Ostin iPhonen italiasta kaverin kautta. No en saa nyt MMS viestejä toimimaan saatika si nettiä.
Liittymä on saunalahti ja siinä on 1Mt netti kokoajan tai siis pitäisi olla.
Sit haluisin käyttää puhelinta myös modeemina ja yritinkin tehdä tota asetus juttu ipcc jne.. mut mitään ei tapahtunut.
Ja sit vielä kysymys et mulla on sellanen fiilis et toi jämppäis välillä toi puhelin. et se ei aina ota vastaan käskyjä kun painaa näyttöä? Onko normaalia??
Voiko johtua esim. jostain et on sormenpäät rasvassa jne.. en nyt ole mitenkään erityisen rasvainen
pyydänkin siis et joku taluttais mut tän homman läpi sillee niinkun normi suomenkielellä eikä lyhenteillä jne.. Olisin todella kiitollinen.!!
No etkö ystävällisesti voisi laittaa linkkejä minulle?? Olen todella kiireinen ja en ikinä löydä tuolla haulla mitään. Ja kuten sanoin olen jo osaa yrittänyt saitilla olevista jutuista ja tarvin tooodella yksinkertaisia ohjeita. Kiits!
MPaananen kirjoitti:No etkö ystävällisesti voisi laittaa linkkejä minulle?? Olen todella kiireinen ja en ikinä löydä tuolla haulla mitään. Ja kuten sanoin olen jo osaa yrittänyt saitilla olevista jutuista ja tarvin tooodella yksinkertaisia ohjeita. Kiits!
Tässä vaiheessa voisi ehkä aiheellisestikin kysyä, kannattiko hankkia puhelin Italiasta eikä Soneralta? Jos olet todella kiireinen niin arvostat varmasti sitä, että asiat toimivat ilman säätämistä ja viimeistään asiakaspalvelu saa hommat (toivottavasti) toimimaan.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
En nyt ymmärrä?? Aina kun täällä kysyy jotain liittyen mihin tahansa asiaan niin ruetaan piruilemaan?? En ymmärrä?? Eikös tämän sivuston yksi monista tarkoituksista ole myös avustaa uusia käyttäjiä?? Ihmeellistä.
MPaananen kirjoitti:Ostin iPhonen italiasta kaverin kautta. No en saa nyt MMS viestejä toimimaan saatika si nettiä.
Liittymä on saunalahti ja siinä on 1Mt netti kokoajan tai siis pitäisi olla.
Sit haluisin käyttää puhelinta myös modeemina ja yritinkin tehdä tota asetus juttu ipcc jne.. mut mitään ei tapahtunut.
Ja sit vielä kysymys et mulla on sellanen fiilis et toi jämppäis välillä toi puhelin. et se ei aina ota vastaan käskyjä kun painaa näyttöä? Onko normaalia??
Voiko johtua esim. jostain et on sormenpäät rasvassa jne.. en nyt ole mitenkään erityisen rasvainen
pyydänkin siis et joku taluttais mut tän homman läpi sillee niinkun normi suomenkielellä eikä lyhenteillä jne.. Olisin todella kiitollinen.!!
Jos näyttö on kovin rasvainen tulee sen kosketusherkkyys varmasti heikkenemään, eli on normaaalia. En itse osaa tuota IPPC asiaa sen enemmän neuvoa kuin että käytännön ohjeet löytyvät täältä (Toki joudut itse säätämään ipcc filun oikeaksi tiedoilla jotka löydät varmasti soneran sivulta, tai vastaavasti joku soneran käyttäjä voisi ne sinulle antaa)
P.S Itsekkin olen alkanut kummastella tätä foorumien käyttäjien sävyä jokaiseen kysymykseen, en ymmärrä miksi tämä foorumi ylipäätänsä on olemassa jos ei avun takia, kaikkeen vain heitetään "hae itse kaikkeen löytyy vastaus"
Viimeksi muokannut Kasimir, 10.8.2009 klo 10.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Offtopic:
Oletuksena ihmiset luulevat että foorumi/irkki on joku palvelu, mihin marssitaan ns tiskille ja sanotaan mitä halutaan.
Ilman että itse tarvii/voi/viitsii/jaksaa/tms tehdä mitään.
Ja tottakai vastaus pitäisi olle vesiselvä, mieluiten heti ja jos vaan mahdollista niin asia pitäisi hoitaa vielä "asiakkaan" laitteeseen asti kuntoon.
Täällä tuskin kovin moni saa PALKKAA siitä kun naputtee puuta heinää tänne, joten tämä "asiakaspalvelu" perustuu vapaaehtoisuuteen.
Ja jos asiakas ei paria sivua jaksa selata, saati hakua käyttää ja siihen joku kommentoi, niin on aina maailmankirjat sekaisin.
Mutta kuten tuossa joku viittasikin, helpommalla olisi päässy kun olisit ostanut puhelimesi soneralta, olisit voinut soittaa sinne ja Vaatia vastauksia kysymyksiisi, sielä linjan toisessa päässä oleva henkilö saa PALKKAA siitä.
Toki tälläkin kirjainmäärällä ja avautumisella olisin pulmasi ratkaissut, mutta tuskin sinäkään pöytääni katat.
Kasimir: ja jos kerta "auttava" materiaali on jo olemassa ja on annettu välineet sen hakemiseen, miksi pitää pyörä keksiä uudestaan joka kerta?
Ylläpito: toki tällekkin aiheelle on varmasti oma ketjunsa?
Kysyjä tietää nyt, että täältä löytää hakemalla paljon tietoa, ja vastaajat ovat saaneet sanoa näkemyksensä.
"Pahaa sappea" ei kannata enempää levitellä, tuun vaan siivomaan sen pois, joten olkaapa asiallisia!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Kiitos! Nyt vähän ymmärsin ja yritinkin. Mutta minulla on tuo 3.0.1 päivitys. Ja yritin valita sitä bundlea mutta sitä ei saanut valittua, et johtuu varmaa tosta firmwaresta. No päivitystä odoteltaessa. Mitä muuten pitää tehdä et saa ton 3G netin ylipäätään toimiin. Ku nyt elisan kortilla kirjoitin vain sen internet sanan ja lähti toimiin. Mites se menee tuossa saunalahdessa??
MPaananen kirjoitti:Kiitos! Nyt vähän ymmärsin ja yritinkin. Mutta minulla on tuo 3.0.1 päivitys. Ja yritin valita sitä bundlea mutta sitä ei saanut valittua, et johtuu varmaa tosta firmwaresta. No päivitystä odoteltaessa. Mitä muuten pitää tehdä et saa ton 3G netin ylipäätään toimiin. Ku nyt elisan kortilla kirjoitin vain sen internet sanan ja lähti toimiin. Mites se menee tuossa saunalahdessa??
MPaananen kirjoitti:Kiitos! Nyt vähän ymmärsin ja yritinkin. Mutta minulla on tuo 3.0.1 päivitys. Ja yritin valita sitä bundlea mutta sitä ei saanut valittua, et johtuu varmaa tosta firmwaresta. No päivitystä odoteltaessa. Mitä muuten pitää tehdä et saa ton 3G netin ylipäätään toimiin. Ku nyt elisan kortilla kirjoitin vain sen internet sanan ja lähti toimiin. Mites se menee tuossa saunalahdessa??
Se että et saanut sitä valittua, johtuu että et tehnyt tuota terminaalissa annettua komentoa !