iPhone 3G S:n hinnat julkisuuteen
-
Re: iPhone 3G S:n hinnat julkisuuteen
Viesti Kirjoittaja Laterix »
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Voit lisäillä jälkeenpäin erilaisia palveluita (tekstaripaketteja, puhelupaketteja, datapaketteja yms.), mutta sen datapaketin tarjous on voimassa tällä hetkellä.Laterix kirjoitti:Jos otan tuon oma sonera liittymän 12kk sopimuksella ja maksan puhelimen heti, niin pystynköhän jälkeenpäin lisäämään liittymään noita datapaketteja yms. vai onko ne pakko valita jo tuossa tilaus vaiheessa?
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Datapaketti todellakin kannattaa ottaa nyt, vaikkei ihan varma olisikaan siitä onko se tarpeellinen omassa käytössä. Kahden vuoden aikana tilanteet voivat muuttua, mutta hinnat tuskin tuota tarjousta halvemmiksi vielä siinä ajassa muuttuvat.Viizei kirjoitti:Voit lisäillä jälkeenpäin erilaisia palveluita (tekstaripaketteja, puhelupaketteja, datapaketteja yms.), mutta sen datapaketin tarjous on voimassa tällä hetkellä.Laterix kirjoitti:Jos otan tuon oma sonera liittymän 12kk sopimuksella ja maksan puhelimen heti, niin pystynköhän jälkeenpäin lisäämään liittymään noita datapaketteja yms. vai onko ne pakko valita jo tuossa tilaus vaiheessa?
-
Viesti Kirjoittaja ile.l »
Ymmärsinkö oikein, että jos on jo Soneran asiakas ja omistaa Minun Sonera -liittymän, ei Data Teho Plus -tarjousta pysty hyödyntämään?Tarjous nettitikun, 3G-läppärin tai puhelimen ostajalle
Asiakkaalle, joka ottaa uuden liittymän, Data Kuukauden ja laitteen (nettitikun, 3G-läppärin tai puhelimen) 24 kk:n määräaikaisella sopimuksella, tarjotaan Data Teho Plus hintaan 0 €/kk koko laitteen sopimuskauden ajaksi. Sekä 12 kk:n että 24:n kuukauden sopimuksen tehneet asiakkaat saavat Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90 €/kk.
-
Viesti Kirjoittaja Aloittelija »
Tietäiskö joku tuohon vastaustaAloittelija kirjoitti:Miten muuten tuo Soneran maksupolitiikka jos maksaa puhelimen suoraan? Maksetaanko tuo postiin kun hakee puhelimen vai tilauksen jälkeen nettipankissa?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Soneran sivuilta: "Varmistamme tilauksen yhteydessä henkilöllisyytesi verkkopankkitunnuksilla. Tarvitset tunnuksia myös puhelimen maksamiseen."Aloittelija kirjoitti:Tietäiskö joku tuohon vastaustaAloittelija kirjoitti:Miten muuten tuo Soneran maksupolitiikka jos maksaa puhelimen suoraan? Maksetaanko tuo postiin kun hakee puhelimen vai tilauksen jälkeen nettipankissa?
-
Viesti Kirjoittaja Aloittelija »
-
..........
Viesti Kirjoittaja eskop »
-
Ei vaan millä pankkitunnuksilla sinne tunnistaudut. Ensin tunnistaudutaan ja sitten vielä erikseen maksetaan.Aloittelija kirjoitti:Oukei thanks. Eli tuo liittymän haltija vissiin määräytyy sen mukaan miltä pankkitunnuksilta tuon maksaa?
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu, näin täällä on pariin kertaan aiemmin keskusteltu. Tai no, sitä 3G-sopimustahan ei pureta, vaan se jatkuu tuossa 3GS:ssä. Ja 3G-laite täytynee olla jo maksettuna siinä vaiheessa.eskop kirjoitti:Siis oon nyt kyl pudonnut kärryilt tän 3gs kans D: eli jos ostan ton 16gb 3Gs:än niin mun vanhan 3g sopimus puretaan ja se 1.99/kk jatkuu 3Gs_än kanssa ? Ja saako sen lukituksen pois tosta 3g:stä sittenKiitsmo.
