Iso kiitos muuten foorumille, olen täältä saanut apuja ongelmaan jos toiseenkin ton omppuluurini kanssa

Viesti Kirjoittaja firefox77 »
Viesti Kirjoittaja anzi80 »
Käyttää matkapuhelindataa, jos ei ole wlan käytettävissä ja asetukset ovat oikein matkapuhelinverkon osalta. Tuli tuossa katseltua vanha Keynote aiheesta (olikohan viime vuoden kesäkuulta, jossa push palvelua esiteltiin) ja siinä kertoiltiin, että push-palvelu pitää yhteyden auki koko ajan. Ideana on, että jos on useita pushia tukevia softia käytössä, niin jokainen niistä käyttää tuosta samaa yhteyttä ja tuo push-palvelu toimii taustalla, jolloin esim. IM softan ei tarvitse toimia jäädä taka-alalle päälle.firefox77 kirjoitti:Pakko nyt kysäistä kun en asiasta saanu selkoa. Käyttääkö tämä Push toiminto matkapuhelindataa? Eli tuleeko siitä mulle kustannusta lisää jos mulla ei ole mitään kiinteetä datapakettia, eli maksan vain siitä mitä käytän.
Viesti Kirjoittaja smicke »
Itsellä Beejive käytössä noin viikon. Akunkesto ollu aikalailla sama kuin ennen pushia (eli joka ilta laturiin).anzi80 kirjoitti:firefox77 kirjoitti: Reilun viikon kokemuksella voisin todeta, että Nokian 5800:n akku kesti paremmin mese-softa taustalla kuin iPhonella akku kestää push päällä. Toivottavasti 3.1 päivitys tuo parannusta tähän.
Viesti Kirjoittaja anzi80 »
Toki voihan se olla, että iPhonen akku kestää yleisestikin huonommin tai sitä tulee räplättyä vielä enemmän.smicke kirjoitti:Itsellä Beejive käytössä noin viikon. Akunkesto ollu aikalailla sama kuin ennen pushia (eli joka ilta laturiin).anzi80 kirjoitti:firefox77 kirjoitti: Reilun viikon kokemuksella voisin todeta, että Nokian 5800:n akku kesti paremmin mese-softa taustalla kuin iPhonella akku kestää push päällä. Toivottavasti 3.1 päivitys tuo parannusta tähän.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Veikkaan, että ei ihan hetkeen ole tulossakaan. Koska tuo vaatii jo palvelimelta vähän enemmän hommaa kun jos miettii, että 100 000 ihmistä ostaa softan ja jokainen tahtoo pitää auki 5 kanavaa, niin siinä onkin sitten miljoona kanavaa josta pitää noita viestejä välitellä.kallekilponen kirjoitti:Tukeeko mikään IRC -softa vielä pushia?
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Jep, huomasin samaa, vaikka sitä ei mainostetukaan missään.Pis kirjoitti:Fring saanut pushin
Viesti Kirjoittaja Darkker »
Beejive max 24h.Darkker kirjoitti:Kuinka pitkään noi eri pikaviestimet pitää käyttäjän online-tilassa ja välittelee pushilla viestit? Tietääkös joku, vai pitääkö alkaa selvittämään? Saisivat pitää hmm... kunnes toisin käsken.
AIM: konffattavissa max 24 h
eBuddy: ilmeisesti 30 min
fring: ilmeisesti 15 min
Viesti Kirjoittaja inf »
IM+:ssa muistaakseni useita päiviä oli maksimi.smicke kirjoitti:Beejive max 24h.Darkker kirjoitti:Kuinka pitkään noi eri pikaviestimet pitää käyttäjän online-tilassa ja välittelee pushilla viestit? Tietääkös joku, vai pitääkö alkaa selvittämään? Saisivat pitää hmm... kunnes toisin käsken.
AIM: konffattavissa max 24 h
eBuddy: ilmeisesti 30 min
fring: ilmeisesti 15 min
Viesti Kirjoittaja Laterix »
3 päivää on maksimi.inf kirjoitti: IM+:ssa muistaakseni useita päiviä oli maksimi.
Ja ainakin itse olen huomannut, että kyllä sitä kerran kolmessa päivässä tulee aina sinne vilkaistuaLaterix kirjoitti:3 päivää on maksimi.inf kirjoitti: IM+:ssa muistaakseni useita päiviä oli maksimi.
Viesti Kirjoittaja Darkker »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja kileer »
Viesti Kirjoittaja delic »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”