http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4253kinkki kirjoitti:hmm..
Joo pitää laittaa vissiin lähiverrkkoon toi ja sit tohon ohjelmaan ja sieltä ettiä tuo ohjelma ?
Oliskos ollut tuossa se ohje siihen.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja zs6234i »
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4253kinkki kirjoitti:hmm..
Joo pitää laittaa vissiin lähiverrkkoon toi ja sit tohon ohjelmaan ja sieltä ettiä tuo ohjelma ?
Viesti Kirjoittaja kinkki »
Viesti Kirjoittaja prowlerr »
Hmm joku kikkahan tohon oli, että ei soneran korttia tarvinu käyttää sisässä... jotain pwnagetoolsil piti palautella tjsp.. haullahan toiki löytys, ei vaan jaksa ettiikinkki kirjoitti:No nyt onnas! laitoin ensin soneran korttia sisään kun sattuu taloudessa olemaan niin sillä ensin päälle sit vaan pois ja dna sisääntyhmäkin lopulta onnistuu ;D kiitos kuitenkin kaikille avusta ;D
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Tietääkseni erikseen näiden ohjeiden mukaan -> http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 00&start=0kinkki kirjoitti:Hei tuli tälläinen mieleen että onko tuossa nytten internet asetukset kunnossa ? kun on dna kortti sisässä vai pitääkö ne asentaa erikseen? :O
Viesti Kirjoittaja zs6234i »
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Viesti Kirjoittaja Laterix »
Selitin siis vähän huonosti. Eli tuossa oli tuo simlock vielä. Noh katsoin kelloa ja ärrä auki vielä 10 min. 6km ärrälle joten äkkiö auto tallista ja ripeästi ärrälle. Sieltä tarttui mukaan 6 euron soneran prepaid joten sim lukon sain pois. Nyt meneillään jailbreak juuri. Tänään saadaan vielä saunalahden kortti sisälle. Jees jees. Huominen päivä töissä meneekin sitten sovelluksia ladatessa ja asennellessaTege kirjoitti:Saat. Teet vain JB:n ja Unlockin toimii millä simillä vain.
Itseäni lainaten. Latasin redsn0wn uudestaan ja homma lähti skulaamaan. jesjuu-zo kirjoitti:APUAAAAA. Redsn0w lakkaa toimimasta kun olen tekemässä jailbreakkia. Tämä tulee kun kaksi viimeistä palkkia on jälkellä downloading ram disk kohdassa. MIkä avuksi???
No siis ei se haittaa vaikka siellä on normi 3.0 sisällä. Senkun tekee sen redsnowlla JB:n eka niin se poistaa tuon Soneran kirouksen ja sitten Unlcokkilla vaan ultra sisään niin toimii muilla korteillakin.juu-zo kirjoitti:Selitin siis vähän huonosti. Eli tuossa oli tuo simlock vielä. Noh katsoin kelloa ja ärrä auki vielä 10 min. 6km ärrälle joten äkkiö auto tallista ja ripeästi ärrälle. Sieltä tarttui mukaan 6 euron soneran prepaid joten sim lukon sain pois. Nyt meneillään jailbreak juuri. Tänään saadaan vielä saunalahden kortti sisälle. Jees jees. Huominen päivä töissä meneekin sitten sovelluksia ladatessa ja asennellessaTege kirjoitti:Saat. Teet vain JB:n ja Unlockin toimii millä simillä vain.
Jos Vista tai W7 käytössä niin redsn0w pitää ajaa admin oikeuksilla. Eli hiiren oikeaa kuvakkeen päällä ja sieltä run administrator.juu-zo kirjoitti:Itseäni lainaten. Latasin redsn0wn uudestaan ja homma lähti skulaamaan. jesjuu-zo kirjoitti:APUAAAAA. Redsn0w lakkaa toimimasta kun olen tekemässä jailbreakkia. Tämä tulee kun kaksi viimeistä palkkia on jälkellä downloading ram disk kohdassa. MIkä avuksi???
Viesti Kirjoittaja gnlc »
Viesti Kirjoittaja maaomena »
sisäpaisti mä oon kierteessä, kun saan cydian sisään niin 3.0 katoaa, ja päinvastoin... voisko se tiedosto jota pwnage tarjoo olla väärä? 1.2,2.1. SF136 Custom restore...++??maaomena kirjoitti:Hei, osaisko joku selittää... JB pwna ok, mutt ultrasnow ei suostu asentumaan vaan ilmoittaa cannot comply ja dependencies or conflicts that can not be automatically found..
Viesti Kirjoittaja phiidii »
maaomena kirjoitti: sisäpaisti mä oon kierteessä, kun saan cydian sisään niin 3.0 katoaa, ja päinvastoin... voisko se tiedosto jota pwnage tarjoo olla väärä? 1.2,2.1. SF136 Custom restore...++??
täytyy myöntää että itselläni oli aikamoinen tappelu myös tuon unlockin kanssa. Lupasin töissä että seuraavana päivänä tuon unlockatun puhelimen töihin. klo 9 aikaan illalla vasta avasin iphoneni ja huomasin että paholainen... Puhelin oli tehdaskorjattu ja suoraan tehtaalta siis tullut. Ensimmäisenä itunes herjaa että puhelin on simlokced. Noniin klo 9.21 ja kotona ei missään soneran tai telefinlandin liittymää. Auto käyntin ja 6km ärrälle vauhdilla. Sieltä soneran prepaid että sai simlockin pois. Sitten ohjeita lukemaan eli iclarifiedin sivut auki. Noh tiedostoja lataukseen ja koko ??? what??? 290Mb! Megasella nettiyhteydellä tuli sellaista reilua 100Kt sekunnissa. 45min odottelua ja sitten jailbreakkia tekemään. ding! herja että ladattu 3.0 restore ei sovi puhelimeen. mitä... Huomasin että olin ladannut 3GS:n restoren prkl. No ei muuta kuin 3G:n restore uudelleen lataukseen ja taas... koko 230Mb ja reilu puolentunnin odotus. Sen jälkeen homma sujuikin kuin rasvattu. Operaatiossa meni ehkä vartti. Kello olikin jo 23.30 mutta mission completed.maaomena kirjoitti:Nyt workkii ! pwna oli varmaan vanhempi malli.. Juu-zo iso kiitos kannustuksesta! Toimii saunalahdessa, jipii..
Viesti Kirjoittaja crime »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”