![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Jos joku muistaa sen ekan listan kymenlaakso vaihtoehdon saatikka tietää mikä liike se tarkalleen on niin laittakaa vaikka yv:tä niin voin sitten soittaa sinne

Viesti Kirjoittaja rahkis »
Viesti Kirjoittaja Spyge »
Vissiin taisi olla tuo Datateho Plus kanssa tarjouksessa, mutta kuukausimaksut 0 euroa ei ollut (ei sinänsä merkittävä, norm. 1,99e/kk) ja tuosta kulta-asiakkuudesta en kysynyt. Itse olen kuitenkin jo maksanut oman puhelimeni, joten en viitsi alkaa säätämään ja odottamaan Soneralta rahanpalautuksia.rahkis kirjoitti:ei nuo netissä olevat (esim datateho plus) tarjoukset eivät ole voimassa kivijalka liikkeessä?
Viesti Kirjoittaja legace »
Sanoivat, että kun laite tulee lähimpään Postiin, sinne pitää mennä sanomaan, että palauttakaa lähettäjälle. Vissiin viikko siitä, niin rahat palautuvat tilille.Tege kirjoitti:Kauankohan tossa sitten menee kun palauttelevat rahoja...Kirjoittaja Spyge päivämäärä 15.07.2009, 20:39
Minulle soittivat tänään ja olin laittanut ensimmäiseen ennakkovaraukseen nimeni heti kun se tuli. Sanoivat samaa mitä monelle muullekin, eli kauppaan varatut ja nettitilaukset ovat eri asia, ja että netissä tilanneet sekä ennakkovarauksen tehneet eivät saa ensimmäisestä erästä puhelintaan, vaan heidän pitää odottaa toisen erän saapumista. Nykyinen nettitilaus oli mahdollista purkaa ja näin ollen saada iPhone haettavaksi lähimmästä jälleenmyyntiliikkeestä.
Viesti Kirjoittaja smicke »
Aika hiljaista että lähden säätämään..legace kirjoitti:Sanoivat, että kun laite tulee lähimpään Postiin, sinne pitää mennä sanomaan, että palauttakaa lähettäjälle. Vissiin viikko siitä, niin rahat palautuvat tilille.Tege kirjoitti:Kauankohan tossa sitten menee kun palauttelevat rahoja...Kirjoittaja Spyge päivämäärä 15.07.2009, 20:39
Minulle soittivat tänään ja olin laittanut ensimmäiseen ennakkovaraukseen nimeni heti kun se tuli. Sanoivat samaa mitä monelle muullekin, eli kauppaan varatut ja nettitilaukset ovat eri asia, ja että netissä tilanneet sekä ennakkovarauksen tehneet eivät saa ensimmäisestä erästä puhelintaan, vaan heidän pitää odottaa toisen erän saapumista. Nykyinen nettitilaus oli mahdollista purkaa ja näin ollen saada iPhone haettavaksi lähimmästä jälleenmyyntiliikkeestä.
Viesti Kirjoittaja siedler »
Viesti Kirjoittaja grewi »
Viesti Kirjoittaja Jupex »
Lähetin kanssa sähköpostia asian tiimoilta, mutta asiakaspalvelu@sonera.fiv1ncent kirjoitti:Laitoin kans tonne palautetta/selvityspyynnön(ennemminkin käsky) asiasta. Asialliseen, mutta tiukkaan sävyyn.Mäksä kirjoitti:laitoin ihan: asiakaspalvelu@sonera.com
tuolta ovat tässä muutamaviikko sitten muissa asioissa ainakin vastanneet.
Katsotaan miten käy.
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Voisiko joku vielä selvittää tätä kohtaa? Siis millä lailla kivijalkaliikkeestä ostettu liittymä eroaa netistä otetusta? Kiitän vastauksesta.Spyge kirjoitti:Nykyinen nettitilaus oli mahdollista purkaa ja näin ollen saada iPhone haettavaksi lähimmästä jälleenmyyntiliikkeestä. Jäin empimään asiaa, koska silloin liittymän tarjoukset olisivat olleet hieman huonommat.
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
No ei sitten yhtään mitenkään!Coltrane kirjoitti:Voisiko joku vielä selvittää tätä kohtaa? Siis millä lailla kivijalkaliikkeestä ostettu liittymä eroaa netistä otetusta? Kiitän vastauksesta.Spyge kirjoitti:Nykyinen nettitilaus oli mahdollista purkaa ja näin ollen saada iPhone haettavaksi lähimmästä jälleenmyyntiliikkeestä. Jäin empimään asiaa, koska silloin liittymän tarjoukset olisivat olleet hieman huonommat.
Viesti Kirjoittaja kronos »
Onko näin sittenkin? Saakos liikkeestä myös tuon kulta-asiakkuuden välittömästi? Taitaa tosiaan jäädä erot sitten vain tuohon kuukausimaksuun, joka tarjotaan netissä maksutta koko sopimuskaudeksi ja kivijalkaliikkeessä ei. Oon sitten ymmärtänyt väärin että jotkut tarjoukset koskivat vain nettitilauksia, kiitos korjauksesta.rsaarela kirjoitti:No ei sitten yhtään mitenkään!Coltrane kirjoitti:Voisiko joku vielä selvittää tätä kohtaa? Siis millä lailla kivijalkaliikkeestä ostettu liittymä eroaa netistä otetusta? Kiitän vastauksesta.Spyge kirjoitti:Nykyinen nettitilaus oli mahdollista purkaa ja näin ollen saada iPhone haettavaksi lähimmästä jälleenmyyntiliikkeestä. Jäin empimään asiaa, koska silloin liittymän tarjoukset olisivat olleet hieman huonommat.
Soneralla on samat tarjoukset Sonera kauppiaille ja Sonera nettikaupalle.
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
ei ole.rahkis kirjoitti:ei nuo netissä olevat (esim datateho plus) tarjoukset eivät ole voimassa kivijalka liikkeessä?
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Mulle ainakin sanoi aspa että data teho plussaa ei saa kivijalkakaupasta samalla tarjouksella kuin netistä. Muuten ymmärtääkseni on samat tarjoukset.Spyge kirjoitti:Onko näin sittenkin? Saakos liikkeestä myös tuon kulta-asiakkuuden välittömästi? Taitaa tosiaan jäädä erot sitten vain tuohon kuukausimaksuun, joka tarjotaan netissä maksutta koko sopimuskaudeksi ja kivijalkaliikkeessä ei. Oon sitten ymmärtänyt väärin että jotkut tarjoukset koskivat vain nettitilauksia, kiitos korjauksesta.rsaarela kirjoitti:No ei sitten yhtään mitenkään!Coltrane kirjoitti:Voisiko joku vielä selvittää tätä kohtaa? Siis millä lailla kivijalkaliikkeestä ostettu liittymä eroaa netistä otetusta? Kiitän vastauksesta.Spyge kirjoitti:Nykyinen nettitilaus oli mahdollista purkaa ja näin ollen saada iPhone haettavaksi lähimmästä jälleenmyyntiliikkeestä. Jäin empimään asiaa, koska silloin liittymän tarjoukset olisivat olleet hieman huonommat.
Soneralla on samat tarjoukset Sonera kauppiaille ja Sonera nettikaupalle.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Joo, farssi tulee siitä, että porukka ei usko, että SONERA tarjoukset Sonera WWW sivuilla koskee SONERA kauppiaita!TheKraken kirjoitti:Tämä topic alkaa saamaan jo vähän farssin piirteitä
Viesti Kirjoittaja kavorka »
Viesti Kirjoittaja ile.l »
Viesti Kirjoittaja Laza »
Viesti Kirjoittaja strong »
Spyge kirjoitti:v1ncent kirjoitti:Mäksä kirjoitti:laitoin ihan: asiakaspalvelu@sonera.com Kai nuo samaan osoitteeseen ohjautuu, mutta ajattelin että tuo .fi olisi toimivampi kun nettiosoitekin on http://www.sonera.fi . En huomannut kyllä missään tuota sähköpostia olevan esillä? Ehkä ne haluavat vaan että sinne soitetaan.Lisäksi laitoin varmuuden vuoksi saman tekstin vielä palaute-lomakkeeseen, vaikka sieltä he eivätkään vissiin vastaile takaisin. En jätä taisteluani tähän!
