Apple In-Ear Headphones with Remote and Mic
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: Apple In-Ear Headphones with Remote and Mic
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
Näissä Applen In-Ear kuulokkeissa on basson toisto kyllä heikompi kuin muissa kokeilemissani kuulokkeissa, mutta siihen tottui todella nopeasti ja nyt yli puoli vuotta kuulokkeita käyttäneenä voin sanoa että ovat todellakin hintansa arvoiset. Ensinnäkin ovat ehdottamasti parhaat In-Ear kuulokkeet mitä olen päässäni kokeillut, siis mukavuuden kannalta. Pidän kuulokkeita noin 6,5 tuntia päässä joka päivä eikä vielä kertaakaan ole korva tullut kipeäksi tai ruvennut muutenkaan ahdistamaan. Kuulokkeet myös soivat todella hyvin. Verrannut olen KOSS Spark Plug, Sennhaiser CX-300, AKG 324P ja Creativen joihinkin paskoihin ja mielestäni soivat parhaiten noista. Kaveri on TKK:lla akustisessa laboratoriossa töissä ja mittasi noin mun In-Ear kuulokkeet. Kaveri kehui kuulokkeita kertoi että tulokset olivat hyvin lähellä samoja arvoja mitä Apple itse antaa kuulokkeista. Jos hieman heikompi basson toisto ei haittaa ja haluaa laadukkaat kuulokkeet niin kehottaisin katsastamaan nämä Applen omat In-Ear kuulokkeet.
-
Re: Apple In-Ear Headphones with Remote and Mic
Viesti Kirjoittaja gnlc »
Verkkokaupasta kävin hakemassa kyseiset kuulokkeet ja reilun puolen tunnin pyörälenkin jälkeen täytyy myöntää, että loistavat kapistukset 
Ilmeisen hyvin mikkikin toimii kun pyörällä alamäkeen rullatessa soitin kaverille ja ei mitään ongelmia saada selvää eikä tuntunut mitään ylimääräistä kuuluvan ja itsekin sai todella loistavasti selvää puhujasta kuten myös musiikista
Basso on aluksi tosiaan vaimea mutta hetken kuuntelussa siihen jo tottui ja alkoi pitämäänkin siitä.
Pyörällä ajaessa ilman musiikkia kuului pientä tuulen vinkumista korvissa mutta ei todellakaan häiritsevästi ja musiikkia kuunnellessa ei juuri asiaa huomannut.

Ilmeisen hyvin mikkikin toimii kun pyörällä alamäkeen rullatessa soitin kaverille ja ei mitään ongelmia saada selvää eikä tuntunut mitään ylimääräistä kuuluvan ja itsekin sai todella loistavasti selvää puhujasta kuten myös musiikista

Basso on aluksi tosiaan vaimea mutta hetken kuuntelussa siihen jo tottui ja alkoi pitämäänkin siitä.
Pyörällä ajaessa ilman musiikkia kuului pientä tuulen vinkumista korvissa mutta ei todellakaan häiritsevästi ja musiikkia kuunnellessa ei juuri asiaa huomannut.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka