iPhonen ennakkovaraukset Soneran verkkosivujen kautta
-
Re: iPhonen ennakkovaraukset Soneran verkkosivujen kautta
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ainakin valikoissa oli tämä vaihtoehto valittavissa minulla. En käytännössä kyllä testannut.Xaeron kirjoitti:Niin juu tietenkin jos solmit vuoden sopparin viimeksikin.. vai pystyikö tekemään niin, että viimeksi otti 24kk sopparin, käytti puhelinta 6kk, jonka jälkeen otti vuoden sopparin? Silloinhan Sonera häviää tavallaan 6kk...
-
Viesti Kirjoittaja smicke »
"Myymälästä noudettavien vahvistettujen ennakkovarausten toimittaminen aloitetaan 31.7.2009. Tämän hetkisen tiedon mukaan verkossa ennakko-ostonsa tehneiden asiakkaiden laitteiden toimitus voidaan aloittaa elokuun loppupuolella."
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Yrityksen kiinnostus asiakkaaseen lopahtaa sen jälkeen kun maksu on suoritettu Soneran nettikauppaan. Toisaalta jonoja kertyy Sonerapiste-myymälöiden eteen perjantaiaamuna vai kenties Helsingissä aiemminkin? Ruotsin Telia lienee taas palkannut myös ihmisiä jonottamaan myymälöihin. Toivottavasti ko. ideaa ei toteuteta Suomessa.smicke kirjoitti:http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20lii ... mituksista
"Myymälästä noudettavien vahvistettujen ennakkovarausten toimittaminen aloitetaan 31.7.2009. Tämän hetkisen tiedon mukaan verkossa ennakko-ostonsa tehneiden asiakkaiden laitteiden toimitus voidaan aloittaa elokuun loppupuolella."
-
eikai Soneralla ole mitään vastaansanomista kun kerran ovat saaneet jo maksunkin iPhone 3GS:stä ja näin kaupantekovaiheessa ilmoitettiin. Toki asialla ei välttämättä ole mitään merkitystä jos haluaa jatkaa Soneran asiakkaana tulevaisuudessakin. Kuitenkin muutaman vuoden kuluttua Elisan uudet nopeat verkot voivat olla houkuttelevampi vaihtoehto, jolloin operaattorilukituksen purkaminen saattaisi taas kiinnostaa. Vuoden kuluttua Applen mobiililaitteet voivat myös olla jo aivan toisenlaisia: http://www.pmptoday.com/2009/07/13/macb ... n-october/Xaeron kirjoitti:Niin juu tietenkin jos solmit vuoden sopparin viimeksikin.. vai pystyikö tekemään niin, että viimeksi otti 24kk sopparin, käytti puhelinta 6kk, jonka jälkeen otti vuoden sopparin? Silloinhan Sonera häviää tavallaan 6kk...
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Itsellä on nyt kuitenkin yli puolen vuoden ikäinen 3G, joten pitäisi siis onnistua vaihto Soneran nettikaupan kautta valitsemalla "Olen Soneran tai Tele Finlandin matkapuhelinasiakas ja haluan vaihtaa Minun Sonera -kytkyliittymään, johon sisältyy puhelin" ja syöttämällä nykyisen kytkyliittämän numero?
EDIT: Ja mitenkäs tuo datateho? Lasketaanko kytkyn jatkaminen ja uuden luurin ottaminen 24 kukaudeksi uuden minun Sonera -liittymän avaamiseksi? Toisin sanoen koskeeko tuo tarjous myös minua?
-
Viesti Kirjoittaja SicMX »
Turha sinne mennä jonottamaan jollei ole tehnyt ennakkovarausta ja saanut puhelimitse vahvistusta siitä että 31.7 saa puhelimen käteen. Ihan oikeassa järjestyksessä ainakin mun mielestä noi menee. Ensin he jotka ovat osoittaneet kiinnostusta, sitten he jotka sen jälkeen ostaneet netistä ja sitten muut.strong kirjoitti:Yrityksen kiinnostus asiakkaaseen lopahtaa sen jälkeen kun maksu on suoritettu Soneran nettikauppaan. Toisaalta jonoja kertyy Sonerapiste-myymälöiden eteen perjantaiaamuna vai kenties Helsingissä aiemminkin? Ruotsin Telia lienee taas palkannut myös ihmisiä jonottamaan myymälöihin. Toivottavasti ko. ideaa ei toteuteta Suomessa.smicke kirjoitti:http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20lii ... mituksista
-
Oliko nyt ennakkotietoa siitä montako iPhonea toimitetaan myyntiin yksittäiseen myymälään 31.7. (esim. Itäkeskuksen Sonerapisteeseen)? Varmaankin jonojakin muodostuu kuten viime vuonna.SicMX kirjoitti:Turha sinne mennä jonottamaan jollei ole tehnyt ennakkovarausta ja saanut puhelimitse vahvistusta siitä että 31.7 saa puhelimen käteen. Ihan oikeassa järjestyksessä ainakin mun mielestä noi menee. Ensin he jotka ovat osoittaneet kiinnostusta, sitten he jotka sen jälkeen ostaneet netistä ja sitten muut.strong kirjoitti:Yrityksen kiinnostus asiakkaaseen lopahtaa sen jälkeen kun maksu on suoritettu Soneran nettikauppaan. Toisaalta jonoja kertyy Sonerapiste-myymälöiden eteen perjantaiaamuna vai kenties Helsingissä aiemminkin? Ruotsin Telia lienee taas palkannut myös ihmisiä jonottamaan myymälöihin. Toivottavasti ko. ideaa ei toteuteta Suomessa.smicke kirjoitti:http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20lii ... mituksista
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei näitä määriä paljastetastrong kirjoitti:Oliko nyt ennakkotietoa siitä montako iPhonea toimitetaan myyntiin yksittäiseen myymälään 31.7. (esim. Itäkeskuksen Sonerapisteeseen)? Varmaankin jonojakin muodostuu kuten viime vuonna.SicMX kirjoitti:Turha sinne mennä jonottamaan jollei ole tehnyt ennakkovarausta ja saanut puhelimitse vahvistusta siitä että 31.7 saa puhelimen käteen. Ihan oikeassa järjestyksessä ainakin mun mielestä noi menee. Ensin he jotka ovat osoittaneet kiinnostusta, sitten he jotka sen jälkeen ostaneet netistä ja sitten muut.strong kirjoitti:Yrityksen kiinnostus asiakkaaseen lopahtaa sen jälkeen kun maksu on suoritettu Soneran nettikauppaan. Toisaalta jonoja kertyy Sonerapiste-myymälöiden eteen perjantaiaamuna vai kenties Helsingissä aiemminkin? Ruotsin Telia lienee taas palkannut myös ihmisiä jonottamaan myymälöihin. Toivottavasti ko. ideaa ei toteuteta Suomessa.smicke kirjoitti:http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20lii ... mituksista
-
Viesti Kirjoittaja kukari »
jonoja voi muodostua, mutta se johtuu vain siitä että Sonera ei osannut tätä selkeämpää tiedotetta antaa:strong kirjoitti: Oliko nyt ennakkotietoa siitä montako iPhonea toimitetaan myyntiin yksittäiseen myymälään 31.7. (esim. Itäkeskuksen Sonerapisteeseen)? Varmaankin jonojakin muodostuu kuten viime vuonna.
http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20lii ... mituksista
kun tuon lukee ajatuksella, niin selviää että turha sinne on mennä jonottamaan jos ei ole ennakkovarausta kourassa. Mutta saisivat sen sanoa suoraankin.
-
Viesti Kirjoittaja Japsteri »

Itsehän ilmoitin kiinnostukseni Soneralle Iphone 3GS heti kesäkuun puolella ensimmäisellä lomakkeella ja tilasin Soneran verkkosivuilta ennakkomyynnistä mustan 32gigasen mallin. Tuossa muutama viikko sitten tulikin soittoa tuosta ensimmäisestä varauksesta ja sain valkoisen 32 gigatavun mallin varattua Helsingin Verkkokauppa.comiin. Puhelimessa sanoivat peruvansa nettivarauksen, jotta saan hakea puhelimen heti 31.7.
Yllätyksekseni tänä aamuna tuli sitten postista tuo nettitilauksen mukana saatava Finnkinon leffakortti! Saa nyt nähdä millainen puhelinliittymäsotku odottaa, kun perjantaina menen hakemaan varattua puhelinta

-
Viesti Kirjoittaja marmi »
Minun mielestä järjestys on vähän hullunkurinen. Verkkokaupassa tilattaessa asiakas tekee sopimuksen ja maksaa laitteen (tai alkaa maksamaan siitä kk-maksua) - sopimus syntyy laitteesta ja liittymästä HETI. Kummeksuttaa miten tällaisen sopimuksen voi perua tuon "Soneran soiton" aikana tuosta vaan ja ilmoittaa hakevansa puhelimen "kivijalasta".SicMX kirjoitti:Ihan oikeassa järjestyksessä ainakin mun mielestä noi menee. Ensin he jotka ovat osoittaneet kiinnostusta, sitten he jotka sen jälkeen ostaneet netistä ja sitten muut.
Kun taas "ennakkovarauksen" tehneet eivät ole vielä tähänkään päivään mennessä tehneet yhden yhtä sopimusta tai sitoumusta laitteeseen tai mihinkään muuhunkaan - laitteen voi jättää noutamatta, laitteen voi jättää ostamatta vaikka vielä tiskillä, laite voi jäädä noutamatta (oliko se nyt) neljän päivän jälkeen, jos ei ehdi/pääse noutamaan jne. jne. Tämä vaihtoehtohan ei siis sitouta yhtään mihinkään, vertaa verkkokauppatilaus.
Ja sitten jälkimmäiset saavat näillä näkymin laitteen ennen sitoumuksia solmineita asiakkaita. Ei vaan oikein mene ehkä "oikeassa" järjestyksessä ei. Tuossa strong-nimimerkki kirjoittikin, että kiinnostus asiakkaaseen lopahtaa, kun maksu on saatu ja juuri siltä tämä nyt vaikuttaa.
Henkisesti olin jo valmistautunut ensi viikon leikkimään uudella lelulla verkkokauppatilauksen heti ensimmäisenä päivänä, kun se oli mahdollista, tehneenä, mutta odotellaanpa nyt sitten muutama hetki. Pikkasen kyllä v*tuttaa tämän asian hoito Soneran puolelta, kun muuten on vain positiivisia kokemuksia ko. firmasta.
Noh, ei tässä sentään ole elämästä ja kuolemasta kyse - iPhone on edelleen vain kasa muovia ja elektroniikkaa...joten aika se ja sama onko kapula kädessä tämän viikon pe vai kolmen viikon päästä.
-
Viesti Kirjoittaja SicMX »
Se on totta että he jotka ovat vain täyttäneet sen ensimmäisen lomakkeen eivät ole millään tavalla sitoutuneita hakemaan puhelinta. Mutta oletan että jos asiakas ei käy noutamassa puhelinta sen viikon sisällä kun puhelin on saapunut niin menee puhelin seuraavalle asiakkaalle. Mutta esim. itse en ostanut nettilomakkeen kautta puhelinta koska täytin sen ennakkolomaakkeen jo kesäkuussa.marmi kirjoitti:Minun mielestä järjestys on vähän hullunkurinen. Verkkokaupassa tilattaessa asiakas tekee sopimuksen ja maksaa laitteen (tai alkaa maksamaan siitä kk-maksua) - sopimus syntyy laitteesta ja liittymästä HETI. Kummeksuttaa miten tällaisen sopimuksen voi perua tuon "Soneran soiton" aikana tuosta vaan ja ilmoittaa hakevansa puhelimen "kivijalasta".SicMX kirjoitti:Ihan oikeassa järjestyksessä ainakin mun mielestä noi menee. Ensin he jotka ovat osoittaneet kiinnostusta, sitten he jotka sen jälkeen ostaneet netistä ja sitten muut.
Kun taas "ennakkovarauksen" tehneet eivät ole vielä tähänkään päivään mennessä tehneet yhden yhtä sopimusta tai sitoumusta laitteeseen tai mihinkään muuhunkaan - laitteen voi jättää noutamatta, laitteen voi jättää ostamatta vaikka vielä tiskillä, laite voi jäädä noutamatta (oliko se nyt) neljän päivän jälkeen, jos ei ehdi/pääse noutamaan jne. jne. Tämä vaihtoehtohan ei siis sitouta yhtään mihinkään, vertaa verkkokauppatilaus.
Ja sitten jälkimmäiset saavat näillä näkymin laitteen ennen sitoumuksia solmineita asiakkaita. Ei vaan oikein mene ehkä "oikeassa" järjestyksessä ei. Tuossa strong-nimimerkki kirjoittikin, että kiinnostus asiakkaaseen lopahtaa, kun maksu on saatu ja juuri siltä tämä nyt vaikuttaa.
Henkisesti olin jo valmistautunut ensi viikon leikkimään uudella lelulla verkkokauppatilauksen heti ensimmäisenä päivänä, kun se oli mahdollista, tehneenä, mutta odotellaanpa nyt sitten muutama hetki. Pikkasen kyllä v*tuttaa tämän asian hoito Soneran puolelta, kun muuten on vain positiivisia kokemuksia ko. firmasta.
Noh, ei tässä sentään ole elämästä ja kuolemasta kyse - iPhone on edelleen vain kasa muovia ja elektroniikkaa...joten aika se ja sama onko kapula kädessä tämän viikon pe vai kolmen viikon päästä.
Vähän huonosti suunniteltu tää koko 3GS lanseeraus Soneran osalta. Oisivat tehneet samalla tavalla kun viime vuonna...
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »

-
Viesti Kirjoittaja smicke »
Tämä jännittäminenhän on suorastaan hulvattoman hauskaamusamäkki kirjoitti:Kävin tänään Sonerakaupassa tekemässä jo liittymän valmiiksi ja tungin kortin jo 2G:heni. Viimeisin tieto aspan soitolla oli, että en saa puhelinta perjantaina mutta tänään kaveri sanoi liikkeessä, että suurella todennäköisyydellä saan. Näin hullua pidetään jännityksessä

-
Viesti Kirjoittaja kronos »
Joo, samassa veneessä ollaan. Olen sitä mieltä, että se kuka lyö rahat pöytään ensimmäisenä saa puhelimen. Olin myös ennakkovarannut puhelimen jo aikoja sitten mutta tilasin sen sitten heti nettikaupasta kun se oli mahdollista. Nyt jo 3 viikkoa sitten maksettua puhelinta joutuu ehkä odottamaan vielä kuukauden eli elokuun lopulle, yhteensä siis 7 viikkoa. Ei oikein tunnu kohtuulliselta toimitusajalta varsinkin kun puhelin on jo etukäteen maksettumarmi kirjoitti:Minun mielestä järjestys on vähän hullunkurinen. Verkkokaupassa tilattaessa asiakas tekee sopimuksen ja maksaa laitteen (tai alkaa maksamaan siitä kk-maksua) - sopimus syntyy laitteesta ja liittymästä HETI. Kummeksuttaa miten tällaisen sopimuksen voi perua tuon "Soneran soiton" aikana tuosta vaan ja ilmoittaa hakevansa puhelimen "kivijalasta".SicMX kirjoitti:Ihan oikeassa järjestyksessä ainakin mun mielestä noi menee. Ensin he jotka ovat osoittaneet kiinnostusta, sitten he jotka sen jälkeen ostaneet netistä ja sitten muut.

-
Ehkä ensi vuonna asiat voisi olla toisin..

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Miksi tämä siellä toimisi paremmin. Ainakin mitä on joutunut Saunalahden aspan kanssa asioimaan, olettaen että sinne pääsee ilman tunnin jonotusta sisään, niin ei kyllä harmita yhtään että on Soneran asiakas.Xaeron kirjoitti:Kunpa vain kaikki verkkokauppatilauksen tehneet pistäisi kirjallista (sähköpostilla tai kirjeitse) palautetta Soneralle eikä itkisi vain täällä..
Ehkä ensi vuonna asiat voisi olla toisin..Tosin TOIVOTTAVASTI silloin jo Elisa/Saunalahti on lähtenyt iPhone-kelkkaan mukaan..
-
Viesti Kirjoittaja kukari »
juu, ei ole kohtuullista tuo.kronos kirjoitti: Joo, samassa veneessä ollaan. Olen sitä mieltä, että se kuka lyö rahat pöytään ensimmäisenä saa puhelimen. Olin myös ennakkovarannut puhelimen jo aikoja sitten mutta tilasin sen sitten heti nettikaupasta kun se oli mahdollista. Nyt jo 3 viikkoa sitten maksettua puhelinta joutuu ehkä odottamaan vielä kuukauden eli elokuun lopulle, yhteensä siis 7 viikkoa. Ei oikein tunnu kohtuulliselta toimitusajalta varsinkin kun puhelin on jo etukäteen maksettu![]()
![]()
Mutta olisin minäkin voinut tuosta ennakkovaraukseni maksaa sen kokonaan, mutta sitä ei pyydetty eikä se ollut edes mahdollista.
Nettikaupasta en sitä ostanut sen vuoksi että minulla oli se ennakkovaraus päällä. Plus ainakaan viimeksi se edes onnistunut nettikaupasta, koska toi tuli firman nimiin. Ei meinannut onnistua edes kivijalkakaupan kautta (ostin sen 1.10. ja rupesi vihdoin toimimaan 22.12.).
Mutta ymmärrän tässä 3GS-tilanteessa myös Soneraa. He eivät mitenkään voineet aavistaa että kysyntä Suomessa ja ympäri maailmaa on näin kovaa. Tässä pitäisi olla hirveät lamat päällä ja 3GS ei ole massiivinen uutuus 3G-malliin verrattuna.
Ainut mitä tuossa olisi kannattanut jättää tekemättä on sen myyntiin laittaminen nettikaupan kautta, varsinkin niin että sen joutuu maksamaan jo tilaushetkellä. Fiksuinta olis ollut laittaa se nettikaupan kautta myyntiin vasta 31.7. Mutta jälkikäteen on niin helppo olla viisas

-
Kuinka usein tarvitsee olla aspaan yhteydessä? Mulla on ollut gsm-liittymä jostain vuodesta 97 alkaen ja ei kovin montaa kertaa ole tarvinnut operaattorin asiakaspalveluun soitella. Nyt on ollut Saunalahti jo kohta viitisen vuotta ja en oikiasti muista milloin ja minkä takia olen sinne soitellut viimeksi. Siitä on vähintään vuosi.inf kirjoitti:Miksi tämä siellä toimisi paremmin. Ainakin mitä on joutunut Saunalahden aspan kanssa asioimaan, olettaen että sinne pääsee ilman tunnin jonotusta sisään, niin ei kyllä harmita yhtään että on Soneran asiakas.Xaeron kirjoitti:Kunpa vain kaikki verkkokauppatilauksen tehneet pistäisi kirjallista (sähköpostilla tai kirjeitse) palautetta Soneralle eikä itkisi vain täällä..
Ehkä ensi vuonna asiat voisi olla toisin..Tosin TOIVOTTAVASTI silloin jo Elisa/Saunalahti on lähtenyt iPhone-kelkkaan mukaan..
Saunalahdella vaan kaikki pelaa niin hyvin. Saunalahti taitaa olla myös ainut operaattori, jolla on oma keskustelupalsta (palsta.saunalahti.fi), jossa työntekijät johtajia (Lehti) myöten vastailevat. oma.saunalahdessa on lisäksi nykyään todella kätevä viestitysominaisuus asiakaspalvelun kanssa, ja yleensä vastauksen viesteihin (itse olen nyt ollut sinne yhteydessä omasaunalahden kautta muutamaan kertaan sim-korttiasioiden osalta) saa 24h sisällä (pl. viikonloput).
Lisäksi Saunalahti (Elisa) laajentaa aggressiivisesti verkkoaan (joskin lähinnä 900MHz taajuuksille mitä iPhone ei tue) ja lukemani mukaan monissa paikoissa Elisalla on vahvempi verkko kuin Soneralla.
En tiä, mun kokemukset Saunalahden kanssa (ennen Saunalahtea tosin ollut vain Soneran liittymä ja siitä on vuosia aikaa) on niin hyvät, että..
Mut nuo edelläolevat seikat ei edes ole niitä tärkeimpiä, vaan se, että se olisi vain ja ainoastaan hyvästä, jos useampi operaattori tarjoaisi Suomessa iPhonea. Enemmän valinnanvaraa. Nykyään monet suree sitä, että puhelinta saa vain Soneralta.. Osa kieltäytyy lähtemästä kokonaan Soneran kelkkaan, osa lähtee mutisten, jotkut tyytyväisinkin mielin.
Kaikki olisi iPhonen osalta paremmin, jos sitä saisi tyyliin kaikilta operaattoreilta liittymän ohella (_sekä_ mahdollisesti vielä ilman liittymää ihan normaalista kaupoista, kuten KAIKKIA muita puhelimia paitsi iPhonea tässä maassa saa).
Nämä asiat on tosin käsitelty niin sataan kertaan tässäkin ketjussa varmaan, että ei jumiuduta tähän

-
Viesti Kirjoittaja Laza »
Ja olisin minkäkin maksanut luurin samantien jos olisi annettu, ja samalla varmistettu että sen saa heti 31.7 käteensä. Ymmärrän niitä, jotka ovat maksaneet 9.7 luurinsa ja saavat sen ehkä elokuun lopussa ja ovat vihaisia, kun ei edes toimitusaikaa tiedä tarkalleen.
Saako tuota liittymääkään nyt mitenkään etuajassa, vai joutuuko odottaan että saa sen luurin käteen ja sitten räpläillä viikko sen kuolleen luurin kanssa kun odottaa että numero siirtyy soneralle nykyiseltä operaattorilta?
Ei näin.
-
"Tilauksesi Soneran verkkokaupastaLaza kirjoitti:..
Ja olisin minkäkin maksanut luurin samantien jos olisi annettu, ja samalla varmistettu että sen saa heti 31.7 käteensä. Ymmärrän niitä, jotka ovat maksaneet 9.7 luurinsa ja saavat sen ehkä elokuun lopussa ja ovat vihaisia, kun ei edes toimitusaikaa tiedä tarkalleen...
Ei näin.
Jos olet varannut laitteen ennakkoon verkkosivuillamme olleen
varauslomakkeen kautta, varauksesi on huomioitu ja tulemme ottamaan
sinuun yhteyttä."
Verkkokaupan vahvistuksen yhteydessä ilmoitettu informaatio "varauksesi on huomioitu" on harhaanjohtavaa ja siitä vaan lähettämään palautetta Soneralle tämänkin osalta.
-
Viesti Kirjoittaja tuhnu »
Oudointa tässä on se, että vaimoke haki kuukausi tjsp. sitten iPhonen Soneran myymälästä ja kun kuuli tuosta nettitarjouksesta, niin kysyi jälkeenpäin asiakaspalvelusta, että onko mahdollista nostaa nykyinen dataporras tuohon tehoon samalla 9,90 / kk hinnalla. Onnistui hienosti.
-
Saunalahden asiakaspalvelu on ollut toistaiseksi ok. Tosin Saunalahden Saunavision konvertointi Elisa Viihteeksi on toteutettu heikonlaisesti ja Elisan kehnosti toimivat palvelut lienevät jatkossakin riski Saunalahden asiakkaille Elisan suunnitella kustannussäästöjä päällekkäisten toimintoja minimoinnilla ja rationalisoinnilla.Xaeron kirjoitti:...inf kirjoitti:Miksi tämä siellä toimisi paremmin. Ainakin mitä on joutunut Saunalahden aspan kanssa asioimaan, olettaen että sinne pääsee ilman tunnin jonotusta sisään, niin ei kyllä harmita yhtään että on Soneran asiakas.Xaeron kirjoitti:Kunpa vain kaikki verkkokauppatilauksen tehneet pistäisi kirjallista (sähköpostilla tai kirjeitse) palautetta Soneralle eikä itkisi vain täällä..
Saunalahdella vaan kaikki pelaa niin hyvin. Saunalahti taitaa olla myös ainut operaattori, jolla on oma keskustelupalsta (palsta.saunalahti.fi), jossa työntekijät johtajia (Lehti) myöten vastailevat. oma.saunalahdessa on lisäksi nykyään todella kätevä viestitysominaisuus asiakaspalvelun kanssa, ja yleensä vastauksen viesteihin (itse olen nyt ollut sinne yhteydessä omasaunalahden kautta muutamaan kertaan sim-korttiasioiden osalta) saa 24h sisällä (pl. viikonloput).
..
-
Viesti Kirjoittaja fanu »
Ensi viikkoon menee, jolloin puhelimen saaviin henkilöihin otetaan kuulemma taas henkkoht yhteyttä.
Itse kuulun tähän onnekkaaseen ryhmään, jotka olisivat saaneet laitteen tämän vkn pe eli 31.7 eli varaus tuli tehtyä netissä hyvissä ajoin (ei-nettikauppa style) ja puhelu tuli joskus 20. päivän tienoilla, jossa homma vahvistettiin.
http://fanumusic.com
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka