Terve,
Mulla on olemassa tollanen emolevyviallinen MacBook (MB 13/1.83/2x256/60/Combo:white, ostettu vuonna 2006) josta voi lukea lisää tästä ketjusta:http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 2&t=123064
Olemme muuttamassa ulkomaille ja haluaisin päästä ko. koneesta eroon, ja aika tylsää olisi tuota suoraan roskikseenkaan heittää. Joten tarjousten perusteella voisin heittää tuon jollekin joka siitä voisi jotain irti saada.
Koneessa ei ole tällä hetkellä kovalevy kiinni sillä se on tuollaisessa usb-kelkassa käytössä ulkoisena levynä. Tarjouksiin voisi siis laittaa mukaan tiedon haluaako koneen levyn kanssa vai ilman.
Käyttöjärjestelmä yms. levyistä ei tällä hetkellä ole tietoa, ja saattaa olla ettei niitä löydykään. Laturin/virtajohto tulee mukaan koneeseen. Kone on yksityisenä ostettu ja sijaitsee Helsingissä.
Tavoite ois päästä raadosta suht. nopeasi eroon.
Voi laittaa tänne viestiä tai nopeammin ja varmemmin arola.lasse@gmail.com
Edit: Tulipa muuten sellanen asia vielä mieleen että koneen ollessa Humacissa tutkittavana, kuoren muovi on haljennut hieman näppäimistön jostain reunasta. En muista sen tarkemmin, koska kone on työpaikallani. Muuten kone on ulkoisesti varsin hyvässä kunnossa.
MYYTY: Emolevyviallinen MacBook (2006) varaosiksi
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: Emolevyviallinen MacBook (2006) varaosiksi
Viesti Kirjoittaja Lazer »
Viimeksi muokannut Lazer, 22.7.2009 klo 13.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: M: Emolevyviallinen MacBook (2006) varaosiksi
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Minulle kelpaisi pelkkä Combo-asema, jos myyjä tai ostaja lähtee tuota konetta purkamaan.
Koko raatoa en halua.
Koko raatoa en halua.
-
Re: M: Emolevyviallinen MacBook (2006) varaosiksi
Viesti Kirjoittaja Lazer »
Myös osina myyminen on mahdollista niissä rajoissa kun minä osaan koneen osiksi pistää... 
Pari tiedustelua jo tullut eri osasista, paljonkos tuosta combo-asemasta maksaisit Blank^ ?
Ensisijaisesti tietenkin kokonaisena myyminen olisi mulle helpointa jos tulee varteenotettava tarjous. Ostakaa ny joku toi pois halvalla ja tehkää rahaa myymällä osina! Helppo kesätyö...
Vielä tähän sen verran että odottelen tarjouksia muutaman päivän ja yritän löytää parhaan helppous/hyöty/kierrätys/raha-suhteen kaupoille.
Edittiä vielä sen verran että löysin kaapin perukoilta OS X (Version 10.4.6.) install Disk ykkösen ja kakkosen jos joku niitäkin halajaa.
Ja vielä sen verran että koska olen kesälomalla, en välttämättä vastaa välittömästi viesteihin, olen kyllä päivittäin netin äärellä sentäs!

Pari tiedustelua jo tullut eri osasista, paljonkos tuosta combo-asemasta maksaisit Blank^ ?
Ensisijaisesti tietenkin kokonaisena myyminen olisi mulle helpointa jos tulee varteenotettava tarjous. Ostakaa ny joku toi pois halvalla ja tehkää rahaa myymällä osina! Helppo kesätyö...

Vielä tähän sen verran että odottelen tarjouksia muutaman päivän ja yritän löytää parhaan helppous/hyöty/kierrätys/raha-suhteen kaupoille.
Edittiä vielä sen verran että löysin kaapin perukoilta OS X (Version 10.4.6.) install Disk ykkösen ja kakkosen jos joku niitäkin halajaa.
Ja vielä sen verran että koska olen kesälomalla, en välttämättä vastaa välittömästi viesteihin, olen kyllä päivittäin netin äärellä sentäs!
3 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka