Toi keskittyminen muuten ärsyttää nykyään niin leffan kuin telkkarin katsomisessa. Aina tulee tehtyä jotain muuta, ja puolet leffasta menee ohimercury kirjoitti:Katsomassa vaihteeksi todella hyvää leffaa. Tällä kerralla jopa keskityn.

Viesti Kirjoittaja Macco »
Toi keskittyminen muuten ärsyttää nykyään niin leffan kuin telkkarin katsomisessa. Aina tulee tehtyä jotain muuta, ja puolet leffasta menee ohimercury kirjoitti:Katsomassa vaihteeksi todella hyvää leffaa. Tällä kerralla jopa keskityn.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Pimeessä saakin sit itsetykönänsä homputtaa ihan rauhassa. Hyvää yötäamanita kirjoitti:Nyt justiinsa menossa nukkumaan, menkää ny hyvät ihmiset tekin jo unten maille. Hyvää yötä! Sammuttelen tässä mennessäni vielä noi kirkkaimmat lamput, säästyy meiltäki tota sähköö.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Katot telkusta vielä? Jokos ne näyttää niitä viitoskautta pidemmälle, vai miten se oli jumissa aiemmin telkkunäytöksissä? Löytyy kaikki DVD:llä ja katottu puhki ja poikki monet kerrat. Varmaan viidesti kokonaan läpi. Paras sarja ikinä.Macco kirjoitti:Tätiporttia tässä odottelen/mietin että laittaisko Tätiportin tallennukseen ja painuis pehkuihin.
Mun leffakeskittyminen on nykyään niin huonoa että ei mitään rajaa. Lähinnä kuuntelen, ja joskus kun en huomaa kuunnella rittävän hyvin, kelaan sitten vähän taaksepäin, sellaiset 58 kertaa leffan aikana. Kaukoidänkin leffoja katsellessa menee joskus vartti ennekuin huomaan että olen vain kuunnellut, enkä ole ymmärtänyt sanaakaan koreaa.Macco kirjoitti:Toi keskittyminen muuten ärsyttää nykyään niin leffan kuin telkkarin katsomisessa. Aina tulee tehtyä jotain muuta, ja puolet leffasta menee ohi
Tuota... toista kautta...mercury kirjoitti:Jokos ne näyttää niitä viitoskautta pidemmälle, vai miten se oli jumissa aiemmin telkkunäytöksissä?
Arvaapa mitä teen just nyt tuon Tätiportin kanssamercury kirjoitti:Lähinnä kuuntelen, ja joskus kun en huomaa kuunnella rittävän hyvin, kelaan sitten vähän taaksepäin, sellaiset 58 kertaa leffan aikana.
mercury kirjoitti:Kaukoidänkin leffoja katsellessa menee joskus vartti ennekuin huomaan että olen vain kuunnellut, enkä ole ymmärtänyt sanaakaan koreaa.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja eskop »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
No voi helvata... nukkumaan olin jo menossa, mutta valvottava on (taas).kallekilponen kirjoitti:Kotioloissa (tai no mökillä) vaihteeksi, ja linjoilla tähänkin aikaan...Stargate uusintaa odottamassa.
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Vielä kuuntelisi LinucastinJuh0` kirjoitti:Kasviuutejuoman nauttiminen ja yöllinen näppyttely tuntuu jotenkin mun puuhalta nyt
Haittaako tuo kursiivi vai pieni teksti?kallekilponen kirjoitti:Koitan lukea, mutta ei ole helppoa...
Siitä vaan itse lukemaan, ja päättelemään.Macco kirjoitti:Haittaako tuo kursiivi vai pieni teksti?kallekilponen kirjoitti:Koitan lukea, mutta ei ole helppoa...
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Carde »