-
En tiedä ymmärränkö nyt väärin tuon viimeisen lauseen, mutta siis sen ei täydy olla maksettuna tilausta tehdessä vaan sen voi maksaa seuraavalla puhelinlaskulla kertarysäyksellä jolloin myös puretaan lukko.Macco kirjoitti:Juu, näin täällä on pariin kertaan aiemmin keskusteltu. Tai no, sitä 3G-sopimustahan ei pureta, vaan se jatkuu tuossa 3GS:ssä. Ja 3G-laite täytynee olla jo maksettuna siinä vaiheessa.eskop kirjoitti:Siis oon nyt kyl pudonnut kärryilt tän 3gs kans D: eli jos ostan ton 16gb 3Gs:än niin mun vanhan 3g sopimus puretaan ja se 1.99/kk jatkuu 3Gs_än kanssa ? Ja saako sen lukituksen pois tosta 3g:stä sittenKiitsmo.
-
Näinhän se on. Ja tuon 3G:n sopimusta pitää olla takana jo 6kk.TheKraken kirjoitti:En tiedä ymmärränkö nyt väärin tuon viimeisen lauseen, mutta siis sen ei täydy olla maksettuna tilausta tehdessä vaan sen voi maksaa seuraavalla puhelinlaskulla kertarysäyksellä jolloin myös puretaan lukko.Macco kirjoitti:Juu, näin täällä on pariin kertaan aiemmin keskusteltu. Tai no, sitä 3G-sopimustahan ei pureta, vaan se jatkuu tuossa 3GS:ssä. Ja 3G-laite täytynee olla jo maksettuna siinä vaiheessa.eskop kirjoitti:Siis oon nyt kyl pudonnut kärryilt tän 3gs kans D: eli jos ostan ton 16gb 3Gs:än niin mun vanhan 3g sopimus puretaan ja se 1.99/kk jatkuu 3Gs_än kanssa ? Ja saako sen lukituksen pois tosta 3g:stä sittenKiitsmo.
-
Viesti Kirjoittaja kapaa »
-
Eivät tunnu olleen. Ainakaan kukaan ei ole tänne raportoinut.kapaa kirjoitti:onkos Sonera ollut vielä keneenkään yhteydessä niiden ennakkovarausten yhteydessä? siis niihin jotka ovat olleet soneran sivuilla jo kk? jos on niin mitä ovat kyselleet ja millä ovat olleet yhteydessä?:)
-
Viesti Kirjoittaja Laterix »
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Mutta siis kun teette sen tilauksen eli teillä on jo 3G kytkynä ja sitten vaihdatte sen 3GS:n siihen kytkyyn niin Soneran sivut ainakin sanovat siinä vaiheessa, jotain tän suuntasta; Kertoo sulle, eka paljonko vanhaa kytkyä on jäljellä ja sitetn sanoo, että 12kk (0€) eli eivät veloita loppuja kk-maksuja 3GS:n vaihtoon. Mutta minulla oli vain tuo normi Minun Sonera 1,99€/kk... Tiedä sitten onko tämä sama etu voimassa niillä kellä on jokin suurempi kk-maksut.TheKraken kirjoitti:En tiedä ymmärränkö nyt väärin tuon viimeisen lauseen, mutta siis sen ei täydy olla maksettuna tilausta tehdessä vaan sen voi maksaa seuraavalla puhelinlaskulla kertarysäyksellä jolloin myös puretaan lukko.Macco kirjoitti:Juu, näin täällä on pariin kertaan aiemmin keskusteltu. Tai no, sitä 3G-sopimustahan ei pureta, vaan se jatkuu tuossa 3GS:ssä. Ja 3G-laite täytynee olla jo maksettuna siinä vaiheessa.eskop kirjoitti:Siis oon nyt kyl pudonnut kärryilt tän 3gs kans D: eli jos ostan ton 16gb 3Gs:än niin mun vanhan 3g sopimus puretaan ja se 1.99/kk jatkuu 3Gs_än kanssa ? Ja saako sen lukituksen pois tosta 3g:stä sittenKiitsmo.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Ei tule.Laterix kirjoitti:Yksi kysymys vielä ennen tilausta. Tuleeko puhelimen mukana adapteri Applen Universal Dockille? Hommasin tuon aikanaan ipod touchia varten ja olisi kiva istuttaa iPhone siihen jatkossa. Dockin mukana tuli adapteri 2G iPhonelle, mutta sekin lienee erimallinen kuin 3G version adapteri?
