Tommonen önniäinen piti meteliä aidan päällä
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tää on hiano!Mikael K. kirjoitti:Olin yöllä kuvaamassa kavereiden kanssa. J. M. Turnerin hengessä otettu kuva.
[img]mahtikuva[/img]
Kiitos, kiitos. Valo tuli yöllä kaasupurkauslampuista ja taustalla oli kuutamo. Näimme maiseman, jarrut pohjaan, auto tiensivuun ja kuvaamaan. Minulla välähtivät heti oheisen linkin kuvat mielessäni nähtyäni maiseman. J. M. Turner oli akvarellimaalari, joka oli alallaan aivan huippuja. Jos näette maalauksia livenä jossakin niin suosittelen katsomaan niitä pitkään.arisel kirjoitti:Tää on hiano!Mikael K. kirjoitti:Olin yöllä kuvaamassa kavereiden kanssa. J. M. Turnerin hengessä otettu kuva.
[img]mahtikuva[/img]![]()
Mistä etualan valo - liittyykö tuohon Turneriin..? En tunne kyseistä hemmoa...
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja ssulti »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja projector »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mihin aikaan aurinko paistaa tuohon seinään..?Macco kirjoitti:Ei tää nyt taidetta ole, mutta kuvattu tänään Pohjois-Suomessa kello 10.30. Kuva ja kuvaustilanne ovat täysin manipuloimattomia.
[img]Intianlämpö_Oulussa[/img]
EDIT2: ja mittari on vapaasti ulkoilmassa, ei esim. saunassa.
Ei ole Oulussa, vaan n. 100 km etelään. Epäilen että mittari on rikki. En kyllä ymmärrä miten elohopeamittari voi olla rikki, mutta pakko kai sen on olla. Noin 25 vuotta se on kyllä pelannut ihan ok.arisel kirjoitti:[img]Intianlämpö_Oulussa[/img]
Mihin aikaan aurinko paistaa tuohon seinään..?![]()
Eli onko juuri mennyt nurkan taakse?
Eihän tuo sitten ole Pohjois-Suomessa, vaan Keskimaassa!Macco kirjoitti:Ei ole Oulussa, vaan n. 100 km etelään. Epäilen että mittari on rikki. En kyllä ymmärrä miten elohopeamittari voi olla rikki, mutta pakko kai sen on olla. Noin 25 vuotta se on kyllä pelannut ihan ok.arisel kirjoitti:[img]Intianlämpö_Oulussa[/img]
Mihin aikaan aurinko paistaa tuohon seinään..?![]()
Eli onko juuri mennyt nurkan taakse?
Jaa Pulkkilassa!?Macco kirjoitti:92 km linnuntietä tästä (Oulussa olen just nyt) etelään, niin ollaan Suomen maantieteellisessä keskipisteessä. Että sikäli kyllä juu.
Piippolassa, jos tarkkoja ollaan.arisel kirjoitti:Jaa Pulkkilassa!?
Ja sulla on tietysti vaari siellä...?Macco kirjoitti:Piippolassa, jos tarkkoja ollaan.arisel kirjoitti:Jaa Pulkkilassa!?