Nyt olisi sitten muutama ongelma / kysymys joka palavasti kaipaisi apua, itse kun niin tyhmä olen
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kiitoksia jo etukäteen kaikille...
Eli kun ostin itouchini jenkeissä, "kalibroin" sen tai otin kotikoneeksi sille läppärini joka minulla oli mukana jenkeissä (applen powerbook G4).
Nyt kotiin palattuani, haluaisin vaihtaa uudeksi kotikoneekseni tehokkaaman fujitsuni (koska siinä on enemmän kappaleita), jossa on vistan käyttis.
Kysymys kuuluu, pitäisikö itocuhini nyt nollata jotta saan tuon toisen läppärini muutettua kotikoneeksi itouchille vai mitenkä sen teen?
Latasin itouchiin jo uuden ohjelmistopäivityksen, nyt jos nollaan sen niin menetänkö päivityksen?
Asetuksista löytyy kohta sekoita ravistamalla, onko itouchissa siis mahdollisuus kun näppäimet on lukittu ja laite on virransäästö tilassa, niin laitetta ravistamalla saan vaihdettua kappaletta jota soitan?
Millaista konvertteria käytätte PC:ssä, kun muunnatte avi leffoja itouchille sopivaan muotoon? Itunesissahan on oma konvertteri, mutta jostain syystä en pysty käyttämään sitä? Sen on ikään kuin harmaa ja sitä ei voi valita hiiren kursorilla.
Sekä mitä kuvakokoa, resoluutiota te käytätte elokuvissa jotka muunnatte itouchille?
Viimeinen kyssäri, lupaan sen
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eli mulla on Nokian N95:n ja datapaketti. Onko mahdollista bluetooth liitoksen avulla päästä nettiin itouchilla vaikka keskellä metsää?
Vai onko itouchin bluetooth ainoastaan kuulokkeita varten?
Kiitos ylipäätänsä JOS jaksoitte lukea edes näin pitkälle ja täytyy kyllä todeta, että on toi mahtava vehje toi itoch.
Toin vielä emännälle Ipod nanon ja äidilleni ishufflen

Muuten, onko ipohonessa ja itouchissa ainoa ero se, että puhelimella voi soittaa ja ottaa kuvia, mutta muut ominaisuudet löytyy itouchistakin?