Oliskohan samantapainen kuin mulla eilen.Anniel kirjoitti:Aah ja ooh, ei huono päivä tähän mennessä![]()
![]()
![]()
![]()
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Oliskohan samantapainen kuin mulla eilen.Anniel kirjoitti:Aah ja ooh, ei huono päivä tähän mennessä![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
=(kallekilponen kirjoitti:iPhone 3GS odottelee postissa, nyt vaan pitää vain malttaa maanantaihin asti, että sen voi sieltä hakea. 8)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuollaisissa tilanteissa käy aina mielessä, että minkähänlaisen rangaistuksen saisi, jos murtautuisi postiin, ja hakisi oman paketin pois...kallekilponen kirjoitti:iPhone 3GS odottelee postissa, nyt vaan pitää vain malttaa maanantaihin asti, että sen voi sieltä hakea. 8)
Täällä on posti auki joka päivä, mutta vi*tu siä mitään iPhonee mulle oo.Macco kirjoitti:Tuollaisissa tilanteissa käy aina mielessä, että minkähänlaisen rangaistuksen saisi, jos murtautuisi postiin, ja hakisi oman paketin pois...kallekilponen kirjoitti:iPhone 3GS odottelee postissa, nyt vaan pitää vain malttaa maanantaihin asti, että sen voi sieltä hakea. 8)
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja edge »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Selvisin polttareistani hengissä, joskin mustelmilla. Värikuulasota nyt on semmosta että vammoja tulee. Illan päätteeksi vielä strippari antoi piiskaa pyllylle ja aikan lujaa. Toivottavasti tuli kalliiksi, ja tulihan se. 400-500 euroa paloi jätkiltä valuuttaa koko "hupiin", ja Rouvakkeen veli vielä hukkasi lompsansa, jossa tosin ei enää siinä vaiheessa rahaa ollut.
Tässä on hyvin aikaa toipua, kun itse häähän on vielä 1,5 kuukautta.
Rouvakekin saapui omista kekkereistään liput liehuen, joten saatoimme hyvillä mielin jatkaa hääyön intensiiviharjoittelua. Aika hyvin se jo sujuukin, mutta riskejä ei parane ottaa tällä rintamalla. Tavoite on tietysti hankkia sellainen osaamistaso, että kyseisistä tehtävistä selvitään vaikka pilkkopimeässä.
Viesti Kirjoittaja edge »
Sarjatuli kirjoitti:Tuli ajettua fillarilla saariston rengastie...
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
No, meidät vihitäänkin maistraatissa joten papin sanomiset on epävirallisia, vaikka onkin tunnettu pappi.edge kirjoitti:Repe Ruutikallo kirjoitti:Selvisin polttareistani hengissä, joskin mustelmilla. Värikuulasota nyt on semmosta että vammoja tulee. Illan päätteeksi vielä strippari antoi piiskaa pyllylle ja aikan lujaa. Toivottavasti tuli kalliiksi, ja tulihan se. 400-500 euroa paloi jätkiltä valuuttaa koko "hupiin", ja Rouvakkeen veli vielä hukkasi lompsansa, jossa tosin ei enää siinä vaiheessa rahaa ollut.
Tässä on hyvin aikaa toipua, kun itse häähän on vielä 1,5 kuukautta.
Rouvakekin saapui omista kekkereistään liput liehuen, joten saatoimme hyvillä mielin jatkaa hääyön intensiiviharjoittelua. Aika hyvin se jo sujuukin, mutta riskejä ei parane ottaa tällä rintamalla. Tavoite on tietysti hankkia sellainen osaamistaso, että kyseisistä tehtävistä selvitään vaikka pilkkopimeässä.
Toi ei kuule suomivalaan kanssa kauan kestä.Onnea vaan paljon teille ja toivotaan että poikkeus vahvistaa säännön.Häitten jälkeen rupeat pyytämään niinkuin muutkin miehet onnea vaan jatkossa naisen lempi on aika vaativaa AAMENEN jålkeen.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Olisin sen siis toki tänään voinut hakea, mutta kun olen sadan kilsan päässä.Macco kirjoitti:Tuollaisissa tilanteissa käy aina mielessä, että minkähänlaisen rangaistuksen saisi, jos murtautuisi postiin, ja hakisi oman paketin pois...kallekilponen kirjoitti:iPhone 3GS odottelee postissa, nyt vaan pitää vain malttaa maanantaihin asti, että sen voi sieltä hakea. 8)
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Niin oliAnniel kirjoitti:Ihana viikonloppu
Viesti Kirjoittaja eqe »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Sekotatko piimään vai viiliin? Vai teetkö ylipäätään piapoo?Kevät kirjoitti:Odotettu talkkunalähetys Savosta huomenna noudettavissa. 8)
Viesti Kirjoittaja Kevät »
mikastus kirjoitti:Sekotatko piimään vai viiliin? Vai teetkö ylipäätään piapoo?Kevät kirjoitti:Odotettu talkkunalähetys Savosta huomenna noudettavissa. 8)
Nostalgia nostelee päätään
Viesti Kirjoittaja Jamac »