iPhone-suojakotelot
-
-
Re: iPhone-suojakotelot
Viesti Kirjoittaja kavorka »
En tiedä, suoraan sanottuna. Nelinkertaista kuitua, paino on 15 grammaa. Tarkempia kuvia joista näkyy hieman viitteitä paksuudesta:Tege kirjoitti:Onko toi kuinka ohut?

Meinasi hintataso olla Euroopassakin 75-80 euroa tuolle, satuin vahingossa löytämään siten josta sen saa valmistajan hintaan ($54.99) sisältäen ilmaisen postituksen kaikkialle - olihan se pakko tilata vaikka en tiedä onko tuo hyvä. Valmistaja on siis http://www.osirdesign.com/.
Ilmeisesti ostopaikan saa kertoa (kerrankin koitin ainakin etsiä foorumin sääntöjä kerratakseni ne...

http://www.parts4euro.com/DCShop/produc ... cts_id=563
-
Viesti Kirjoittaja kinkki »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://www.jussipennanen.com
-
Viesti Kirjoittaja prowlerr »
http://www.myincipio.com/product/IPHONE ... G_3GS.html
(muitaki värei löytyy ku musta!)
-
Viesti Kirjoittaja kinkki »
Itse ostin tuohon 3g luuriin uuden incipio featherin ebaystä makso jotain 15e posteineenprowlerr kirjoitti:Incipio feather on kans aika jees, ite tilasin 3gsää varten applestoresta (tuli kahdessa päivässä! ;D) ja nyt se tos pöydällä odottaa kärsimättömästi täytettä... Hintaa sille tuli vähä vajaa 30€

http://www.jussipennanen.com
-
Re: "Tyhmät" iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja Sasquatch »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Jos tuppaa asvaltille monesti tippumaan suosittelen jotain silikonisuojaa. Jos taas ei tiputtele juuri ollenkaan, tai esim harvoin pöydältä lattialle, niin ei välttis tarvi suojaa ollenkaan. Tai sit voi hankkii esim tommosen incipio featherin, mikä mulla tos pöydäl oottelee uutta puhelintaSasquatch kirjoitti:Kertokaa kömpelölle mikä on iphonen kestävyys? Meinaan, että kun olen tuota 3gs hommaamassa, niin olisiko syytä hankkia heti jokin suoja sille? En todellakaan haluaisi sitä ihanuutta piilottaa mihinkään kortsuun, mutta itkuhan siitä tulisi jos sen hajotan. Minulla on huono tapa tiputtaa laitteita lattialle tasaisin väliajoin. Noksut, psp, kamera, kaukosäätimet ja muut pienet elektroniikat on tähän saakka antaneet anteeksi kömpelyyteni. Mitään en ole saanut rikottua.. vielä. Onko kokemuksia pöydältä lattialle liitävästä iphonesta tai käsilaukusta asfaltille pomppaavasta versiosta?

Link
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Kuoret kärsivät ilman minkäänlaista suojusta mutta itse laite kyllä kestää mielestäni melko hyvin. No itselläni se nyt on kotona pari kertaa tippunut vain sohvalta eli alle puoli metriä lattialle. Suojana minulla on invisible shield joka myös hieman pehmentää iskuja. naarmuilta ja kolhuilta on vielä säästytty. ja toimii edelleen normaalistiSasquatch kirjoitti:Kertokaa kömpelölle mikä on iphonen kestävyys? Meinaan, että kun olen tuota 3gs hommaamassa, niin olisiko syytä hankkia heti jokin suoja sille? En todellakaan haluaisi sitä ihanuutta piilottaa mihinkään kortsuun, mutta itkuhan siitä tulisi jos sen hajotan. Minulla on huono tapa tiputtaa laitteita lattialle tasaisin väliajoin. Noksut, psp, kamera, kaukosäätimet ja muut pienet elektroniikat on tähän saakka antaneet anteeksi kömpelyyteni. Mitään en ole saanut rikottua.. vielä. Onko kokemuksia pöydältä lattialle liitävästä iphonesta tai käsilaukusta asfaltille pomppaavasta versiosta?
-
Viesti Kirjoittaja smicke »
-
Viesti Kirjoittaja pauliS »
-
Viesti Kirjoittaja JPW »
Olet asian ytimessä. Ja eikös nää kulutustavaraa kuitenkin ole?smicke kirjoitti: En nää silti mitään järkeä suojissa, mitä iloa siitä naarmuttomasta takakannesta on kun se on peitetty jollain silikonilätkällä.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja Omenan poimija »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Sasquatch »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
Miksi et laittaisi edes näytönsuojaa? Se ei haittaa puhelimen käyttöä mitenkään ja on huomaamaton. Itse ainakin laitan luurin aina välillä samaan taskuun esim avainten kanssa. Ja varmasti avaimet naarmuttaa lasia jos sopivasti sattuu. Taytyy myös sanoa että iphone ei varmasti kestä pudottelua samalla tavalla kuin perus nokialaiset. Henkkoht valinta miten haluat luuris suojata.Sasquatch kirjoitti:Kiitos vastauksista! Naarmuilla ei minulle niin väliä ole kun ei tosiaan näytössä ole. Olen ymmärtänyt, että lasi kestäisi hyvin ilman suojia naarmuttomana. Takakuori on mulle se yksi ja sama jos naarmuuntuu. Tosiaan lähinnä pelkään ostavani elämäni kalleimman puhelimen, jonka kanssa olen naimisissa pari vuotta ja sitten rikon sen. Kuorilla siis ei niinkään ole minulle väliä vaan sisällä olevalla tekniikalla. Kestääkö se enemmän ja vähemmän säännölliset ilmalennot.Mahdoton sitä on tietenkin ennustaa, mutta kokemuksia lähinnä hain asiaan. Jos kestävyys on muiden puhelimien tasoa, niin on sitä tähän saakka tosiaan pärjätty.
Pitää vielä kommentoida tuota takakannen suojausta. Itse olen käyttänyt takakannessa ohutta silikonia tai incipion featheria ihan jo sen vuoksi että iphonen oma takakansi on niin liukas. Itsellä on jo niin kuivat kädet yleensä (surffarin iho) että ei meinaa pysyä luuri kädessä. Samoin esim auton penkille kun laitat luurin ilman suojaa ja jarrutat edes vähän kovempaa niin sinnehän se lentää jalkatilaan. Kaikista paras optio olis sellaiset ohuet liimattavat liukupalat taakse ja sivuille. Sellaisia en ole vielä nähnyt missään.
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
-
Viesti Kirjoittaja Christa »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Jes, tuollainen nahkainen kotelo voisi olla myös miehekäs ratkaisu iPhonen suojaamiseen?Christa kirjoitti:Mun 3GS:lle tulee hyvin pitkälti kuvan kaltainen Kate Spaden nahkainen case. Ihanan turhamaista![]()
-
Viesti Kirjoittaja juhis000 »
-
Viesti Kirjoittaja aatsaa »
mistä tilasit tuohon hintaan?kinkki kirjoitti:Itse ostin tuohon 3g luuriin uuden incipio featherin ebaystä makso jotain 15e posteineenprowlerr kirjoitti:Incipio feather on kans aika jees, ite tilasin 3gsää varten applestoresta (tuli kahdessa päivässä! ;D) ja nyt se tos pöydällä odottaa kärsimättömästi täytettä... Hintaa sille tuli vähä vajaa 30€
Macbook, 2,2GHz, 4Gb
iPad 16Gb WiFi
iPhone 4 16Gb, TF
-
Viesti Kirjoittaja jei »
Tältä myyjältä: http://shop.ebay.co.uk/merchant/eoutlet ... &_osacat=0aatsaa kirjoitti:mistä tilasit tuohon hintaan?kinkki kirjoitti:Itse ostin tuohon 3g luuriin uuden incipio featherin ebaystä makso jotain 15e posteineenprowlerr kirjoitti:Incipio feather on kans aika jees, ite tilasin 3gsää varten applestoresta (tuli kahdessa päivässä! ;D) ja nyt se tos pöydällä odottaa kärsimättömästi täytettä... Hintaa sille tuli vähä vajaa 30€
Itse tilasin myös ja valkoinen incipio tuli kolmessa päivässä suoraan postiluukusta.
-
Viesti Kirjoittaja Aloittelija »
-
Viesti Kirjoittaja WTEF »
Kiitti vinkistä,näyttää niin prolta että tilasimpa ittellenikin...nahkakotelo jää kyllä hankkimattakavorka kirjoitti:Tuleva uusi iPhone 3GS -käyttäjä tulee kaapista, tapahtukoon se tässä ketjussa.
Tilasin iPhone 3GS:n (32GB, musta) viime perjantaina, juuri parahiksi aamupäivällä ennen kuin kama ehti loppua Soneran sivuilta. Luuri tulee 24kk:n kytkysopparilla, mikä on ihan ok. Soneran hinnat ja datatarjous olivat itselleni riittävät, en olisi jaksanut lähteä säätämään mitään muuta kuviota juuri iPhonen kanssa.
Ja asiaan. Suojakelmuksi tilasin Invisible Shieldin näytön suojaksi ja taustalle tulee tällainen "suojakotelo":
Osir Designin hiilikuitusuoja, hintaa kertyi Jenkeistä tilattuna karvan alle 40 euroa postikuluineen. Myöhemmin tarvitsen vielä jonkin slimmin nahkakotelon mahdollisesti vyöklipsillä ().

-
Incipio featherin kanssa luulis kyl mahtuvan dockiin.. ite laitoin verkkokaupasta universal dockin tuleen, että kuha se tulee ni voin heittää jotain kuvii vaiks tänne foorumil. Toki puhelinta mul ei viel oo, mut kylha se näkee et mite se kuori siihe dockkiin mahtuuAloittelija kirjoitti:Incipio näyttää ihan kätevältä, mutta mahtuuko luuri tuon anssa dock:iin? Kaikissa näissä suojissa on aina omat huonot puolensa. Kalvot:Edessä pysyy hyvin, mutta takaa alkaa repsottaa aina jossain vaiheessa. Incipion tyylinen ja eteen kalvo:Omena menee piiloon eikä pysty käyttämään dock:n kanssa(?). Sliderit:muovisia,tekevät puhelimesta paksumman, voivat naarmuttaa puhelinta avatessa.

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka