iPhonen ennakkovaraukset Soneran verkkosivujen kautta
-
Re: iPhonen ennakkovaraukset Soneran verkkosivujen kautta
Viesti Kirjoittaja VaasankadunHerra »
Nimittäin tyttöystävän ennakkovarauksen yhteydessä (nimi listaan joskus kesä-heinä vaihteessa) soittelivat nyt lauantaina ja sanoivat, ettei mitään mallia ole enää saatavilla julkaisupäiväksi, eli ensimmäinen erä loppu. Jonoon siis joutui ja joutuu sitten odottelemaan ainakin seuraavan viikon alkuun kun varmistuksen saaneiden, mutta hakematta jättäneiden puhelimet vapautuvat jonossa seuraaville.
Seuraava puhelinerä oli soittajan mukaan tulossa elokuun alussa, mutta itse en ainakaan usko että tuo mitään varmaa tietoa oli.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Jotenkin epäilen, että se Soneran herra tietää kaikkien myymälöiden saldoista. Varmasti pienemmistä liikkeistä noita luureja tulee löytymään varanneille. Riippuu pitkälti siitä mistä on laittanut puhelimensa noudettavaksi.VaasankadunHerra kirjoitti:En halua masentaa niitä ketkä eivät vielä soittoa Soneralta ole saaneet, mutta kannattaa varautua siihen, että puhelinta ei enää 31.7. saa.
Nimittäin tyttöystävän ennakkovarauksen yhteydessä (nimi listaan joskus kesä-heinä vaihteessa) soittelivat nyt lauantaina ja sanoivat, ettei mitään mallia ole enää saatavilla julkaisupäiväksi, eli ensimmäinen erä loppu. Jonoon siis joutui ja joutuu sitten odottelemaan ainakin seuraavan viikon alkuun kun varmistuksen saaneiden, mutta hakematta jättäneiden puhelimet vapautuvat jonossa seuraaville.
Seuraava puhelinerä oli soittajan mukaan tulossa elokuun alussa, mutta itse en ainakaan usko että tuo mitään varmaa tietoa oli.
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Öö tai sitten se menee niin, että myymälöihin menee yhteensä 1524 luuria ja sitten kun kaikki on varattu puhelimitse tehtyjen tiedustelujen mukaan (+ sen toisen ennakkovarauslomakkeen, sonerapisteen, mukaan) niin sanotaan eioota.inf kirjoitti:Jotenkin epäilen, että se Soneran herra tietää kaikkien myymälöiden saldoista. Varmasti pienemmistä liikkeistä noita luureja tulee löytymään varanneille. Riippuu pitkälti siitä mistä on laittanut puhelimensa noudettavaksi.VaasankadunHerra kirjoitti:En halua masentaa niitä ketkä eivät vielä soittoa Soneralta ole saaneet, mutta kannattaa varautua siihen, että puhelinta ei enää 31.7. saa.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Taitaa olla Apple who fails to toimittaa tän? Ennakkovarauksissa ei varmaan luvattu kaikille luuria?Tege kirjoitti:Sonera failas tän.
-
Viesti Kirjoittaja annucca »
Itselle ei ole siis vielä soittoa kuulunut, valkoinen 16GB kiinnostaa.
-
Viesti Kirjoittaja Jocha »
-
Viesti Kirjoittaja samvie »
Sonerahan on nimenomaan sanonut sivuillansa, että ennakkoon varanneet saavat luurinsa "ensimmäisinä". Luuri on siis luvattu kaikille ennakkovarauksen tehneille. (Siitä ei tietenkään ole mainintaa milloin tuon puhelimen sitten oikeasti saa.)Sherukka kirjoitti:Taitaa olla Apple who fails to toimittaa tän? Ennakkovarauksissa ei varmaan luvattu kaikille luuria?
