Pikaista apua! iPhonen päivitys 2.2-3.0!
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Pikaista apua! iPhonen päivitys 2.2-3.0!
Viesti Kirjoittaja ttaavi »
Elikkä homman nimi on seuraavanlainen:
Mulla on Englannista ostettu iPhone 3G, firmiksellä 2.2. Ostettuani sen unlockasin ja jailbreakkasin sen samointein, ja nyt tahtoisin päivittää 3.0, ja säilyttää molemmat ominaisuudet. Koitin löytää netistä ohjeet, jotka löytyivätkin pienen googlauksen jälkeen, mutta kaikissa ohjeissa ilmeisesti vaaditaan tuo alkuperäinen SIM-kortti puhelimen sisään hetkeksi? Ongelma tulee siinä kohtaa, koska itselläni tuota O2-SIMiä ei ole tallessa enää, hukkui muutossa :/ Onnistuuko esim päivitys 3.0-> Jailbreak PwnageToolilla-> WiFi päälle ja UltraSn0w WiFin yli ladaten? Ilman että puhelimessa olisi korttia? Ja sitten Saunalahden kortti sisään.
Voisko joku neuvoa ihan kunnolla, joku joka on samanlaisen proseduurin käyny läpi
Mulla on Englannista ostettu iPhone 3G, firmiksellä 2.2. Ostettuani sen unlockasin ja jailbreakkasin sen samointein, ja nyt tahtoisin päivittää 3.0, ja säilyttää molemmat ominaisuudet. Koitin löytää netistä ohjeet, jotka löytyivätkin pienen googlauksen jälkeen, mutta kaikissa ohjeissa ilmeisesti vaaditaan tuo alkuperäinen SIM-kortti puhelimen sisään hetkeksi? Ongelma tulee siinä kohtaa, koska itselläni tuota O2-SIMiä ei ole tallessa enää, hukkui muutossa :/ Onnistuuko esim päivitys 3.0-> Jailbreak PwnageToolilla-> WiFi päälle ja UltraSn0w WiFin yli ladaten? Ilman että puhelimessa olisi korttia? Ja sitten Saunalahden kortti sisään.
Voisko joku neuvoa ihan kunnolla, joku joka on samanlaisen proseduurin käyny läpi
-
Re: Pikaista apua! iPhonen päivitys 2.2-3.0!
Viesti Kirjoittaja pauliS »
Ensin katsotaan vaikka tästä vaihtoehdot, eli PwnageTool tai RedSnow. Sitten valitaan haluttu tapa, esim. redsn0w
Macille
PC:lle
Tuon ohjeen mukaan olen itse tehnyt Macilla, ja Sauniksen kortti koko ajan sisällä.
Winukalla en ole tehnyt, joten siihen en osaa ottaa kantaa.
Kannattaa ensin päivittää suoraan iTunesilla tuohon 3.0:aan ja sen jälkeen mennä ton ohjeen mukaan.
Edit. pikaisesti katsottuna orkkis-simmiä tarvitaan joissakin 3G ja 3GS -jb-unlock. Ei vielä itsellä ajankohtainen, mutta kohta on
pitänee alkaa kohta lueskelemaan tohon 3GS:ään liittyviä juttuja...
Macille
Tuon ohjeen mukaan olen itse tehnyt Macilla, ja Sauniksen kortti koko ajan sisällä.
Kannattaa ensin päivittää suoraan iTunesilla tuohon 3.0:aan ja sen jälkeen mennä ton ohjeen mukaan.
Edit. pikaisesti katsottuna orkkis-simmiä tarvitaan joissakin 3G ja 3GS -jb-unlock. Ei vielä itsellä ajankohtainen, mutta kohta on

Viimeksi muokannut pauliS, 29.7.2009 klo 9.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omenoita, onhan noita...
-
Molemmat pasteemas ohjeet on 2Glle, käsittääkseni 3G ja 2Gn unlockaaminen on kai vähän eroava toisistaan? Mutta onnistuitko lataamaan siis unlockin (eli siis UltraSn0wn) Sauniksen kortti sisällä mutta WiFin ylitte?pauliS kirjoitti:Ensin katsotaan vaikka tästä vaihtoehdot, eli PwnageTool tai RedSnow. Sitten valitaan haluttu tapa, esim. redsn0w
Macille
-
Viesti Kirjoittaja pauliS »
No voi p*rhna, aamulla taas silmät killissä niin, ettei osaa edes lukea.
Joo, siis tuolta iClarifiedin sivuilta ensin jb-ohje ja sit unlock. Oon kerran tehny ton kaverin puhelimelle, ja vedettiin ilman korttia tuo unlock cydian kautta Wi-fillä. Uusin versio toimii hyvin tuosta Ultrasn0wista!
Jotkut kertovat, että olisivat vetäneet kortin kanssa, siis ei virallisen kortin, mutta itse vedettiin ilman ja toimi.

Joo, siis tuolta iClarifiedin sivuilta ensin jb-ohje ja sit unlock. Oon kerran tehny ton kaverin puhelimelle, ja vedettiin ilman korttia tuo unlock cydian kautta Wi-fillä. Uusin versio toimii hyvin tuosta Ultrasn0wista!
Jotkut kertovat, että olisivat vetäneet kortin kanssa, siis ei virallisen kortin, mutta itse vedettiin ilman ja toimi.
Omenoita, onhan noita...
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Ei sillä ole merkitystä onko mikä vain sim sisällä. JB jne. menee helposti ilmankin.
Käytössä: ATK
-
AUTTAKAA!
Mitä teen nyt, kun laittaessa custom firmwaree sisään iPhoneen niin iTunes sanoo ettei pysty tekeen asialle mitään ja antaa error code 10?!
Mitä teen nyt, kun laittaessa custom firmwaree sisään iPhoneen niin iTunes sanoo ettei pysty tekeen asialle mitään ja antaa error code 10?!
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Päivitä sun iTunes ensin ja kokeile sitten uudestaan.
-
Mulla on 8.2.1, voisko johtua siitä, kun jostain luin että toimis vaan 8.2.0:lla? En löydä 8.2.0 mistään nyt :Segoste kirjoitti:Päivitä sun iTunes ensin ja kokeile sitten uudestaan.
-
- Ylläpitäjä
PuuCee vai tietokone?
Oletko saanut sen DFU modeen?
-
Ehta tietokone nimeltä MacBook. On DFU modessa, lataan just tota vanhempaa iTunesia, kaveri kerto et se autto sillä. Jos ei auta, niin mikäs sit neuvoks?egoste kirjoitti:PuuCee vai tietokone?
-
Pwnage Toolilla laitoin kyl hacktivationin päälle, et pitäs mennä ilmankin :/ Itellä kävi toi sama mielessä... Koitan kaikki nyt viel...eskop kirjoitti:Eikös nää englanti mallit kummiski tue sonera kortteja? vai oonkos hukas , meinaa jos tukee nii haet vaan ärrältä prepaidin ja työnnät sen kortin aktivoinnin ajaks sisää
EDIT: korjasin typon
-
- Ylläpitäjä
Onko varmasti DFU modessa eikä Restore modessa?
Kokeile USB hubia väliin...
Kokeile USB hubia väliin...
-
Läpi meni! Huh! Eli vaikuttas siltä, että se iTunesin 8.2.1 ei oikein tykänny musta. 8.2 kun laittoi takas, niin toimi samantien! Kiitos neuvoista kuitenkin kaikille
Ootte kivoja ja auttavaisia

14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka