16GB 1G iPod Touchini ei löydä langattomia verkkoja. Jos koneen käynnistää uudelleen ja yrittää etsiä verkkoja uudelleen saattaa langaton verko löytyä, mutta tämä onnistuu vain yhden kerran kymmenestä. Silloin harvoin kun verkko löytyy, tipahtaa iPodi verkolta jonkin ajan kuluttua, eikä laite enää löydä langattomia verkkoja.
Olen palauttanut ipodin asetukset useaan otteeseen, mutta ongelma ei korjaannu. Onko ongelmana rikkinäinen wifi vastaan otin?
Pitäisikö saman tien hommata uusi iTouch tai 3gs, kun korjaus maksaa maltaita?
iTouch wifi rikki?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTouch wifi rikki?
Viesti Kirjoittaja Doragon »
-
Re: iTouch wifi rikki?
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Veikkaan juu, että rikki/hajoamassa. Aikoinaan tuli uus kannettava vastaan joka löysi hyvällä tuurilla heti käynnistämisen jälkeen langatoman verkon, mutta katko kuitenkin yhteyden viimestään minuutin sisällä jonka jälkeen ei sitten löytänytkään. (Erittäin randomia löysikö buutin jälkeen edes verkkoa) Vaikka nyt sulla onkin Touch niin eiköhän samalla tavalla koneessakin oireile wlani jos rikkipoekki. Toi kone lähti palautukseen juurikin tuon wlanin toimimattomuuden takia. ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
iPhone 3GS 32GB
-
Viesti Kirjoittaja Ape »
Mikä softaversio iPodissa?
Kun googlasin "ipod touch wifi bug" tuli artikkeleita jotka saattaisivat matchata ongelmaasi. Eli ei välttämättä rikki, mutta pitäisi tietää tarkemmin mm. kuinka erilaisissa ympäristöissä olet asiaa testannut ja tuo Touchin softan versio. Omassani oli jossain vanhassa käyttiksessä wlanin kanssa ongelmia mutta päivitys auttoi.
Kun googlasin "ipod touch wifi bug" tuli artikkeleita jotka saattaisivat matchata ongelmaasi. Eli ei välttämättä rikki, mutta pitäisi tietää tarkemmin mm. kuinka erilaisissa ympäristöissä olet asiaa testannut ja tuo Touchin softan versio. Omassani oli jossain vanhassa käyttiksessä wlanin kanssa ongelmia mutta päivitys auttoi.
-
Käytössä on versi 2.2.1 Wifiä olen testannut omalla ja muutaman naapurin modeemila.Ape kirjoitti:Mikä softaversio iPodissa?
Edit: lisäksi olen kokeillut sekä sisällä, että ulkona.
-
Saisko linkkiä kyseiselle sivulle. Itse en ainakaan löytänyt nopeasti etsiessäni mitään.Ape kirjoitti:Mikä softaversio iPodissa?
-
Viesti Kirjoittaja Ape »
Ks. esim. http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 6&tstart=0
En ehtinyt käydä tuota juttua kokonaan läpi mutta on näköjään muitakin joilla ongelmia saman version wifin kanssa. Ja jossain toisaalla puhutaan mm. että Linksys:n reitittimien kanssa iTouchin wifi kenkkuilee.
Ootko kokeillut sekä reitittimen että Touchin resetiä?
Olen just lähdössä pitkäksi viikonlopuksi reissuun, joten en ehdi nyt tähän hätään hakea niitä muita linkkejä. Tuo alun linkki löytyi "ipod touch 2.2.1 wifi bug" googletuksella. Toivottavasti tuolla samalla saat apuja lisää.
En ehtinyt käydä tuota juttua kokonaan läpi mutta on näköjään muitakin joilla ongelmia saman version wifin kanssa. Ja jossain toisaalla puhutaan mm. että Linksys:n reitittimien kanssa iTouchin wifi kenkkuilee.
Ootko kokeillut sekä reitittimen että Touchin resetiä?
Olen just lähdössä pitkäksi viikonlopuksi reissuun, joten en ehdi nyt tähän hätään hakea niitä muita linkkejä. Tuo alun linkki löytyi "ipod touch 2.2.1 wifi bug" googletuksella. Toivottavasti tuolla samalla saat apuja lisää.
-
Molemmat laitteet olen resetoinut ja modeemin softan päivittänyt. No luen tuota ketjua läpi jos löytyis joku keino saada toimimaan.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka