iPhone 3G S Italiasta
-
Re: iPhone 3GS Italiasta
Viesti Kirjoittaja kinkki »

http://www.jussipennanen.com
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Tuskin tulee kun koko Belgiasta ei löydy yhtäkään 3GS puhelinta mistään liikkeestä.kinkki kirjoitti:No johan on vaikeata saada iphone 3gstoivottavasti noita belgian luureja nyt sen verran tulee että riittää mulle tuotavaksi :/
-

-
Viesti Kirjoittaja strong »
Bostonin Applestore avattiin jo klo. 7-8 aikoihin, mutta Roomassa ei varmaankaan liikkeet avaudu kovin aikaisin.
Tosin olisko tuo Rooman Applestore todellakin tällä hetkellä ainoa liike Italiassa, josta voi ostaa 3GS:n?
Google Translation: Italian » Finnish
Tarkista saatavuus iPhone 3GS.
On todennäköistä, että Apple Store Shop on sinun iPhone 3GS varastossa. Voit tarkistaa saatavuus tässä päivitetty. Saamme uusia iPhone 3GS lähes päivittäin ja saatavuus päivitetään yössä.
Tarkista takaisin jälkeen 21:00 tarkistaaksesi saatavuuden perusteella iPhone 3GS Store Apple Storesta.
Tarkista saatavuus jälkeen 21.00 ja illalla ennen kuin Apple Store Store.
Arrive aikaisin. Ja sitten vain mennä jonoon, koska myynti iPhone 3GS hoidetaan järjestyksessä katteen.
-
Viesti Kirjoittaja manum »
Ei siellä mitään jonoa ollut kun kävin viime Lauantaina. Suoraan pääsin myyjän kanssa juttelemaan, joka haki sitten mun 3GS:n jostain takahuoneestastrong kirjoitti:Siispä heti aamusta jonoon Rooman Applestoren eteen mikäli olet Rooman matkalla.

-

-Jussi-
-
Viesti Kirjoittaja Holomo »
Ajattelin vaan varmistaa täällä, että toimiiko homma niin että hän uusii ATT-liittymänsä ostaessa 3G S:n ja myy luurin minulle ja jatkaa uusitulla liittymällä vanhan 3G:n kanssa? Tuleeko jatkossa olemaan ongelmia? Tietenkin takuu menee, mutta esim. IMEI-koodi? Jääkö se sidotuksi tähän entiseen omistajaan?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ainakin kaverisi menettää mahdollisuuden päivittää siihen seuraavaankin versioon sitten kun AT&T rekisteröi tämän 3G->3GS päivityksen järjestelmiinsä.Holomo kirjoitti:Nyt menee hieman aiheen vierestä, mutta kysynpä silti (en viittiny luoda uutta thredia). Eli olen menossa käymään Jenkkilässä ja tyttöystäväni kaveri lupasi hommata mulle siellä 3G S:n. Homma toimii niin että hänellä on itsellään iPhone 3G ATT:n liittymällä ennestään, muttei ole niin kiinnostunut ostamaan S-versiota. Joten tästä syystä lupasi hommata minulle kyseisen luurin.
Ajattelin vaan varmistaa täällä, että toimiiko homma niin että hän uusii ATT-liittymänsä ostaessa 3G S:n ja myy luurin minulle ja jatkaa uusitulla liittymällä vanhan 3G:n kanssa? Tuleeko jatkossa olemaan ongelmia? Tietenkin takuu menee, mutta esim. IMEI-koodi? Jääkö se sidotuksi tähän entiseen omistajaan?
-
Edit.kinkki kirjoitti:Nonniin asiat taisi ratketa! kyselin vähän tuttuilta niin yllätys 2 kylän kaveria asuu italiassa ja on tulossa 2 viikon sisään suomeenkin mutta pitää huomenna soittaa että käy ostaa luurin minulle ja laittaa postissa tulemaan
-Jussi-
Unohtu laittaa alussa tuohon että laittakaa mulle yv jos joku haluaa samalla itselleen luuria niin voin kysyä huomenna että onnistuuko muutaman luurin laitto samalla!
-
Viesti Kirjoittaja Holomo »
Kiitti infosta! Välitän tiedon eteenpäin ja kysyn haluaako hän edelleen tehdä kaupan.inf kirjoitti:Ainakin kaverisi menettää mahdollisuuden päivittää siihen seuraavaankin versioon sitten kun AT&T rekisteröi tämän 3G->3GS päivityksen järjestelmiinsä.Holomo kirjoitti:Nyt menee hieman aiheen vierestä, mutta kysynpä silti (en viittiny luoda uutta thredia). Eli olen menossa käymään Jenkkilässä ja tyttöystäväni kaveri lupasi hommata mulle siellä 3G S:n. Homma toimii niin että hänellä on itsellään iPhone 3G ATT:n liittymällä ennestään, muttei ole niin kiinnostunut ostamaan S-versiota. Joten tästä syystä lupasi hommata minulle kyseisen luurin.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Tämä arpa ei voita
Viesti Kirjoittaja eskofot »
eskofot kirjoitti:Minäkin laitoin tilauksen Italiaan vetämään Storen kautta. Nämähän on kuin arpajaiset (:
Dear Esko F,
Thank you for shopping at the Apple Store.
We have detected an error in your order under the reference number WXXXXXX and as a consequence your order has been cancelled.
You have entered an incorrect Italian address for shipping. To ensure that the correct VAT is charged to your order, a valid Italian shipping address needs to be entered in our systems.
We kindly invite you to resubmit your order with a valid Italian shipping address. Regards
Kind Regards,
The Apple Store
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja Väinämöinen »
Tämmönen viesti tuli tänään kun tiedustelin asiaa:inf kirjoitti:onkos kenellekkään lähteänyt jo mediastoresta tilattu luuri liikkeelle?
"we've received the copy of the swift transfer and we'd like to thank you
Because of the high request we're managing all the shipping we have to do
You don't have to worry because you'll receive your iPhone 3Gs soon
I'll write you an email as soon as your iPhone 3gs we'll be shipped"
-
Viesti Kirjoittaja jsla »
Joku kuukausi..Tege kirjoitti:Kauanko muuten menee tuon maksun varauksen poistuminen tililtä?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Taitaa maksimi olla 14 päivää minkä pankki sitä pitää sielläjsla kirjoitti:Joku kuukausi..Tege kirjoitti:Kauanko muuten menee tuon maksun varauksen poistuminen tililtä?

-
Viesti Kirjoittaja Jarikun »
Tätä kirjoitellessa on kulunut 46 tuntia ja varaus näkyy yhä.
-
Viesti Kirjoittaja victorfa »
Jarikun kirjoitti:Soitin itse applestoreen ja pyysin poistamaan varauksen. Sanoivat laittavansa asian eteenpäin ja kertoivat siinä ohessa, että varauksen poisto kesää maksimissaan 48 tuntia.
Tätä kirjoitellessa on kulunut 46 tuntia ja varaus näkyy yhä.
Mulla on vielä kolme varausta, ja tilasin 26.6 kaksi kpl ja 29.6 yhden... Joten vähän yli 48h on kyllä kestänyt!
-
-
Viesti Kirjoittaja Jarikun »
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja inf »
TIM ja Vodafone myyvät tuolla 719e hinnalla. Store myy 699e hintaan.Paapa kirjoitti:Italian kaupassa hinta näköjään 32 GB 719 Euroa. TIMin hintoja en vielä tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Italiasta on mielestäni lähinnä houkutteleva vaihtoehto jos hankinnalla on jostain syystä kiire ja pääsee ostamaan sen pihelimen Rooman Astoresta.
Soneran sivujen mukaan ennakkovarauksen tehneisiin otetaan yhteyttä kuten viime vuonna ja veikkaisn heidän oleva etusijalla 31.7. kun laitteet tukevat myyntiin. Soneran nettikaupassa toimitusaika lienee 2-4 viikkoja Soneran infonnper arvioiden.
Soneran sopimussakko lienee 100€ jolla hinnalla lukituksen saa poistettua sopimuskaudella - selvästi hslvempi vaihtoehto kuin iPhonen osto Italiasta. Huom myös takuuasat!
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka