Mistähän mahtaa johtua kun minulla ei kaikissa osioissa (esim tällä hetkellä mac-yleiset ja mac-ohjelmat) näy vihreää palloa merkkinä että ketjussa on uusia viestejä? Kaikki pallot ovat harmaana vaikka uusia viestejä on tullut
manu kirjoitti:Mistähän mahtaa johtua kun minulla ei kaikissa osioissa (esim tällä hetkellä mac-yleiset ja mac-ohjelmat) näy vihreää palloa merkkinä että ketjussa on uusia viestejä? Kaikki pallot ovat harmaana vaikka uusia viestejä on tullut
Selaimena Firefox.
Täytyypä pitää silmällä, mutta kyllä niiden toimia pitäisi. Kuitenkin, pallojen "syttymisessä" on muutaman minuutin viive. Johtuu siitä että ihan kaikkia kyselyitä ei tehdä ihan jokaisella latauksella, vaan tietoa säilytetään cachessa hetken aikaa ja päivitetään muutaman minuutin välein. Voisiko tämä olla syy?
Kyllä se johtuu niistä kaikista välillä lymyilevistä cacheista; ite käytän (neuroottinen ku oon...) "Merkitse kaikki luetuksi" -optiota suunnilleen joka kerta. Silti etusivulla paistavat viheriäiset noidansilmät...
Minun mielestä ketjujen seuraamista helpottaisi kummasti jos ketjun otsikon viereen tulisi vaikka "uusi" -teksti/kuva, tyylii omenamehu.org. Varsinkin kun noilla vihreät ja harmaat ikonit eivät kunnolla toimi. Nyttenkin kolme viimeistä päivää en ole saanut mac-yleiseen keskusteluun yhtään vihreää palloa vaikka lukemattomia viestejä on.
Sinällään tuo symboliikka on ihan ok.
Tuota tähteä en kyllä tyhmyyttäni ole ymmärtänyt...
Oranssissa HO:ssa viestit merkkaantuivat mainosti. Siinä ei vissiin ollut niitä cachetuksia käytössä.
Tulee lueskeltua tätä aika reaaliajassa kuitenkin silloin kun täällä on.
Sinällään tuo symboliikka on ihan ok.
Tuota tähteä en kyllä tyhmyyttäni ole ymmärtänyt...
Oranssissa HO:ssa viestit merkkaantuivat mainosti. Siinä ei vissiin ollut niitä cachetuksia käytössä.
Tulee lueskeltua tätä aika reaaliajassa kuitenkin silloin kun täällä on.
Oli siinäkin cachet käytössä. Muistaakseni niidenkin kanssa oli ongelmia, erilaisia, mutta ongelmia silti
absum kirjoitti:
Oli siinäkin cachet käytössä. Muistaakseni niidenkin kanssa oli ongelmia, erilaisia, mutta ongelmia silti
Jo omuistelen että ei ne kovin hyvin pelanneet. Itseasiassa, en tiedä yhtään foorumia jossa ne toimisi kunnolla. Siksi en oikein ikinä kiinnitä niihin huomiota, vaan koitan kellonajasta / kirjoittajasta / määrästä päätellä onko uusia viestejä.
Boogieman kirjoitti:Jostain oudosta kohtalon oikusta ne vaan pelasivat vanhassa HO:ssa ihan hyvin ja reaaliajassakin vielä, tai ainakin niin minä aina luulin... [:S]
Mutta eiköhän tämä tästä.
Kertokaahan vielä mitä se tähti merkkiää, niin olen iloinen taas...
Oliskohan mahdollista saada tuo yksityisviestin mokkula loistamaan kun uusi(a) yksityisviestejä on saapunut? Olis kätevää kun ei aina tarttis erikseen käydä vilkuilemassa, että onkoi niitä tullut?
olli kirjoitti:Oliskohan mahdollista saada tuo yksityisviestin mokkula loistamaan kun uusi(a) yksityisviestejä on saapunut? Olis kätevää kun ei aina tarttis erikseen käydä vilkuilemassa, että onkoi niitä tullut?
Uudessa leiskassa ei ole mollukoita, jotka voisivat loistaa. Mutta on tuohon asiaan parannusta tulossa.
Muffe kirjoitti:Eikä mulla. Kellonajatkin sanoo, mitä sattuu, nyt on kyllä käyttäjästä kyse.
Jos kello on päin peetä, säädä profiilistasi aikavyöhyke kohdalleen. Jos ei sekään auta, voidaan olettaa että sivu tulee kohdallasi välimuistista eikä sisällä tuoreinta tietoa.