 3.0 palautus iTunesilla tai Redsn0w jne...
Aktivoinnin ja unlockin jälkeen otat käyttöön vanhasta varmistuksesta - TAI itse kyllä tuossa tilanteessa ottaisin käyttöön uutena ja synkronoisin yhteystiedot, musat, sovellukset, jne. erikseen iTunesilla. Tällöin menetät sms viestit, muistiot ja asetukset jne, mutta sitten on "puhdas" ja mahdollisesti paremmin toimiva 3.x iLuuri käytössä.
Sms viestit ja muistiot jne. voi myöskin ottaa sftp:n yli talteen ja palauttaa JB:n jälkeen iLuuriin, mutta en tuotakaan itse tekisi, jos ei todella tärkeitä juttuja jää taakse...
egoste kirjoitti:Ihan normi iTunes varmistus (vas palkin iPhone kohdalla ctrl-click ja menusta varmista valinnalla)
Sitten sun KANNATTAA tehdä normi palautus 3.0 firmwareen, jotta saat mahdollisen ZiPhone sotkun pois tuosta iLuurista.
Sen jälkeen joko Pwnage custom firmware 3.0 palautus iTunesilla tai Redsn0w jne...
Aktivoinnin ja unlockin jälkeen otat käyttöön vanhasta varmistuksesta - TAI itse kyllä tuossa tilanteessa ottaisin käyttöön uutena ja synkronoisin yhteystiedot, musat, sovellukset, jne. erikseen iTunesilla. Tällöin menetät sms viestit, muistiot ja asetukset jne, mutta sitten on "puhdas" ja mahdollisesti paremmin toimiva 3.x iLuuri käytössä.
Sms viestit ja muistiot jne. voi myöskin ottaa sftp:n yli talteen ja palauttaa JB:n jälkeen iLuuriin, mutta en tuotakaan itse tekisi, jos ei todella tärkeitä juttuja jää taakse...
Eli voinko esim pelastaa tekstarit ftp:n kautta ja kuvat vaikka käsin, sitten päivittää koko homma 3.0:aan, unlockaa ja jailbreikkaa ja sitten palauttaa noi pelastetut jutut samalla tavalla takaisin? Latasin Firefoxilla ton 3.0 (restore) firmwaren ja pitäiskö/kannataisko se sitten itunesin kautta laittaa pävityksenä vai restorena?
3rd party sfotista ei niin väliä pelastuuko ne vai ei, tekstarit ois tärkein homma.
Sitten ota käyttöön vanhasta varmistuksesta, niin saat tekstarit jne. helpoimmalla. Tuo sftp yhteyden kautta kopiointi on aika manuaalihommaa ja vie enemmän aikaa...
Eli:
- tuo Applen 3.0 PALAUTUS tehdään ihan suoraan iTunesilla - tällä pääset eroon mahdollisista 1.1.4 ZiPhone unlock sotkuista.
- jonka jälkeen iLuuri vaatii aktivoinnin ja operaattorilukon aukaisun - nuo onnistuvat, kun teet palautuksen Pwnage custom firmwarella.
Tässä hyvät ohjeet: http://iclarified.com/entry/index.php?enid=4255
Sitten kun tuo on tehty kokonaan - liität iTunesiin uudestaan ja otan käyttöön vanhasta varmistuksesta.
egoste kirjoitti:Sitten ota käyttöön vanhasta varmistuksesta, niin saat tekstarit jne. helpoimmalla. Tuo sftp yhteyden kautta kopiointi on aika manuaalihommaa ja vie enemmän aikaa...
Eli:
- tuo Applen 3.0 PALAUTUS tehdään ihan suoraan iTunesilla - tällä pääset eroon mahdollisista 1.1.4 ZiPhone unlock sotkuista.
- jonka jälkeen iLuuri vaatii aktivoinnin ja operaattorilukon aukaisun - nuo onnistuvat, kun teet palautuksen Pwnage custom firmwarella.