Aika ankea nettikauppa, jossa ei voi maksaa Visalla.rsaarela kirjoitti: Niin no, vain nettikaupasta saa sen FinnKinon lipun kaupanpäälle....;(
Ja nettikauppa pitää maksaa heti, tavara sitten tulee joskus kun jaksaa ja muistaa.
Viesti Kirjoittaja v1ncent »
Olitko maksanut jo puhelimen verkkokaupan kautta vai oliko kuukausimaksulla?ile.l kirjoitti:Soitto tuli. Sanoivat, että he voivat peruuttaa verkkokauppatilauksen jolloin saisin haettua puhelimen kaupasta 31. päivä. Kaveri ei kumminkaan osannut sanoa, että onko liikkeessä samat tarjoukset, joten pitää vielä selvittää haluanko ottaa mahdollisesti huonomman liittymän vain sen takia että saan puhelimen 2-4 viikkoa aikaisemmin. Tekeekö joku muka oikeasti niin? Jos jollain on varmaa tietoa, kertokaa.
Viesti Kirjoittaja kronos »
Tilasin puhelimen verkkokaupasta ja kaikki palvelut on jo kytketty päälle Soneran päässä. Data Teho Plus on kyllä mainio juttu. 2.45 M Nummelan keskustassa ja homma toimii todella hienosti 3G iPhonella. Voi vain kuvitella miten webin selailu nopeutuu tuolla uudella puhelimella.ile.l kirjoitti:Soitto tuli. Sanoivat, että he voivat peruuttaa verkkokauppatilauksen jolloin saisin haettua puhelimen kaupasta 31. päivä. Kaveri ei kumminkaan osannut sanoa, että onko liikkeessä samat tarjoukset, joten pitää vielä selvittää haluanko ottaa mahdollisesti huonomman liittymän vain sen takia että saan puhelimen 2-4 viikkoa aikaisemmin. Tekeekö joku muka oikeasti niin? Jos jollain on varmaa tietoa, kertokaa.
Minä olen käyttänyt Data Teho + liittymääni iPhonessa noin kuukauden ja olen siihen tyytyväinen, vaikkei yli 2 megan nopeuksiin pääse kuin tietyissä paikoissa. Toivottavasti vanhan Sonera iPhonen kytkyliittymän siirto Soneran nettikaupasta ostettuun uuteen iPhoneen tulee sujumaan ongelmitta ja perhesopimus yms. liittymäpalvelut myös säilyvät uudessa iPhone 3GS- liittymässä. Ajoittain Sonera on sählännyt tai asiakkaille ja varmaankin myös Soneran työntekijöille välitetty informaatio on puutteellista.kronos kirjoitti:Tilasin puhelimen verkkokaupasta ja kaikki palvelut on jo kytketty päälle Soneran päässä. Data Teho Plus on kyllä mainio juttu. 2.45 M Nummelan keskustassa ja homma toimii todella hienosti 3G iPhonella. Voi vain kuvitella miten webin selailu nopeutuu tuolla uudella puhelimella.ile.l kirjoitti:Soitto tuli. Sanoivat, että he voivat peruuttaa verkkokauppatilauksen jolloin saisin haettua puhelimen kaupasta 31. päivä. Kaveri ei kumminkaan osannut sanoa, että onko liikkeessä samat tarjoukset, joten pitää vielä selvittää haluanko ottaa mahdollisesti huonomman liittymän vain sen takia että saan puhelimen 2-4 viikkoa aikaisemmin. Tekeekö joku muka oikeasti niin? Jos jollain on varmaa tietoa, kertokaa.
Eiköhän tässä jaksa viikon pari odotella. Varsinkin jos noissa tarjouksissa on jotakin eroa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”