myydään yhdessä tai erikseen..hintaa saa tarjota... huomioin kaikki... suurimmat ensikädessä..eikä kyse ole nopeudesta....tästä huolimatta lupaudun seuraamaan ketjua usean kerran päivässä
leopardista hintapyyntö 80 *MYYTY hintaan 75*
MacBook,jossa siis kolme vikaa
speksit tiivistettynä
- malli: MacBook1,1 (valkoinen)
- prosessori: 1.83 GHz Intel Core Duo
- muisti: 2 Gt 667 MHz DDR2 SDRAM
- käyttöjärjestelmä: os x 10.4 (tiikeri)
- iLife06
- (kovalevy: 160Gt - vaurioitunut)
- optinen asema: combo (lukee ja polttaa CD, lukee DVD)
- AirPort: Extreme
- Bluetooth
- akku
- lataus syklejä n.425
- kunto: 96% / hyvä (coconut)
- näyttö: 13'' laajakulma
Olen toinen omistaja. Laite on ostettu storesta 03.08.2006. Macbook on ulkoisesti hyvässä kunnossa mutta tietenkin pieniä hiusnaamuja löytyy. Suurempia ulkoisia vammoja en ole oman käytön aikana havainnut. MacBookissa on kuitenkin kolme vikaa:
- Ethetnet-portti ei toimi
(tälle ei ole minulle ollut mitään käyttöä koskaan,vaikka olisi kunnossa ollutkin kiitos extreme-kortin)
humacin huoltoraportista ilmenee ettei ole aiheutunut muuta vahinkoa. aikaisempi omistaja ei kuitenkaan korjauttanut vikaa, koska olisi joutunut tämän itse maksamaan. laite oli takuun alainen,mutta oma moga. tässä ote huoltoselostuksesta:
"Logic boardilta irronnut ethernet-liitin. Voima/isku kohdistunut ethernet-kaapeliin joka aiheuttanut logicboardissa ethernet-liittimen pinnien irtoamisen"
-> kompastunut johtoon saleeXD - Tuuletin vika. tuulettimen laakeri mahdollisesti mennyt tai sitten tukossa.. ei kuitenkaan toimi oikein.
-> tästä johtuen luonnollisesti meni kovo - Vioittunut kovalevy. ilmeisesti lämpövaurio.
ainiin...kaikkii aina tuntuu niin kiinnostavan mix myyn... no siks koska en jaksa alkaa säätää vanhaa konetta ku tää uus alumiininen oli liiiiian hunajainen:) <3
ja mukaan lähtee siis
- MacBook13
- Laturi
- Asennusmediat + sertifikaatit/ohjekirjat yms.
- aluperäispakkaus
- ensiostajan ostokuitit+humac huoltoraportti/kustannusarvio
edit 3####: Leopardi siis alkuperäisessä pakkauksessaan tietenkin + ohjekirjanen **MYYTY**
edit 2### kovalevyviasta vielä...että kun nyt asensin leopardin koneeseen niin se toimii täysin moitteetta.. mutta siis ensimmäistä kertaa.. pariin otteeseen olen käyttistä asentanut "asenna ja tyhjennä levy"-valinnalla ... ilmeisesti kyse on satunnaisesta onnistumisesta.. mikä siis ei tarkoita kovon olevan täysin kunnossa
edit: mac2sell antaa käytetylle toimivalle kappaleelle 44o euroa..joten parista huntista vois lähtee..
tarkempia laitetietoja kuvakaappauksissa: