Itse ainakin juuri siksi otin valkoisen kun applen tuotteita talo täynnä, ei siitä linjasta sovi poiketa

Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Viesti Kirjoittaja strong »
Tilatkaa kaikki mustia iPhoneja. Ainahan nämä valkoiset iPhonet ovat olleet tuotteita joiden saatavuus on parempi todennäköisesti vähäisestä kysynnästä johtua. Verkkokaupasta iPhonensa ostamaan erehtyneetkin saavat kohtuuajassa (valkoisen) iPhonensa, kun musta on suositumpi.MacFinn kirjoitti:No, mulla on about vuoden vanha valkoinen eikä noita ongelmia...zaigut69 kirjoitti:Valkoinen tullee olemaan katastrofi. Kerää likaa ja kellastuu käytössä. Onneksi tilasin iPhone 3 gs puhelimen vasta nyt. Saan mustan elokuun loppuun mennessä.
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
Viesti Kirjoittaja prowlerr »
itellä tos pöydällä makaa incipio feather black, ja musta iphone tulossakilpikonna kirjoitti:Itse pidän valkoisesta vaikka nykyinen 3g on musta. 3gs tulee valkoisena. Naarmut näkyvät mustassa paljon selvemmin. Ja tosiaan, incipio feather (valkoinen) on kuitenkin koko ajan suojana...
Viesti Kirjoittaja skip »
strong kirjoitti:
iPhonen värillä ei ole mielestäni väliä, koska järkevä käyttää silikoni- tms. suojakoteloa. iPhone pysyy uudenveroisena.
http://www.zcover.com/
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Viesti Kirjoittaja karppa »
Viesti Kirjoittaja SamiPe »
Viesti Kirjoittaja Trevel »
Viesti Kirjoittaja legace »
Yksityisillehän on paremmat edut? Mulla tulee normiasiakkaana kk-hinnaksi 33€, kun taas yrityksenä 47,29 €/kk (ja tuohan on ALV 0%)..SamiPe kirjoitti:Olipahan ketku tuo soneran herra, kun soitteli ennakkovarauksesta. Kysy eka et haluunko yksityisenä vai yrityksenä. Kysyin tietty molemmat, kun oma firmakin löytyy, niin hintaeroa oli firman eduks ~100€. Kävin äsken sit kattomassa vielä uudestaan nuo hinnat verkkokaupasta, niin eikös yrityspuolella ollu ne edullisemmat hinnat. Tosin siellä yläkulmassa oli maininta, et "kaikki hinnat ALV 0%", joten maksettava loppusumma on pennilleen samaSaahan sen alvin vähentää ja sitä kautta se on edukkaampi, mut olis se ollu mukava kuulla jo puhelimessa...
Viesti Kirjoittaja timohak »
Itse vaihdoin saunalahdelta soneraan aspan kautta noin viikko sitten ja eilen alkoi jo liittymä toimiinTrevel kirjoitti:Eilen soiteltiin ja varmistettiin varaus. Puhuttiinko kenellekään muulle numeron siirtämisestä toiselta operaattorilta? Minulle väittivät, että asiakaspalveluun soittamalla voisi laittaa numeron siirtymään jo vaikka 31.7.
Viesti Kirjoittaja mormeliini »
ei ole kuulemma lähellekkään kaikille vielä edes ehditty soittamaan, eli ei hätäämormeliini kirjoitti:Pitäisikö olla huolissaan kun ei ole soittoa kuulunut?
Viesti Kirjoittaja Omenan poimija »
Siisku nyt vaihtas jo soneraan, ni ei tarvi sit ottaa uudestaan liittymää iphonen kaa? vai joudutko ottaan sen 2e/kk maksavan liittymän lojumaan laatikkoon?timohak kirjoitti:Itse vaihdoin saunalahdelta soneraan aspan kautta noin viikko sitten ja eilen alkoi jo liittymä toimiinTrevel kirjoitti:Eilen soiteltiin ja varmistettiin varaus. Puhuttiinko kenellekään muulle numeron siirtämisestä toiselta operaattorilta? Minulle väittivät, että asiakaspalveluun soittamalla voisi laittaa numeron siirtymään jo vaikka 31.7.puhelimen saan sitte 31.7.
Viesti Kirjoittaja sivullinen »
Viesti Kirjoittaja timohak »
Ei tarvi ottaa mitään toista liittymää, puhelin vaan sitten päivitetään tohon nykyiseen liittymään. Ei siis tarvi maksaa siitä luurista vasta ku elokuussa. Näin se aspan tyyppi kertoi ja sain siitä myös mustaa valkoisella.prowlerr kirjoitti:Siisku nyt vaihtas jo soneraan, ni ei tarvi sit ottaa uudestaan liittymää iphonen kaa? vai joudutko ottaan sen 2e/kk maksavan liittymän lojumaan laatikkoon?timohak kirjoitti:Itse vaihdoin saunalahdelta soneraan aspan kautta noin viikko sitten ja eilen alkoi jo liittymä toimiinTrevel kirjoitti:Eilen soiteltiin ja varmistettiin varaus. Puhuttiinko kenellekään muulle numeron siirtämisestä toiselta operaattorilta? Minulle väittivät, että asiakaspalveluun soittamalla voisi laittaa numeron siirtymään jo vaikka 31.7.puhelimen saan sitte 31.7.
Eli nyt vois ottaa ihan random soneran liittymän, ja sit vaan 31. päivä menee liikkeeseen, saa luurin ja päivittää liittymän semmoseen missä on datapaketti yms. Ymmärsinkö oikein?timohak kirjoitti: Ei tarvi ottaa mitään toista liittymää, puhelin vaan sitten päivitetään tohon nykyiseen liittymään. Ei siis tarvi maksaa siitä luurista vasta ku elokuussa. Näin se aspan tyyppi kertoi ja sain siitä myös mustaa valkoisella.
Viesti Kirjoittaja Tege »
Eli nyt kun tilasin netistä ja maksoin jo niin en voi enää peruuttaa ja saada haettua puhelinta kaupasta vaikka se on siellä minulle varattu?Mäksä kirjoitti:Itse puhuin tänään soneralle tyypin kanssa joka vastaa iphonen lanseerayksesta käsittääkseni suomessa joten häneltä sen absoluuttisen totuuden sai.
Ja inffoa on jokapaikkaan laitettu mutta silti. Aspa jostain syystä satuilee mitä vain.
-Edut on samat netistä ja liikkeestä (paitsi leffakortti)
- jos on ennakkovarannut laitteen niin sen saa varausjärjestyksessä kun soittelevat.
- jos on tilannut jo netistä niin huolimatta ennakkovarauksista puhelin toimitetaan _kun ennakkovaraajat ovat omansa saaneet_
- pystyy perumaan nettitilauksen ja siirtämään liikkeeseen omalle varausnumerolle jotta saa heti.
- jos on maksanut etukäteen niin tuo yllämainittu ei onnistu.
Jos tilannut netistä niin mennee elokuun loppuun kun luurin saa. Siksi ite vaihdoin liikkeen listalle.
Tuosta toimituskärjestyksestä on tiedoite soneran sivuilla http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20lii ... mituksista
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Ilmeisesti se onnistuu, mutta ainakin verkkotilauksen tapauksessa täytyy erikseen sopia, että oletusarvoisesti puhelimen mukana tuleva SIM-kortti lähetetäänkin jo etukäteen. Itse odottelen nyt korttia, jonka saamisen jälkeen soitan aspaan ja sovin vähintään viis työpäivää vaativasta aktivoinnista. Tosin näillä näkymin taidan saada ennakkovaraamani, mutta myös verkosta tilaamani luurin joskus elokuun lopussa, joten eipä tuolla ollut paljoakaan väliä.Trevel kirjoitti:Eilen soiteltiin ja varmistettiin varaus. Puhuttiinko kenellekään muulle numeron siirtämisestä toiselta operaattorilta? Minulle väittivät, että asiakaspalveluun soittamalla voisi laittaa numeron siirtymään jo vaikka 31.7.
Viesti Kirjoittaja legace »
Netistä maksetunhan voi sitten palauttaa, kun sillä on 14pv palautusoikeus. Eli ostaa 2, josta palauttaa toisen.Tege kirjoitti:Eli nyt kun tilasin netistä ja maksoin jo niin en voi enää peruuttaa ja saada haettua puhelinta kaupasta vaikka se on siellä minulle varattu?
käytännössä näin, eli ei voi peruuttaa tilausta siten että rahoja sais suoraan takas, on odotettava et luuri tuleelegace kirjoitti:Netistä maksetunhan voi sitten palauttaa, kun sillä on 14pv palautusoikeus. Eli ostaa 2, josta palauttaa toisen.Tege kirjoitti:Eli nyt kun tilasin netistä ja maksoin jo niin en voi enää peruuttaa ja saada haettua puhelinta kaupasta vaikka se on siellä minulle varattu?
Viesti Kirjoittaja Tege »
Jaa jaa. Nyt on viikko mennyt tilauksesta ja eihän se ole ongelma sitten palauttaa tuota jotta saa rahat. Jos nyt ens viikon alussa ei ala kuulumaan soittoa niin ei kyllä taas tiedä mihin sitä oikein alkais soittelemaan. Hyvinkäältä tuli maili tuon tilauksen jälkeen joskus ma tai ti, että siellä on varattu... Saiskohan sen siellä Pisteessä peruttua ja otettua tuon siihen... ilman, että tarvii uutta liittymää ottaa?Mäksä kirjoitti:käytännössä näin, eli ei voi peruuttaa tilausta siten että rahoja sais suoraan takas, on odotettava et luuri tuleelegace kirjoitti:Netistä maksetunhan voi sitten palauttaa, kun sillä on 14pv palautusoikeus. Eli ostaa 2, josta palauttaa toisen.Tege kirjoitti:Eli nyt kun tilasin netistä ja maksoin jo niin en voi enää peruuttaa ja saada haettua puhelinta kaupasta vaikka se on siellä minulle varattu?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”