Mullakin oli joskus volkkari, -77 farmi Passat.amanita kirjoitti:Moni ei oo tainnu nähdä tätä hurjimusta....lisää kuvia kunhan olen kameran USB-johdon lähellä, tämä kuva puhelimella:
Kuva - kuplavolkkari
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mullakin oli joskus volkkari, -77 farmi Passat.amanita kirjoitti:Moni ei oo tainnu nähdä tätä hurjimusta....lisää kuvia kunhan olen kameran USB-johdon lähellä, tämä kuva puhelimella:
Kuva - kuplavolkkari
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oikeastaan pakko myöntää, että ulkomuoto ei kyllä kovasti hurmannut, sisätilat sen sijaan kyllä ja todellakin. Takanakin oli kaksi erillistä istuinta, jotenkin ralli-istuimen oloiset, erittäin mukavan tuntuiset ja oloiset.gramdel kirjoitti:Onneksi ei. On niin ruma auto, ettei mitään rajaa.amanita kirjoitti:Moni ei oo tainnu nähdä tätä hurjimusta.
/---
ap
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Niin siis mua ei korruptoida ku Audilla (R8 tai TT), se kai jo on tiedossa.....eikä kai silläkään. Ei oo kukaan viä kokeillu.Jamac kirjoitti:Jokos meidän muiden moderaattoreiden autot pian mahtaa olla noudettavissa, puhuiko Applen edustaja siitä mitään? 8)
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Pankista sai näköjään lainan kylkiäisenä hienon tarran tuonne takapuskuriin. Ei ihan Apple-tarran veroinen statussymboli, mutta melko lähelle päästään.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Ilmeisesti saman auton näin täällä jyväskylässä (ainaki samanlainen "levi spirit"-tarra oli". Turistiksi heittäydyin itsekin ja näppäsin kännyllä kuvan. Itse pidän kyseisen auton muotoilusta kaiken muun, paitsi perän osalta.amanita kirjoitti:Sivuprofiili tosta uudesta Porschesta.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Todennäköisesti.Sarjatuli kirjoitti: Luuletteko että miehisyys tulee siitä että omistaa nopean/ tai hevosvoimia täynnä olevan auton..
Varmasti.Sarjatuli kirjoitti: tai tekemällä jotain extremeä..
Ehdottomasti.Sarjatuli kirjoitti: nostamalla 100kg penkiltä.
Luonnollisesti.Sarjatuli kirjoitti: Naurakaa itseksenne..
Valitettavasti.Sarjatuli kirjoitti: Ikävä kyllä jotkut naiset myös ajattelevat smoin....
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Reva?
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Joo kato on niitä tissiäijii, persus-, eli revaäijii ja sit viel ainki sääriäijii yms.Anghorn kirjoitti:Reva?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Jospa se meidän sotasankari ja suurtanssivisiiri antaisi pikkasen elintilaa muillekin ja muiden ajatuksille. Vakavissaan ja ei niin vakavissaan. Aikuinen mies vielä.. siis iältään.Sarjatuli kirjoitti:Minusta tämä aihe on per****tä. Miehet yrittävät olla niin äijiä että..Oikeen oksettaa.. Luuletteko että miehisyys tulee siitä että omistaa nopean/ tai hevosvoimia täynnä olevan auton.. tai tekemällä jotain extremeä.. nostamalla 100kg penkiltä. Naurakaa itseksenne..Ikävä kyllä jotkut naiset myös ajattelevat samoin....
Viesti Kirjoittaja Touho »
Tai sitten kateellisesti, tai ainakin vähän kapeakatseisesti.Mikael K. kirjoitti:Tuosta Porschesta tulee mieleen sen suunnittelu keski-ikäistyville miehille, jotka eivät halua myöntää ikääntymistä. Perhe pitää saada mukaan urheilulliseen autoon, joka ei kutenkaan ole urheilu- vaan perhe-auto. Olikos tämä ilkeästi sanottu?
No eikös tuolla OT:n topiikkilistalla ole myös se hajuvesi-, korkkari- ja pakkelitopiikkikin? Miksi siis tuhlaat aikaasi tätä ketjua lukemalla, kun kerran tunnut viihtyvän paremmin siellä vaaleanpunaisten alusvaatteiden parissa?Sarjatuli kirjoitti:Minusta tämä aihe on per****tä. Miehet yrittävät olla niin äijiä että..Oikeen oksettaa.. Luuletteko että miehisyys tulee siitä että omistaa nopean/ tai hevosvoimia täynnä olevan auton.. tai tekemällä jotain extremeä.. nostamalla 100kg penkiltä. Naurakaa itseksenne..Ikävä kyllä jotkut naiset myös ajattelevat samoin....
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Ahaa, kerrohan lisää, kun kerran avasit analyysin hanat. Olisi nimittäin äärettömän mukava tietää mitä se kertoo minusta, kun en kerran tällaiseen analyysiin itse kykene.Touho kirjoitti:Tai sitten kateellisesti, tai ainakin vähän kapeakatseisesti.Mikael K. kirjoitti:Tuosta Porschesta tulee mieleen sen suunnittelu keski-ikäistyville miehille, jotka eivät halua myöntää ikääntymistä. Perhe pitää saada mukaan urheilulliseen autoon, joka ei kutenkaan ole urheilu- vaan perhe-auto. Olikos tämä ilkeästi sanottu?![]()
En tunne hinkua hankkia moista Porschea, mutta tuo ikääntymisen kieltämisteesi tai ylipäätään tuo ainainen "omaa nuoruuttaan haikaleva" -liturgia kuulostaa lähinnä huvittavalta, joka kertoo enemmän lausujastaan, kun lausunnan kohteesta.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Liero?amanita kirjoitti:Pitäneeköhän minun alkaa ihmetellä itteeni, kun passaan oikein hyvin kiinnostusteni perusteella kumpaankin ketjuun? Meikit ja hajuvedet kiinnostavat ihan samalla tavalla kuin lentskarit, Wautsi-wau-autot ja kaikemmaailman värkitkin...
Kurkkimallakaan ei tuolta jalkovälistä löydä mitään ulokkeita kiinteästi. Ehdotus hylätään.ManiMicci kirjoitti:Liero?amanita kirjoitti:Pitäneeköhän minun alkaa ihmetellä itteeni, kun passaan oikein hyvin kiinnostusteni perusteella kumpaankin ketjuun.