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Pystyy, kun tekee uuden liittymän uudelle puhelimelle.ile.l kirjoitti:Lainaus Soneran sivuilta:Ymmärsinkö oikein, että jos on jo Soneran asiakas ja omistaa Minun Sonera -liittymän, ei Data Teho Plus -tarjousta pysty hyödyntämään?Tarjous nettitikun, 3G-läppärin tai puhelimen ostajalle
Asiakkaalle, joka ottaa uuden liittymän, Data Kuukauden ja laitteen (nettitikun, 3G-läppärin tai puhelimen) 24 kk:n määräaikaisella sopimuksella, tarjotaan Data Teho Plus hintaan 0 €/kk koko laitteen sopimuskauden ajaksi. Sekä 12 kk:n että 24:n kuukauden sopimuksen tehneet asiakkaat saavat Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90 €/kk.
-
Viesti Kirjoittaja hatiac »
Entä onko nuo datayhteydet mahdollisuus tarvittaessa kytkeä pois päältä kesken tuon sopimuskauden/tarjouskauden (jos kivijalkakaupasta ottaa) ilman lisäkustannuksia?rsaarela kirjoitti:Pystyy, kun tekee uuden liittymän uudelle puhelimelle.ile.l kirjoitti:Lainaus Soneran sivuilta:Ymmärsinkö oikein, että jos on jo Soneran asiakas ja omistaa Minun Sonera -liittymän, ei Data Teho Plus -tarjousta pysty hyödyntämään?Tarjous nettitikun, 3G-läppärin tai puhelimen ostajalle
EDIT: Tarkennusta kysymykseen.
MacBook Pro 13" (2,4 GHz, Mid 2010)
-
Ei ainakaan selkeästi missään sanottu etteikö voisi. Soneran liittymähallinnassa kyllä pystyy noita paketteja ja palveluita myös irtisanomaan kesken määräaikaisen sopimuksen, eli ellei tuota ole erikseen estetty niin kaiken järjen mukaan sen pitäisi onnistua. En kyllä itse keksi miksi niin tahtoisin tehdä kun noin halvalla saahatiac kirjoitti:Entä onko nuo datayhteydet mahdollisuus tarvittaessa kytkeä pois päältä kesken tuon sopimuskauden/tarjouskauden (jos kivijalkakaupasta ottaa) ilman lisäkustannuksia?

Mutta en nyt 100% varma ole kuitenkaan.
-
Lähinnä tässä nyt se, että kun tällä hetkellä olen työtön ja tammikuussa olisi lähtö inttiin. Ja tuolloin kun sitä rahaa tulee nykyistäkin vähemmän, niin tarpeen vaatiessa olisi hyvä pystyä näitä kuluja karsimaan vähän kaikin puolin. Tosin siellä intissähän tuolla datapaketilla vasta käyttöä olisikin. ^^TheKraken kirjoitti:Ei ainakaan selkeästi missään sanottu etteikö voisi. Soneran liittymähallinnassa kyllä pystyy noita paketteja ja palveluita myös irtisanomaan kesken määräaikaisen sopimuksen, eli ellei tuota ole erikseen estetty niin kaiken järjen mukaan sen pitäisi onnistua. En kyllä itse keksi miksi niin tahtoisin tehdä kun noin halvalla saahatiac kirjoitti:Entä onko nuo datayhteydet mahdollisuus tarvittaessa kytkeä pois päältä kesken tuon sopimuskauden/tarjouskauden (jos kivijalkakaupasta ottaa) ilman lisäkustannuksia?