Itse tein tuon surullisenkuuluisan varauksen vuorokauden sisällä alkuperäisen lomakkeen ilmestymisestä, vaan ei ole kuulunut soittoa. Jos jään ilman luuria ensimmäisessä aallossa, niin ainakin itsestäni tuntuu siltä, että moka on nimenomaan Soneran päässä.Aloitamme uuden iPhone 3G S -mallin toimitukset asiakkaillemme 31.7.2009. Ennen toimitusten aloittamista otamme yhteyttä kaikkiin niihin asiakkaisiin, jotka ovat tehneet varauksen verkkosivullamme 8.7.2009 mennessä. Näin voimme varmistaa, että ennakolta mielenkiintonsa uuteen iPhoneen ilmaisseet asiakkaat saavat varmasti laitteensa ensimmäisinä.
-
Viesti Kirjoittaja Jocha »
Oletko muuten varannut sen Oulun Sonerapisteeseen? Jos johtuu siitä...samvie kirjoitti:Sonerahan on nimenomaan sanonut sivuillansa, että ennakkoon varanneet saavat luurinsa "ensimmäisinä". Luuri on siis luvattu kaikille ennakkovarauksen tehneille. (Siitä ei tietenkään ole mainintaa milloin tuon puhelimen sitten oikeasti saa.)Sherukka kirjoitti:Taitaa olla Apple who fails to toimittaa tän? Ennakkovarauksissa ei varmaan luvattu kaikille luuria?
Itse tein tuon surullisenkuuluisan varauksen vuorokauden sisällä alkuperäisen lomakkeen ilmestymisestä, vaan ei ole kuulunut soittoa. Jos jään ilman luuria ensimmäisessä aallossa, niin ainakin itsestäni tuntuu siltä, että moka on nimenomaan Soneran päässä.Aloitamme uuden iPhone 3G S -mallin toimitukset asiakkaillemme 31.7.2009. Ennen toimitusten aloittamista otamme yhteyttä kaikkiin niihin asiakkaisiin, jotka ovat tehneet varauksen verkkosivullamme 8.7.2009 mennessä. Näin voimme varmistaa, että ennakolta mielenkiintonsa uuteen iPhoneen ilmaisseet asiakkaat saavat varmasti laitteensa ensimmäisinä.

-
Viesti Kirjoittaja samvie »
No sinnepä hyvinki.Jocha kirjoitti:Oletko muuten varannut sen Oulun Sonerapisteeseen? Jos johtuu siitä...

-
Viesti Kirjoittaja prowlerr »
Onneksi itse varasin oulun verkkokauppaan, enkä sonerapisteeseensamvie kirjoitti:No sinnepä hyvinki.Jocha kirjoitti:Oletko muuten varannut sen Oulun Sonerapisteeseen? Jos johtuu siitä...Olet näköjään samassa (terva)veneessä?

-
Viesti Kirjoittaja Shopro »
EDIT; Siis vastattu eilen lauantaina päivällä.Valitettavasti meillä ei ole tarkempaa tietoa muusta kuin lanseerauspäivästä. Kontaktoimme asiakkaat heti varausjärjestyksessä, kun saamme soneralta listat ennakkovaraajista.
-
Viesti Kirjoittaja Le App »
-
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
EDIT: Tuohon tyyliin mutta pienempimuotoisena:
http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=131
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Itse täytin lomakkeeseen ekana päivänä myllyyn ja olin sijalla 87...Shopro kirjoitti:Itse varasin Raision Myllystä eikä ole soittoa kuulunut. Laitoin tosin viestiä sinne liikkeeseen Soneran sivujen kautta ja vastaus oli seuraava varaus/saatavuus kyselyyn. Itse täytin molemmat kaavakkeet. Musta 32GB olisi hakusessa.
EDIT; Siis vastattu eilen lauantaina päivällä.Valitettavasti meillä ei ole tarkempaa tietoa muusta kuin lanseerauspäivästä. Kontaktoimme asiakkaat heti varausjärjestyksessä, kun saamme soneralta listat ennakkovaraajista.
-
Täytitkö myös sen ensimmäisen lomakkeen? Itse täytin kakkos lomakkeen (sen jossa saa valita mm. mallin) vasta eilen, sijalla 227. Tosin ensimmäisestä ei tullut mitään ilmoitusta kun ei edes kysytty sähköpostiosoitetta.Mäksä kirjoitti:Itse täytin lomakkeeseen ekana päivänä myllyyn ja olin sijalla 87...Shopro kirjoitti:Itse varasin Raision Myllystä eikä ole soittoa kuulunut. Laitoin tosin viestiä sinne liikkeeseen Soneran sivujen kautta ja vastaus oli seuraava varaus/saatavuus kyselyyn. Itse täytin molemmat kaavakkeet. Musta 32GB olisi hakusessa.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
"Suuren kysynnän vuoksi laitteiden saatavuudessa saattaa aluksi esiintyä niukkuutta."samvie kirjoitti:Sonerahan on nimenomaan sanonut sivuillansa, että ennakkoon varanneet saavat luurinsa "ensimmäisinä". Luuri on siis luvattu kaikille ennakkovarauksen tehneille. (Siitä ei tietenkään ole mainintaa milloin tuon puhelimen sitten oikeasti saa.)Sherukka kirjoitti:Taitaa olla Apple who fails to toimittaa tän? Ennakkovarauksissa ei varmaan luvattu kaikille luuria?
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Olen täyttänyt vain sen ekan lomakkeenShopro kirjoitti:Täytitkö myös sen ensimmäisen lomakkeen? Itse täytin kakkos lomakkeen (sen jossa saa valita mm. mallin) vasta eilen, sijalla 227. Tosin ensimmäisestä ei tullut mitään ilmoitusta kun ei edes kysytty sähköpostiosoitetta.Mäksä kirjoitti:Itse täytin lomakkeeseen ekana päivänä myllyyn ja olin sijalla 87...Shopro kirjoitti:Itse varasin Raision Myllystä eikä ole soittoa kuulunut. Laitoin tosin viestiä sinne liikkeeseen Soneran sivujen kautta ja vastaus oli seuraava varaus/saatavuus kyselyyn. Itse täytin molemmat kaavakkeet. Musta 32GB olisi hakusessa.
-
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn että miten sait tietää sen varaus sijan? Itse sain ainoastaan siitä jälkimmäisestä lomakkeesta sijanumeron. Olisi vaan kiva tietää omakin sija.Mäksä kirjoitti:Olen täyttänyt vain sen ekan lomakkeen
-
Viesti Kirjoittaja maaomena »
-
Viesti Kirjoittaja jei »
-
Viesti Kirjoittaja firstson »
Tarjolla oli VAIN 16Gb joten sanoin hakevani oman valkosen kolmekakkosen suoraan liikkeestä josta oon vähän niinkuin tiskin alta sellaisen jo varannut. Pitkä miinus soneralle toimintatavasta jolla luuria varataan ja hankitaan... applelle myös miinus siitä että tavaraa ei tule tarpeeksi kerralla
kamala vääntö vielä siitäkin asiasta saako sen minun sonera liittymän kk. maksun 0€ koko sopparikauden ajaksi, eli 1,99€/kk. kauppias palvelu sanoo että saan mutta kivijalkaliikkeen myyjä vaitti ettei saa, kuis muilla?
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Saa, jos ottaa puhepaketin.firstson kirjoitti:kamala vääntö vielä siitäkin asiasta saako sen minun sonera liittymän kk. maksun 0€ koko sopparikauden ajaksi, eli 1,99€/kk. kauppias palvelu sanoo että saan mutta kivijalkaliikkeen myyjä vaitti ettei saa, kuis muilla?
Soneran sivuilla lukee tilatessa, että Multi-SIM (tarjous). Millainen tarjous on kyseessä, kun kytkentämaksu ja kk maksu samat kuin normaalisti?
Pikainen Googletus kertoo, että "1.4.-30.6. välisenä aikana kytketty Multi-SIM palvelu hintaan 0 € yhdeksi kuukaudeksi", mutta nyt on ollaan jo heinäkuun puolella..
-
Viesti Kirjoittaja strong »
soneran datatehoplus on omassa käytössäni osottautunut hieman nopeammaksimaaomena kirjoitti:Mene kyl jalat solmuun noiden tarjousten kanssa... onkohan toi tarjousdatateho oleellisesti nopeempi kuin saunalahden rajaton data n9e/kk ? Mökillä ei varmaan oo eroo ... meinaan että pelkkä luuri ja unlock vois olla kuitenkin selkein ratkasu...anteeks ääneenajattelu...
-
Viesti Kirjoittaja maaomena »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka