Hyvä topicci, oma lähtee kans jailbreakiin varmaan tos viikonlopun aikana (ensin koitellaan ihan stockina ;P). Mites eikö redsn0wsta oo enää mihinkään? Joku vois vähä listailla eroja purplera1nin ja redsn0wn välillä. Itelle ei oo oikein auennu mikä niis o erillaista. Onko välii kumpaa käyttää?
Puustis kirjoitti:Onkohan tossa vaarana sössiä jotain et sais puhelimen toimintakelvottomaks? Mites se vaikuttaa ettei Push toimi?
Ei siinä oo vaaraa ku alkuperäsen firmwaren voi palauttaa vaik kosahtaiski.
Push on se ilmotussysteemi, kun ohojelma on kiinni ja jotain tapahtuu niin pushia tukevat softat voi ilmottaa sulle ruudulle mitä tapahtu ja missä. Samaan tyyliin ku esim tekstiviesti-ilmotukset tulee.
Tällä hetkellä push kuluttaa iha sairaasti akkua mutta sen toiminnallisuutta kait parannellaan tuleviin firmwareihin.
prowlerr kirjoitti:Mites eikö redsn0wsta oo enää mihinkään? Joku vois vähä listailla eroja purplera1nin ja redsn0wn välillä. Itelle ei oo oikein auennu mikä niis o erillaista. Onko välii kumpaa käyttää?
No tuo Purplera1n oli mielestäni huomattavasti yksinkertaisempi, ajettiin vain puhelimella läpi ja se oli siinä. redsn0wssa saa sitten taas kikkailla huomattavasti enemmän. Tuossa ohjevideossa väittää purplera1nin olevan vain windowsiin (poislukien Windows 7) mutta ko. ohjelman kotisivuilta sen saa ladattua myös macille.
lisäsin nyt linkin tuohon redsn0wn tapaan hoitaa homma.
iPhone 3GS 32GB White
iPhone 3GS 32GB Black
EVGA X58 SLI Classified, Core i7 975 Extreme Edition 3,33 GHZ, Xigmatek HDT-1283, 2 X EVGA GeForce GTX 295, Corsair 6x2GB DDR3 1600MHz, Corsair 850HX -virtalähde, 2 X 300GB VelociRaptor 10,000RPM.
Täällä on nyt useitakin threadeja jb+unlock aiheesta mutta pistetään kysymys nyt tähän. 3G S kovasti kiinnostaisi. Itselläni kuitenkin olisi pakko käyttää elisan liittymää luurissa mutta jb:n omituisuudet ei sinällään kiinnosta. Kysymys kuuluukin toimiiko puhelin täysin normaalisti tällä tavoin unlockattuna? Mitä olen keskusteluja selaillut niin olen ymmärtänyt että kaikki pelaa tavalliseen tapaan mutta jb mahdollistaa vähän laajemmin muokata luuria ja asennella softia. Miten jb näkyy normaalikäytössä?
Scaha kirjoitti:Täällä on nyt useitakin threadeja jb+unlock aiheesta mutta pistetään kysymys nyt tähän. 3G S kovasti kiinnostaisi. Itselläni kuitenkin olisi pakko käyttää elisan liittymää luurissa mutta jb:n omituisuudet ei sinällään kiinnosta. Kysymys kuuluukin toimiiko puhelin täysin normaalisti tällä tavoin unlockattuna? Mitä olen keskusteluja selaillut niin olen ymmärtänyt että kaikki pelaa tavalliseen tapaan mutta jb mahdollistaa vähän laajemmin muokata luuria ja asennella softia. Miten jb näkyy normaalikäytössä?
Minulla on tullut muutama kysymys mieleen kun olen näitä threadeja lueskellut:
Onko mahdollista, että SCF-huolto tai Apple huomaa JB:n ja Unlockauksen jos puhelimeen tulee vika/puhelimen IMEI numero esiintyy vieraassa verkossa? Voiko puhelimen JB:n ja Unlockauksen palauttaa niin ettei jää kiinni?
Koskeeko Applen Push Notifications + JB ongelma vain Hacktivated iPhoneja vai myös virallisesti aktivoituja + JB puhelimia?
Onko mahdollista, että iPhone 3GS omaa tietynlaisen softapohjaisen indikaattorin joka kertoo huollolle kuinka monta kertaa iPhonen simluukku on avattu tai onko yritetty/käytetty toista simkorttia? Jos on niin voiko JB:n avulla nollata tämän indikaattorin?
mmt kirjoitti:Minulla on tullut muutama kysymys mieleen kun olen näitä threadeja lueskellut:
Onko mahdollista, että SCF-huolto tai Apple huomaa JB:n ja Unlockauksen jos puhelimeen tulee vika/puhelimen IMEI numero esiintyy vieraassa verkossa? Voiko puhelimen JB:n ja Unlockauksen palauttaa niin ettei jää kiinni?
Koskeeko Applen Push Notifications + JB ongelma vain Hacktivated iPhoneja vai myös virallisesti aktivoituja + JB puhelimia?
Onko mahdollista, että iPhone 3GS omaa tietynlaisen softapohjaisen indikaattorin joka kertoo huollolle kuinka monta kertaa iPhonen simluukku on avattu tai onko yritetty/käytetty toista simkorttia? Jos on niin voiko JB:n avulla nollata tämän indikaattorin?
Jos puhelin on Jailbreakatussa tilassa kun se huoltoon menee niin on mahdollista jos huoltomies sitä tajuaa katsoa.
Vain hacktivoituja. Virallisesti aktivoidut toimii JB:n kanssa täysin.
Ei. Eikä olisi mitään syytäkään koska kyllähän simkortin saa vaihtaa.
Pitkien taistelujen jälkeen sain jb toimimaan redsn0w:lla ja asensin sieltä cydiasta sen winterboardin ja asensin sieltä semmoisen teeman/ohjelman kuin multibar lockscreen. Nyt kysymyksiä sitten.
Miten tuota näkymää muokataan? Eli kello ja synronointitekstit tulevat tuohon muun päälle. Ja miten muutan taustakuvan ja säätiedot?
Toi liukunäppäinkin muuttui kosketusnäppäimeksi ja meni tonne reunaan.
Olisko tosta cydian käytöstä jotain selkeää ohjetta? Tai onko tommoista vastaavaa teemaa mutta toimivampaa?
Mulle on tällä hetkellä hyvin epäselvää, toimiiko push notification-ominaisuus jb + unlock luurissa? On olemassa esimerkiksi Cydian kautta ladattava Push fix, mutta se ei varmaankaan toiminut hyvin, kun ihmisille alkoi tulla muidenkin viestejä omaan puhelimeen.
Holomo kirjoitti:Mulle on tällä hetkellä hyvin epäselvää, toimiiko push notification-ominaisuus jb + unlock luurissa? On olemassa esimerkiksi Cydian kautta ladattava Push fix, mutta se ei varmaankaan toiminut hyvin, kun ihmisille alkoi tulla muidenkin viestejä omaan puhelimeen.
Mun tietääkseni push toimii, kunhan sen aktivoi oikealla simillä. Sitten voi jb+unlock ja pitäisi toimia(?).
Holomo kirjoitti:Mulle on tällä hetkellä hyvin epäselvää, toimiiko push notification-ominaisuus jb + unlock luurissa? On olemassa esimerkiksi Cydian kautta ladattava Push fix, mutta se ei varmaankaan toiminut hyvin, kun ihmisille alkoi tulla muidenkin viestejä omaan puhelimeen.
Käsittääkseni PN (Push Notifications) sotku koskee vain "hacktivoituja" puhelimia, eli puhelimia, joita on aktivoitu ilman Applen virallista palvelua. Tämä johtuu siitä, että aktivoinnin aikana Apple luo "henkilökohtaisen" numeron puhelimellesi ja jos aktivoit puhelimen ilman Applea et saa tälläistä puhelinkohtaista tunnusta. Hacktivointi + PN yritettiin korjata laittamalla jokin tunnus sinne mutta sitten kävikin ilmi että joillakin hacktivoiduilla puhelimilla oli sama yksilöllinen tunnus ja näin myös viestit meni samoihin osoitteisiin.
mmt kirjoitti:
gnlc kirjoitti:
Vain hacktivoituja. Virallisesti aktivoidut toimii JB:n kanssa täysin.
PS.
Korjatkaa ihmeessä jos johdan harhaan.
Viimeksi muokannut mmt, 1.8.2009 klo 23.29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.