Mutta en nyt 100% varma ole kuitenkaan.
-
Viesti Kirjoittaja malhotra »
Tässä otsikossa on kysytty samat asiat tuhansia ja jälleen tuhansia kertoja uudelleen.malhotra kirjoitti:Jep, eli paketteja voi suurentaa maksutta. Pienennys maksaa 10e/laaki ja kerralla on mahdollista riisua kaikki paketit tuohon kympin hintaan.inf kirjoitti:Näitä voi muokata ihan miten huvittaa, tosin kk-maksut joudut maksamaan aina kuluvalta kuulta, ja jos vaihdat pakettia pienemmäksi niin joudut maksamaan myös sen uuden palvelun kytkentämaksun yms.Aloittelija kirjoitti:Jos ottaa Soneralta kapulan,puhepaketin sekä data kuukausi tarjouksen, mutta myöhemmin päättääkin avata puhelimen ja käyttää muuta liittymää, niin voiko puhepaketin ja data kuukauden lopettaa? Vai onko noita pakko pitää koko sopimuskauden (24kk) ajan?
-
Pahoitteluni, etten muistanut.malhotra kirjoitti:Tässä otsikossa on kysytty samat asiat tuhansia ja jälleen tuhansia kertoja uudelleen.
-
Viesti Kirjoittaja vviksu »
Eikö tällä systeemillä sitten saisi lukitsemattoman iPhone 3GS:n Soneralta? Tilaat iPhone 3GS 16GB vaikka 12kk kytkyllä. Kun olet saanut puhelimen, tilaat iPhone 3GS 32GB taas 12kk kytkyllä. Saat uuden iPhonen ja ensimmäisestä puhelimesta poistetaan lukitus. Perusteluna uuden iPhonen tilaukseen voi käyttää vaikka, ettei 16GB ollut riittävän iso.Tege kirjoitti:Mutta siis kun teette sen tilauksen eli teillä on jo 3G kytkynä ja sitten vaihdatte sen 3GS:n siihen kytkyyn niin Soneran sivut ainakin sanovat siinä vaiheessa, jotain tän suuntasta; Kertoo sulle, eka paljonko vanhaa kytkyä on jäljellä ja sitetn sanoo, että 12kk (0€) eli eivät veloita loppuja kk-maksuja 3GS:n vaihtoon. Mutta minulla oli vain tuo normi Minun Sonera 1,99€/kk... Tiedä sitten onko tämä sama etu voimassa niillä kellä on jokin suurempi kk-maksut.TheKraken kirjoitti:En tiedä ymmärränkö nyt väärin tuon viimeisen lauseen, mutta siis sen ei täydy olla maksettuna tilausta tehdessä vaan sen voi maksaa seuraavalla puhelinlaskulla kertarysäyksellä jolloin myös puretaan lukko.Macco kirjoitti:Juu, näin täällä on pariin kertaan aiemmin keskusteltu. Tai no, sitä 3G-sopimustahan ei pureta, vaan se jatkuu tuossa 3GS:ssä. Ja 3G-laite täytynee olla jo maksettuna siinä vaiheessa.eskop kirjoitti:Siis oon nyt kyl pudonnut kärryilt tän 3gs kans D: eli jos ostan ton 16gb 3Gs:än niin mun vanhan 3g sopimus puretaan ja se 1.99/kk jatkuu 3Gs_än kanssa ? Ja saako sen lukituksen pois tosta 3g:stä sittenKiitsmo.
Näin sinulla olisi lukitsematon ja lukittu iPhone 3GS. Kaverin kanssa vaikka tilaa tälleen niin toinen saa lukitsemattoman luurin.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka