inf kirjoitti:NeoGeo kirjoitti:kyllä se on ihan oikein käydä räyhääs myyjäl liikkees. Jos sähköpostiin laitat viestin niin kukaan sitä lue tai mitään vastaa vaikka olis kuin asiallinen. Varmaan on enemmän hyötyä käydä siel kaupas päästää savut ulos sille kynäniskal, ainaki oma olo paranee

osote voi olla tosiaan väärä, yksittäinen myyjä oo vastuussa siitä, mutta jonkun pitää olla syntipukkina, kun aspassa ne puhelimen tai monitorin päässä pitää vaan kahvitaukoo ja naureskelee viesteil kuitenki.
Onneksi ei ole tarvinnut teidänlaisten ihmisten kanssa omassa duunissa tehdä hommia. Se olisi ihan varma että vaikka asiakaspalveluhommaa teenkin niin jos mulle joku alkaa aukomaan turhaan sitä päätään niin silloin kannattaa varautua että takaisin saa vähän kovemmalla asteella.
Tuollaisten turhasta valittavien, ja vielä väärille ihmisille, ihmisten nimi pitäisi poistaa ennakkovarauslistoilta ja nettikauppatilaukset peruuttaa. Itse ainakin ihan pirullisena ihmisenä tekisin näin jos sonera pisteessä olisin töissä

Sehän menee niin, että kun henkilö on kerran valinnut ammatikseen asiakaspalvelun, hän samalla on valinnut olotilakseen kohteliaisuuden !
Jokainen asiakaspalvelutehtävissä oleva henkilö, joka syyllistyy korottamaan ääntään asiakkaalle, saa tuntea sen nahoissaan.
Välittömästi lähtee tieto asiasta hänen esimiehelleen ja jos se ei tehoa,
niin korkeampia henkilöitä löytyy kyllä joka organisaatiosta, jotka on kiinnostuneita alaisten töppäilyistä.
Väärä valinta ammatiksi, jos ei kestä hulluja asiakkaita.
Kenkää sellaisille myyjille!