Tässä hyvät ohjeet: http://iclarified.com/entry/index.php?enid=4255
Sitten kun tuo on tehty kokonaan - liität iTunesiin uudestaan ja otan käyttöön vanhasta varmistuksesta.
Niin ja kuvahan saat talteen vaikka iPhotoon...
Kiitos avusta, mut ehin tehä jo. Eli tein niin että otin talteen kaiken mitä pystyin ja tein myös backupin iTunesilla, sitten restorella asensin 3.0:n ja redsn0willa lisäsin cydian, jailbreikkasin sekä unlockasin puhelimen (icyn jätin asentamatta, koska se on vielä testaamatta) ja asennuksen jälkeen laitoin itunessa restore backup ja kaikki on nyt täydellisesti palautettu. Eli en osanu ees odottaa että näin kivuttomasti kaikki oleelliset asiat ovat palautettu niin muistion sisältö, kuin kalenteri, tekstarit jne...
Kiitos avusta anyway!
Sorry idootti kysymys, joka voi olla vielä turha. Eli teen päivitystä juuri mainitun (http://iclarified.com/entry/index.php?enid=4255) ohjeen mukaan. Mites tuo 3.0 firmis saadaan ja voiko nyt iTunesia päivittää (itsellä 8.2 versio).
Kiitos, kiitos ja vielä kumarrus.
Pikaisesta vastauksesta isompi kiitos.
MBA, MacBook x 2, Cinema Display 30" ja Mac Pro, iMac27". Ipod x 3, iLuuri 4, iLuuri 3GS ja iLuuri 2G, iPad 32 GB 3G. Kamerapuolella D700 + kasa opiskoita ja Subal underwater housing.
Kannattaa käydä Mehiläisessä jonkun hyvän kognitiivista psykologiaa harrastaneen lääkärin puheilla... Haulla ei löydy neuvoja tuohon vikaan. Olen pahoillani.
Toinen on, että kannattaa opetella lukemaan, ennen kuin hätiköidysti vastaa.
Saa avautua kun kerta aikaa näyttää riittävän
MBA, MacBook x 2, Cinema Display 30" ja Mac Pro, iMac27". Ipod x 3, iLuuri 4, iLuuri 3GS ja iLuuri 2G, iPad 32 GB 3G. Kamerapuolella D700 + kasa opiskoita ja Subal underwater housing.
hkivimak kirjoitti:Sorry idootti kysymys, joka voi olla vielä turha. Eli teen päivitystä juuri mainitun (http://iclarified.com/entry/index.php?enid=4255) ohjeen mukaan. Mites tuo 3.0 firmis saadaan ja voiko nyt iTunesia päivittää (itsellä 8.2 versio).
Kiitos, kiitos ja vielä kumarrus.
Pikaisesta vastauksesta isompi kiitos.
Siinähän ne latauslinkit ovat kyseisellä sivulla. iTunes 8.2 on viimeisin versio eli pärjäät sillä.
Tuo iClarifyn linkki lataa Pwnage 3.0:aa aivan tolkuttoman hitaasti, jos ollenkaan. Ainakin mulla. Onko joku täällä sivuilla mainituista mirroreista koettu ookooksi: http://blog.iphone-dev.org/post/1264655 ... drei-h-rom
Ei viittis sikaa säkissä, varsinkaan kun ei mikään bittinikkari ole... Ties vaikka tarttuisi possuflunssa koneeseen
Apuja kaivataan... Kaverin juntturaan mennyt 2G työn alla. iClarifyn ohjeiden mukaan (http://iclarified.com/entry/index.php?enid=4255) yritin edetä, mutta jumissa on edelleen. iTunes antaa erroria nro 23, eikä restore siis onnistu. Nyt luurin näyttö pyytää koko ajan liittämään iTunesiin, eikä siis aukea edes vanhaan 1.1.4 versioon.
Kiitollinen olisin vinkeistä. Jos homma onnistuu, niin uskallan kokeilla omallakin 2G/1.1.4:llä...
-miles
ps. Pitääkö muuten simmi olla luurissa sisällä kun tekee ko. operaatiota?