Moikka!
Kuulin asiaa siitä, että olet aikoinaan ollut BlackBerryni alkuperäinen omistaja. Ehkä sinua kiinnostaa ostaa se takaisin tai vaihtaa johonkin? Puhe on siis tästä hyvin upeasta BlackBerry 8700c älypuhelimesta. Sisäistä muistia on 64MB, mikä riittää hyvin useille ohjelmille sekä peleille ja muutamille musiikkitiedostoille. Datayhteydet pelaavat Suomen verkoissakin yhteensopivien Service Book asetuksien ansiosta. Ei tarvitse pelkää siitä, että laitteessa vallitsisi IT Policy tai SIM-lukitus; kummatkin ovat poissa ja BlackBerry pyörittää uusinta firmwarea. Uusimmalla firmiksellä sekä useiden lataamieni pelien ansiosta BlackBerry soveltuu hyvin pieneksi mediakeskukseksi vaikka pitkille junamatkoille, mediasoitin mukana. RIM:n kehittämä Desktop Manager ohjelmisto on viimein saapunut Mac ympäristöille, jolloin musiikkitiedostojakin voi USB:n kautta BlackBerryyn siirtää. Bluetooth-tuella voi tiedostoja lähetellä laitteiden kesken langattomastikin, eli ei ole mikään teknolelu vaan ihan asiallinen älypuhelin sekä yritys- että yksityiskäyttöön. BlackBerryä varten olen ostanut myös uuden teeman, joka tekee sen käytöstä entistä mukavamman. Laitteen mukana tulevalla Documents To Go ohjelmalla voi myös Microsoft Office tiedostoja tarkastella; erittäin suuri plussa opiskelijoille ja yrityskäyttäjille!
Mukana tulee:
- 4 vyökoteloa (1 "flip" kotelo, 1 kovasta muovista, 2 nahasta)
- 2 akkua (ei lopu virta kesken!)
- kuulokeadapteri (musiikinkuuntelua varten)
- avaustyökalu (jos nyt tarvitsee itse vaihtaa kotelo, jne...)
- laturi (vaatii adapterin Eurooppalaista pistoketta varten)
- USB piuha (BlackBerryn lataukseen tai datasiirtoon)
- itse puhelin

(uusi ulkoisesti, puhdistettu sisäisesti)
- haluamasi softa esiasennettuna (Google Maps, Opera Mini...)
Onko kiinnostusta? t: pikkupoika