Huollosta tuli uusi iPhone 3G uudella IMEI:llä. Miten toimia käyttöönotossa, että saa sähköpostiasetukset yms. kerralla kuntoon? iTunes on tietääkseni ottanut varmuuskopion.
Ja jos se jotakuta kiinnostaa, vanha puhelin oli lähes vuoden ikäinen. Sen bluetooth ei toiminut ja liittyminen salattuihin verkkoihin tökki. Pidetty oli kuin kukkaa kämmenellä, mutta pakko sanoa, että kyllä uuden pinta näyttää paljon paremmalta.
Huolto kesti viikon. SCF toimi niin kuin pitääkin eikä minulla ole ruljanssista mitään pahaa sanottavaa.
Miten vaihtoluuri käyttöön?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Miten vaihtoluuri käyttöön?
Viesti Kirjoittaja TimoTee »
-
Re: Miten vaihtoluuri käyttöön?
Viesti Kirjoittaja Tege »
Isket luurin kiinni koneeseen ja iTunes kysyy, että otetaanko uutena käyttöön vaiko palautetaanko varmuuskopiosta. Valitse se varmuuskopio.
Jos oli JB jne. Niin tee ne toki eka.
Jos oli JB jne. Niin tee ne toki eka.
Käytössä: ATK
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Eihän se noin mene Tege, korjatkaa jos olen aivan väärässä mutta eikös se juurikin varmuuskopio ton IMEI:n avulla?
-Kasimir
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Viesti Kirjoittaja skip »
Itse ainakin sain "palautettua" iPod Touchin varmuuskopion iPhone 3GS:ään ilman mitään ongelmia. Väittäisin siis, että homma toimii juuri kuten Tege sanoi, eihän siinä muuten paljoa olisi järkeä.Kasimir kirjoitti:Eihän se noin mene Tege, korjatkaa jos olen aivan väärässä mutta eikös se juurikin varmuuskopio ton IMEI:n avulla?
Haluatko Dropboxin ja puoli gigaa bonus-tilaa ilmaiseksi? Klikkaa tästä:
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Itselläni on vissiin kolmas iPhone 3G menossa ja menee ihan noin kuten sanoin. Se palauttaa wanhasta mutta ottaa uudet varmuuskopiot eri kansioon. Sieltä kun katsoo iTunesista varmuuskopiot niin näkyy sen wanhan puhelimen varmuuskopiot mitä ei enää synkata ja ne voi poistaa.Kasimir kirjoitti:Eihän se noin mene Tege, korjatkaa jos olen aivan väärässä mutta eikös se juurikin varmuuskopio ton IMEI:n avulla?
Käytössä: ATK
-
Viesti Kirjoittaja TimoTee »
Piti ottaa uutena käyttöön, mutta sen jälkeen tarjosi varmuuskopiolta musiikkia, postiasetuksia ja ohjelmia. Paitsi Navigonia ei löytynyt, ehkä se ei sitten ollutkaan kopioitu. Mutta AppStoresta sen sai, tunnisti että ostettu on jo aiemmin.
Huoltoon lähteneen 3G:n olin ostanut viime elokuussa. Vaihdossa tullut kapula on valmistettu Kiinassa viime lokakuussa eli hieman nuortui.
Huoltoon lähteneen 3G:n olin ostanut viime elokuussa. Vaihdossa tullut kapula on valmistettu Kiinassa viime lokakuussa eli hieman nuortui.
-
Viesti Kirjoittaja Anjovis »
Onko kenellään kokemusta toimiiko vanhan 3G varmuuskopio S versiossa, ja siirtyykö myös tekstiviestit?
-
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
Olen juurikin tällä hetkellä palauttamassa Touchin varmistusta uuteen 3GS:n... Voiko laitenimeä vaihtaa mitenkään jälkikäteen, koska tuo palautusprosessi näkyi ottavan laitenimenkin varmistuksesta ja haluaisin iPhonelle uuden laitenimen?skip kirjoitti:Itse ainakin sain "palautettua" iPod Touchin varmuuskopion iPhone 3GS:ään ilman mitään ongelmia. Väittäisin siis, että homma toimii juuri kuten Tege sanoi, eihän siinä muuten paljoa olisi järkeä.
=)juha
Aktiivilelut: iPad Pro 10.5, iPhone 12 Pro, AppleTV 4K
-
Viesti Kirjoittaja skip »
Voi. iTunesin sivupalkista vaan klikkaat vehkeen nimeä ja nimeät sen uusiksi.JuhaN kirjoitti:Olen juurikin tällä hetkellä palauttamassa Touchin varmistusta uuteen 3GS:n... Voiko laitenimeä vaihtaa mitenkään jälkikäteen, koska tuo palautusprosessi näkyi ottavan laitenimenkin varmistuksesta ja haluaisin iPhonelle uuden laitenimen?skip kirjoitti:Itse ainakin sain "palautettua" iPod Touchin varmuuskopion iPhone 3GS:ään ilman mitään ongelmia. Väittäisin siis, että homma toimii juuri kuten Tege sanoi, eihän siinä muuten paljoa olisi järkeä.
=)juha
Haluatko Dropboxin ja puoli gigaa bonus-tilaa ilmaiseksi? Klikkaa tästä:
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka