NeliX4 kirjoitti:Kauhia pamaus kuului jostain Kupittaan suunnalta. Ihan kuin olis helkutin kokoinen salama lyönyt jossain suht lähellä. Vähän ajan päästä ambulanssin hälytysääntä.
Luulen että paikallinen mode on vaan vierraillut hanurispray-kerhossa. Ei sen ihmeempää.
Ei kai Aman niskoille sentään kaikkea Turussa tapahtuvaa paukuttelua voi laittaa, vaikka hanuriketjussa ahkeraan vieraileekin...?
No jopas. Eihän kukaan tietysti ulkonäölleen mitään voi. Mutta kyllä meillä päin ainakin lapsia pyrittäisiin varjelemaan tuollaisia pohjanmaan ilmiöitä kohtaamasta, harva siitä henkisesti tasapainossa selviäisi.
Minun kohdallani taas tuo Carden arvio meni täysin pieleen. Nääs, kun päässäni on todistettavasti iso musta aukko siinä, missä yleensä sijaitsevat aivot. Jos siihen tilaan olisi noussut nestettä, loiske paljastaisi tapahtuneen.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Carde kirjoitti:Mutta eihän se täysi pullokaan hölsky...
Väitätkö malttaneesi joskus ravistella ja kuunnella ennen avaamista?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Olenko ainut, joka ihmettelee, mitä jutun kuvassa esiintyvän naisihmisen jaloille (tai oikeastaan toiselle) on oikein tapahtunut? Tarkemmin katsottuna ei oikein istu mun mielestä kuvaan..
kaimaani kirjoitti:Olenko ainut, joka ihmettelee, mitä jutun kuvassa esiintyvän naisihmisen jaloille (tai oikeastaan toiselle) on oikein tapahtunut? Tarkemmin katsottuna ei oikein istu mun mielestä kuvaan..
Paloittelin ruokaa tehdessä 3 habaneroa ja nyt valuu päästä hikeä tolkuttomasti. Siis en syönyt niitä vielä. Aika outoa, että käsistä tuo samalla levisi päähän. Uskaltaakohan tuota ruokaa syödäkään.
Paapa kirjoitti:Paloittelin ruokaa tehdessä 3 habaneroa ja nyt valuu päästä hikeä tolkuttomasti. Siis en syönyt niitä vielä. Aika outoa, että käsistä tuo samalla levisi päähän. Uskaltaakohan tuota ruokaa syödäkään.
EDIT: Kohtuullisen topakat mausteet.
Köh köh:
"Esimerkiksi Habanero on kaikissa muodoissaan niin käsittämättömän väkevää, että sen paljain käsin käsittely voi aiheuttaa parhaassa tapauksessa pientä poltetta iholla, pahimmillaan melkoiset tuskat silmissä tai muissa aroissa ruumiinosissa. Syytä on muistaa sekin, ettei kapsaisiini lähde iholta pesussa, edes saippualla. Murenna Habaneroa sormin tänään - varo hieromasta silmiäsi moneen päivään! Myös wc:ssä on syytä olla varovainen, ellet halua aivan uusia mielenkiintoisia kokemuksia..."
Paapa kirjoitti:Paloittelin ruokaa tehdessä 3 habaneroa ja nyt valuu päästä hikeä tolkuttomasti. Siis en syönyt niitä vielä. Aika outoa, että käsistä tuo samalla levisi päähän. Uskaltaakohan tuota ruokaa syödäkään.
Köh köh:
"Esimerkiksi Habanero on kaikissa muodoissaan niin käsittämättömän väkevää, että sen paljain käsin käsittely voi aiheuttaa parhaassa tapauksessa pientä poltetta iholla, pahimmillaan melkoiset tuskat silmissä tai muissa aroissa ruumiinosissa. Syytä on muistaa sekin, ettei kapsaisiini lähde iholta pesussa, edes saippualla. Murenna Habaneroa sormin tänään - varo hieromasta silmiäsi moneen päivään! Myös wc:ssä on syytä olla varovainen, ellet halua aivan uusia mielenkiintoisia kokemuksia..."
Ei tuohon ainakaan vielä kuollut. Tosin aika riittoisa ruoka ja suihkuun on pakko mennä ruokailun jälkeen.
>Kapsaisiini on öljyliukoista; vesi vain pahentaa poltetta! Maitotuotteet ja esim. leipä neutraloivat poltetta. Paras poltteen sammuttaja on kuitenkin viina (suussa purskuttaminen liuottaa ja laimentaa kapsaisiinin)!
Onkohan DealExtremellä vakavampiakin ongelmia, kun yli viikko sitten tilatut tavarat on vieläkin pending-tilassa, odottaa toimittajaa. Tilasin puljusta (nyt toista kertaa) muutaman silikonisuojan iPod touchille ja ne olisi mukava saada käyttöön ennen kuin soitin on naarmuilla.
perminna kirjoitti:Onkohan DealExtremellä vakavampiakin ongelmia, kun yli viikko sitten tilatut tavarat on vieläkin pending-tilassa, odottaa toimittajaa.
Se tarkoittaa, että ei ole varastossa, ja ainakin viimeksi kun itsellä oli vastaava tilanne, sanottin ihan päivämäärä, jolloin on tulossa.
perminna kirjoitti:Onkohan DealExtremellä vakavampiakin ongelmia, kun yli viikko sitten tilatut tavarat on vieläkin pending-tilassa, odottaa toimittajaa.
Se tarkoittaa, että ei ole varastossa, ja ainakin viimeksi kun itsellä oli vastaava tilanne, sanottin ihan päivämäärä, jolloin on tulossa.
Kyllä minä tuon ymmärrän, ettei ole varastossa, koska toimittajalta odotetaan inputtia, mutta ihmettelen, että miksi noin pitkään kestää. Päivämäärää ei ole ilmoitettu eikä tilausta tehdessä kauppa ilmoittanut, ettei tuotteita löytyisi varastosta. Tilasin neljä eri tuotetta ja kaikissa statuksena sama. Varastot very empty?
Kyllä minä tuon ymmärrän, ettei ole varastossa, koska toimittajalta odotetaan inputtia, mutta ihmettelen, että miksi noin pitkään kestää. Päivämäärää ei ole ilmoitettu eikä tilausta tehdessä kauppa ilmoittanut, ettei tuotteita löytyisi varastosta. Tilasin neljä eri tuotetta ja kaikissa statuksena sama. Varastot very empty?
Isommat varastot = enemmän katetta. Välillä mulla on lähtenyt samana päivänä ja joskus mennyt 4-5 viikkoa. Aina se sieltä josksus on tullut. Itse yleensä tilaan jokaisen tuotteen erikseen, että pääsevät lähtemään kun vain tulevat varastoon.