![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
No paskat linsseistä - miten Genet soi?Anghorn kirjoitti:Mitäs tykkäät linssistä?
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja rutina »
Vaikkei mussa juurikaan ole hifistin vikaa, parit Genelecit voisin ostaa ihan vaikka vaan designin takia. Vähän kalliit vaan pelkän ulkonäön takia ostettaviksi.ompputetteri kirjoitti:olen erittäin tyytyväinen geneihin noin ylipäätänsä, äänenlaatu luokattoman hyvä, ja se ulkomuoto...![]()
Viesti Kirjoittaja Aries »
Erinomainen ostos. Itse hommasin samanlaisen pari kuukautta sitten "piknik-kajariksi"rutina kirjoitti:Tällainen tuli hankittua ihan huvikseen.
Aika loistava äänenlaatu siihen nähden, miten pieni laite on. Loisto-ostos kyllä mielestäni.
Tuolta Myydään-palstan puoleltako?unwritten kirjoitti:-eliittiboksi-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mikä merkki, ei näy tuosta pikkisestä kuvajaisesta.Pasteur kirjoitti:kello[:P]
Viesti Kirjoittaja darthmother »
IK Colouringhatey kirjoitti:Mikä merkki, ei näy tuosta pikkisestä kuvajaisesta.Pasteur kirjoitti:kello[:P]
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Taattua DX laatua.darthmother kirjoitti:IK Colouringhatey kirjoitti:Mikä merkki, ei näy tuosta pikkisestä kuvajaisesta.Pasteur kirjoitti:kello[:P]
Viesti Kirjoittaja eqe »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Leikkokuvatähyslasi saapui keskiviikkona, eli tasan viikko shoppauksesta. Asensin tänään. Ei tosiaan mikään maailman paras, mutta toimii. Nyt tulee suht nopeasti veitsenterävää jälkeä, eikä tarvitse kaivaa silmiä päästä silmämääräisten tarkennusistujaisten jälkeen.makkone- kirjoitti:Jos millään viitsit, niin olisi kiva kuulla kokemuksia kunhan olet päässyt testailemaan, ettei tule turhaan tilattua jos se onkin luokkaa "kelpaa vesilintujahtiin"mercury kirjoitti:eBay, 16 eeroo. Ei ehkä maailman paras, mutta katotaan nyt.makkone- kirjoitti:mistäostitpaljomakso? mulle kans!
Viesti Kirjoittaja Tenttu »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kerropa sitten vähän kokemuksia.Tenttu kirjoitti:[img]Xstreamer[/img]
Viesti Kirjoittaja Tenttu »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Mulla on samaa merkkiä oleva laatukello, hienosti tikittänyt jo muutaman viikonPasteur kirjoitti:Taattua DX laatua.darthmother kirjoitti:IK Colouringhatey kirjoitti:Mikä merkki, ei näy tuosta pikkisestä kuvajaisesta.Pasteur kirjoitti:kello[:P]
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja hatey »