Ok, kiitos!legace kirjoitti:Kampin Sonera Pisteessä sanottiin, että ne ennakkovaraajat, jotka eivät 31.7. saaneet puhelinta, saavat sen luultavasti kahden viikon sisällä. Verkkokaupasta ja Sonera Pisteen kautta varauksen tehneet saavat puhelimet vasta kun kaikilla ennakkovaraajilla on luuri kädessä.
iPhonen ennakkovaraukset Soneran verkkosivujen kautta
-
Re: iPhonen ennakkovaraukset Soneran verkkosivujen kautta
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
-
Viesti Kirjoittaja kaBu »
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Et ollut ennakkovaraaja. Ennakkovaraajat ovat ne, jotka täyttivät varauslomakkeen Soneran sivuilla ennen 8.7.kaBu kirjoitti:Milloin mä saan puhelimeni? Eli tilasin sen nettikaupasta 28.7, olinko silloin ennakkovaraaja? Ja se tulee mulle postin kautta eli saako nää kauppoihin tilatut ensin vaikka ois tilannu sen vasta 29 ja 30.7 ???
Varovainen veikkaus on, että saat sen elokuun loppupuolella. Luultavasti venyy syyskuun puolelle, sillä kyllä niitä puhelimia on verkkokaupasta ostanut varmaan useampikin (joista moni ennen sinua).
Sonera.fi:
Nämä verkkokaupasta tilatut laitteet toimitetaan asiakkaille tilausjärjestyksessä sen jälkeen, kun kaikki laitteensa ennakkoon varanneet asiakkaat ovat saaneet laitteensa.
...
Tämän hetkisen tiedon mukaan verkossa ennakko-ostonsa tehneiden asiakkaiden laitteiden toimitus voidaan aloittaa elokuun loppupuolella.
-
Viesti Kirjoittaja kaBu »
kiitos kuitenkin

-
Viesti Kirjoittaja Jantan »
-
Viesti Kirjoittaja shrike »
Ei soitettu, mutta tuli tekstiviesti jossa kehotettiin soittamaan tuohon numeroon. Soitin, kerroin minkä luurin haluan ja mistä likkeestä. Homma sillä selvä.Jantan kirjoitti:Onkos täällä vielä sellaisia ennakkovaraajia eli niitä ekan soneran sivuilla olleen kaavakkeen lähettäneitä joille EI ole vielä soiteltu. Mulle ei ole tullut puhelua vaikka täytin sen kaavakkeen ja lähetin ennen juhannusta. Alkaa palaa käämit tohon Soneran toimintaan ja koko IPhone episodiin.
-
Viesti Kirjoittaja Jantan »
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Kovin myöhään eli 29.7. klo. 12 tuo viesti tuli ja jostain syystä työkännykkääni, eikä siihen numeroon voinut enää soittaakaan 29.7. klo. 20 jälkeen. Onneksi Sonerapisteen myyjällä oli aikaa ilmoittaa minulle (vasta) 31.7. että nimeni löytyy ennakkovaraajien listalta ja olihan jokin Soneran soittotiimin tyttönen soitellut jo aiemminkin yhteen kännyköistäni.shrike kirjoitti:Ei soitettu, mutta tuli tekstiviesti jossa kehotettiin soittamaan tuohon numeroon. Soitin, kerroin minkä luurin haluan ja mistä likkeestä. Homma sillä selvä.Jantan kirjoitti:Onkos täällä vielä sellaisia ennakkovaraajia eli niitä ekan soneran sivuilla olleen kaavakkeen lähettäneitä joille EI ole vielä soiteltu. Mulle ei ole tullut puhelua vaikka täytin sen kaavakkeen ja lähetin ennen juhannusta. Alkaa palaa käämit tohon Soneran toimintaan ja koko IPhone episodiin.
-
Viesti Kirjoittaja Spyge »
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.a ... 2&tyyppi=1
MacBook Pro 15", 2,5 GHz, 4 Gt, 250 Gt
-
Viesti Kirjoittaja nassekova »
Tuo olisi kyllä mahtavaa. Itse tilasin verkkokaupasta 20.7 ja olin jo varautunut siihen, että en puhelinta saa edes tämän kuun aikana.Spyge kirjoitti:Teliasoneran kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen arvioi, että iPhone 3G S saadaan kaikille halukkaille parin viikon sisään. Jo puolivälin jälkeen saisi jo muutkin kuin ennakkovaranneet.
ja sitä vielä, että tuleekohan esim. mailiin ilmoitusta sitten kun puhelin on lähtenyt postiin?
-
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
No mutta nämähän ovat hyviä uutisia, jos pitävät paikkansa. Aika ristiriitaisia tietoja tosin liikkunut: minulle Soneran myyjä pelotteli, että korkeintaan elokuun puolivälissä saa luuria, vaikka olen listalla aivan kärjessä. Tuolla toisessa ketjussa oli jollekin myös sanottu, että seuraava erä tulisi vasta syyskuun puolella.Spyge kirjoitti:Teliasoneran kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen arvioi, että iPhone 3G S saadaan kaikille halukkaille parin viikon sisään. Jo puolivälin jälkeen saisi jo muutkin kuin ennakkovaranneet.
Noh, kahtellaan. Jos nyt olisi luuri kourassa edes syyskuuhun mennessä.
-
Viesti Kirjoittaja Shopro »
Eilen sain sellaista tietoa liikkeestä että puhelimia tulee tällä viikolla lisää tai ainakin viimeistään ensi viikolla.Coltrane kirjoitti:No mutta nämähän ovat hyviä uutisia, jos pitävät paikkansa. Aika ristiriitaisia tietoja tosin liikkunut: minulle Soneran myyjä pelotteli, että korkeintaan elokuun puolivälissä saa luuria, vaikka olen listalla aivan kärjessä. Tuolla toisessa ketjussa oli jollekin myös sanottu, että seuraava erä tulisi vasta syyskuun puolella.Spyge kirjoitti:Teliasoneran kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen arvioi, että iPhone 3G S saadaan kaikille halukkaille parin viikon sisään. Jo puolivälin jälkeen saisi jo muutkin kuin ennakkovaranneet.
Noh, kahtellaan. Jos nyt olisi luuri kourassa edes syyskuuhun mennessä.
-
Viesti Kirjoittaja fanu »
Shopro kirjoitti: Eilen sain sellaista tietoa liikkeestä että puhelimia tulee tällä viikolla lisää tai ainakin viimeistään ensi viikolla.
silloin, ku minullekin tuli puhelimitse se "suru-uutinen", että puhelinta (valkoinen 16gb) ei saakaan 31.7 (olin siis melko varhainen ennakkovaraaja), kerrottiin, että elokuun ekalla viikolla pitäis saada ja että henkkoht yhteydenotto pitäis sitte tulla.
sitä odotellessa.
http://fanumusic.com
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Toivotaan, toivotaan, on tämä odottaminen sen verran syvältäfanu kirjoitti:Shopro kirjoitti: Eilen sain sellaista tietoa liikkeestä että puhelimia tulee tällä viikolla lisää tai ainakin viimeistään ensi viikolla.
silloin, ku minullekin tuli puhelimitse se "suru-uutinen", että puhelinta (valkoinen 16gb) ei saakaan 31.7 (olin siis melko varhainen ennakkovaraaja), kerrottiin, että elokuun ekalla viikolla pitäis saada ja että henkkoht yhteydenotto pitäis sitte tulla.
sitä odotellessa.

-
Viesti Kirjoittaja shrike »
Eikä ole, nyt on hyvää aikaa kelata AppStorea läpi ja latailla parhaat (ilmais)softat odottelemaan puhelintainf kirjoitti:Toivotaan, toivotaan, on tämä odottaminen sen verran syvältä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Softat on jo pitkälti olleet ladattuna vanhan 3G:n jäljiltäshrike kirjoitti:Eikä ole, nyt on hyvää aikaa kelata AppStorea läpi ja latailla parhaat (ilmais)softat odottelemaan puhelintainf kirjoitti:Toivotaan, toivotaan, on tämä odottaminen sen verran syvältä

-

-
Viesti Kirjoittaja nassekova »
mahtia!! hyvällä tuurilla lähtee verkkokaupastakin ostaneille jo tälläviikolla tulemaanmusamäkki kirjoitti:Tänään tuli soitto Sellon Sonerakaupasta ja siellä oli mulle musta 32GB odottamassaNyt luuri kädessä ja eiku asenteleen!
-
Viesti Kirjoittaja manu »
Vaikka Sonera soitteli vahvistuspuhelun jo 17.7.
-
Viesti Kirjoittaja pauliS »
Ilmeisesti olit varannut ekalla lomakkeella?musamäkki kirjoitti:Tänään tuli soitto Sellon Sonerakaupasta ja siellä oli mulle musta 32GB odottamassaNyt luuri kädessä ja eiku asenteleen!
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Vaikka tiesivät, että myynti on vaisua niin oisivat silti voineet Apple kovistella, että tänne oltaisiin otettu samontein se 10k puhelinta. Nyt jos tässä mentiin noiden ennakoiden mukaan niin ei hyvä. Kyllä minulla on sen verran luottoa iPhoneen, että kyllä se 10k katoaa varastosta ennen uutta mallia. Soneralla ei tiettävästi ollut niin kovaa luottoa kun tilatiin se alta 2k puhelinta.Spyge kirjoitti:Teliasoneran kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen arvioi, että iPhone 3G S saadaan kaikille halukkaille parin viikon sisään. Jo puolivälin jälkeen saisi jo muutkin kuin ennakkovaranneet.
-
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
Mitenköhän Sonera Applea kovistelisi, millä vipuvarrella? Soneralla on pelko p*rseessä, että Apple sopii myös jonkun muun kuin heidän kanssaan sopparit Suomessa.Tege kirjoitti:Vaikka tiesivät, että myynti on vaisua niin oisivat silti voineet Apple kovistella, että tänne oltaisiin otettu samontein se 10k puhelinta.
-
Juu.pauliS kirjoitti:Ilmeisesti olit varannut ekalla lomakkeella?musamäkki kirjoitti:Tänään tuli soitto Sellon Sonerakaupasta ja siellä oli mulle musta 32GB odottamassaNyt luuri kädessä ja eiku asenteleen!
-
Viesti Kirjoittaja lasse.a83 »
Nyt sit vaan räpläämään ja odottelemaan että liittymä vaihtuu.
Oli ollut kuulemma listajutussa jotain sekoilua siksi kesti. näin sonera liikkeessä kertoivat.
Turun soneraliikkeestä hain.
Ilmoitin silloin nettiin heti kun julkasiat sen "oletko kiinnostunut" lomakkeen. Joku soitti sen jälkeen mutta en kerinnyt silloin jutella , eipäs soitellut sitten uudestaan. sitten tuli jokin viesti missä numero mihin piti soitella, mutta en kerinny soittaa. kuitenkin sain puhelimen nytten jo. eli ilm olin listan alussa.
tämmöinen tarina minulla.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Olkoot vain mikä pelko mutta tämä olisi vain parantanut Soneran asemaa, jos olisi jotain tarjottavaa.Lionel Mandrake kirjoitti:Mitenköhän Sonera Applea kovistelisi, millä vipuvarrella? Soneralla on pelko p*rseessä, että Apple sopii myös jonkun muun kuin heidän kanssaan sopparit Suomessa.Tege kirjoitti:Vaikka tiesivät, että myynti on vaisua niin oisivat silti voineet Apple kovistella, että tänne oltaisiin otettu samontein se 10k puhelinta.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka