Jeesatkaas miestä mäessä... 2G on kuitenkin ihan kelpo luuri.
Vai onko kaikkien ajatukset jo siirtyneet 3GS:ään
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja miles »
Viesti Kirjoittaja pauliS »
Vaikka Apple support -sivu viittaa johonkin Nike-juttuun, niin on auttanut joillakin.macrumors-foorumilla nimda0 kirjoitti kirjoitti:This comes straight from Apple's support website:
This can occur if no default browser is specified. To set your default browser, follow these steps:
For Windows Vista
From the Start menu, click Default Programs.
Click Set Defaults.
Click "Set your default programs."
Select the browser of your choice from the list.
Click OK.
For Windows XP
From the Start menu, click Set program access and defaults.
Click Custom.
In the "Choose a default web browser" section, select the browser of your choice.
Click OK.
Mac OS X
Open Safari.
Choose Safari > Preferences.
Click General.
Select your preferred browser from the "Default Web Browser" pop-up menu and close the Preferences window.
Viesti Kirjoittaja pauliS »
Viesti Kirjoittaja Daniel Braun »
Mulla oli kans taistelua ton päivityksen kanssa.miles kirjoitti:Itse asiassa yritin palauttaa ihan puhtaallakin ipsw:llä, lopputulos oli sama.
Ja iTunesilla ollaan 8.2 versiossa.
Kiitokset tuosta linkistä. Keskustelun sisältö näyttää valitettavan tutulta![]()
Jos yrittelisi vielä muutaman illan ennen kuin naulaa iLuurin seinään.
Viesti Kirjoittaja legace »
Käynnistä -> Suorita -> kirjoita services.msc ja OK, ja varmista, että siellä ei ole Applen palveluja disabloitu. Muitakin palveluja ei saisi olla disabloituna (esim. Päätepalvelut ja sellasta).miles kirjoitti:Itse asiassa yritin palauttaa ihan puhtaallakin ipsw:llä, lopputulos oli sama.
Ja iTunesilla ollaan 8.2 versiossa.
Kiitokset tuosta linkistä. Keskustelun sisältö näyttää valitettavan tutulta![]()
Jos yrittelisi vielä muutaman illan ennen kuin naulaa iLuurin seinään.
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun multimediaviestit (2G puhelin) lähtee mun puhelimesta, mutta ei mene vastaanottajalle? Kuvat kyl tulee mullepäin ihan normaalisti ja avautuvat.mel-3 kirjoitti:Nyt sain toimimaan MMS:t iPhone 2g saunalahden liittymällä juurikin näillä ohjeillaLisäksi asensin iTunesin kautta näillä ohjeilla http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=126900 Saunalahden ipcc. asetukset.pnp kirjoitti:No niin, alkaa nuo uudet ominaisuudetkin ilmestyä 2G:lle, eli tässä ohje MMS:n aktivoimiseksi 2G:ssä.
Lainaus hackintosh foorumilta.
"1 - Start Cydia and add this source: http://cydia.alpden.com
2 - Inside Cydia search for "ActivateMMS2G"
3 - Download & install "ActivateMMS2G"
3 - Restart iPhone
4 - Navigate to Settings > General > Network > Cellular Data Network
5 - Enter APN, MMSC, and MMS Proxy (Note: my provider does not require user & password)
6 - Restart iPhone
7 - Open Messaging app and look at the camera icon
NOTE: The camera icon only appeared after restarting the phone after I entered APN, MMSC, and MMS Proxy."
Eikö Apple ilmoittanut syyksi, miksi MMS ei tule 2G:n, että laitteisto ei tuo ominaisuutta. Ihme juttu vaan sitten että toimii
Heti ei lähtenyt toimimaan, vaan käsin piti mennä muuttamaan MMSC osoitteeksi "mms.saunalahti.fi:8002" (oli paketin mukana jostain syystä mms.saunalahti.fi:8080)
Nyt ainakin MMS viestit lähtevät ja saapuvat vastaanottajalle perillekin. Omaan puhelimeen vastaanottoa en ole ehtinyt kokeilla.
Lisäksi huomasin että asennettuani cydiasta "ActivateMMS2G":n, oli yhteystietoihinkin tullut "Jaa yhteystieto" painike, vaikken semmoista aiemmin ollut nähnyt.
edit. Testailun jälkeen myös MMS viestien vastaanottaminen pelaa moitteitta. Ei voi kuin ihmetellä Applen väitettä etteikö 2g iPhone olisi raudan puolelta kykenevä tähän toimintoon
Viesti Kirjoittaja svx »
Lataa asetustiedosto vehkeeseen niin alkaa toimimaan.musamäkki kirjoitti:mel-3 kirjoitti:Nyt sain toimimaan MMS:t iPhone 2g saunalahden liittymällä juurikin näillä ohjeilla
Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun multimediaviestit (2G puhelin) lähtee mun puhelimesta, mutta ei mene vastaanottajalle? Kuvat kyl tulee mullepäin ihan normaalisti ja avautuvat.
Joo latasin sen jo aiemmin ja koitin nyt toisella asetustiedostolla, sama juttu. Vastaanottajan puhelin näyttää että se alkaa ottaa kuvaa vastaan, mutta sitten se keskeytyy. Outo homma, koska tää on pelannut aiemmin mulla ihan ok. Olen kyllä välissä resetoinut puhelimeni tehdasasetuksiin ja tehnyt tään sitten uudelleen, mutta tein kyl kaikki ihan samoin...svx kirjoitti:Lataa asetustiedosto vehkeeseen niin alkaa toimimaan.musamäkki kirjoitti:mel-3 kirjoitti:Nyt sain toimimaan MMS:t iPhone 2g saunalahden liittymällä juurikin näillä ohjeilla
Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun multimediaviestit (2G puhelin) lähtee mun puhelimesta, mutta ei mene vastaanottajalle? Kuvat kyl tulee mullepäin ihan normaalisti ja avautuvat.
Asetustiedosto : http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=126900
Viesti Kirjoittaja tAnE »
Ei suoranaisesti liity tähän, mutta kerron silti. Minulla oli MMS käytössä Saunalahden liittymällä ja hyvin toimi sinänsä, mutta akkukesto romahti dramaattisesti. MMS käytössä akku kesti hädin tuskin päivän. Uninstalloin sen ActivateMMS:n Cydiasta, niin nyt akku kestää samalla käytöllä kolme päivää, mitä se oli ennen MMS:ää. Puhelimena 2G 8Gb. Samanlaista ongelmaa on havaittavissa mm. täällä ulkomaisella foorumilla http://www.hackint0sh.org/forum/f207/76905-17.htmmusamäkki kirjoitti:Joo latasin sen jo aiemmin ja koitin nyt toisella asetustiedostolla, sama juttu. Vastaanottajan puhelin näyttää että se alkaa ottaa kuvaa vastaan, mutta sitten se keskeytyy. Outo homma, koska tää on pelannut aiemmin mulla ihan ok. Olen kyllä välissä resetoinut puhelimeni tehdasasetuksiin ja tehnyt tään sitten uudelleen, mutta tein kyl kaikki ihan samoin...svx kirjoitti:Lataa asetustiedosto vehkeeseen niin alkaa toimimaan.musamäkki kirjoitti:mel-3 kirjoitti:Nyt sain toimimaan MMS:t iPhone 2g saunalahden liittymällä juurikin näillä ohjeilla
Asetustiedosto : http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=126900
Oiskohan tuossa osasyy, miks Apple ei ole halunnut mahdollistaa MMS toimintoa 2G:ssä...vaikka eiks 2G:ssä ja 3G:ssä oo sama prossu ja teho? Tai sit toi kiertotien kautta toimimaan laittaminen syö akkua...tAnE kirjoitti: Ei suoranaisesti liity tähän, mutta kerron silti. Minulla oli MMS käytössä Saunalahden liittymällä ja hyvin toimi sinänsä, mutta akkukesto romahti dramaattisesti. MMS käytössä akku kesti hädin tuskin päivän. Uninstalloin sen ActivateMMS:n Cydiasta, niin nyt akku kestää samalla käytöllä kolme päivää, mitä se oli ennen MMS:ää. Puhelimena 2G 8Gb. Samanlaista ongelmaa on havaittavissa mm. täällä ulkomaisella foorumilla http://www.hackint0sh.org/forum/f207/76905-17.htm
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
En usko koska MMS viestin lähetys on kertaluontoinen tapahtuma joten vain ohjelmistovirhe (tai Cydian käyttö) voi aiheuttaa sen että se syö akkua.musamäkki kirjoitti:Oiskohan tuossa osasyy, miks Apple ei ole halunnut mahdollistaa MMS toimintoa 2G:ssä...vaikka eiks 2G:ssä ja 3G:ssä oo sama prossu ja teho? Tai sit toi kiertotien kautta toimimaan laittaminen syö akkua...tAnE kirjoitti: Ei suoranaisesti liity tähän, mutta kerron silti. Minulla oli MMS käytössä Saunalahden liittymällä ja hyvin toimi sinänsä, mutta akkukesto romahti dramaattisesti. MMS käytössä akku kesti hädin tuskin päivän. Uninstalloin sen ActivateMMS:n Cydiasta, niin nyt akku kestää samalla käytöllä kolme päivää, mitä se oli ennen MMS:ää. Puhelimena 2G 8Gb. Samanlaista ongelmaa on havaittavissa mm. täällä ulkomaisella foorumilla http://www.hackint0sh.org/forum/f207/76905-17.htm
Niinpä. Osaatko sanoa missä on vika, kun multsari lähtee normaalisti puhelimestani ja toinen puhelin näyttää että alkaa ottamaan sitä vastaan, mutta sitten homma keskeytyy toisen puhelimen osalta? Mulle ei mitään virheilmoitusta tule missään vaihessa. Toisinpäin toimii hyvin eli pystyn vastaanottamaan. Kaikki asetukset pitäis olla kunnossa.Sherukka kirjoitti:En usko koska MMS viestin lähetys on kertaluontoinen tapahtuma joten vain ohjelmistovirhe (tai Cydian käyttö) voi aiheuttaa sen että se syö akkua.musamäkki kirjoitti:Oiskohan tuossa osasyy, miks Apple ei ole halunnut mahdollistaa MMS toimintoa 2G:ssä...vaikka eiks 2G:ssä ja 3G:ssä oo sama prossu ja teho? Tai sit toi kiertotien kautta toimimaan laittaminen syö akkua...tAnE kirjoitti: Ei suoranaisesti liity tähän, mutta kerron silti. Minulla oli MMS käytössä Saunalahden liittymällä ja hyvin toimi sinänsä, mutta akkukesto romahti dramaattisesti. MMS käytössä akku kesti hädin tuskin päivän. Uninstalloin sen ActivateMMS:n Cydiasta, niin nyt akku kestää samalla käytöllä kolme päivää, mitä se oli ennen MMS:ää. Puhelimena 2G 8Gb. Samanlaista ongelmaa on havaittavissa mm. täällä ulkomaisella foorumilla http://www.hackint0sh.org/forum/f207/76905-17.htm
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”