Ei koske ei, mutta kyse olikin siitä minkä verran Data Kuukausi maksaa ensimmäisen vuoden jälkeen.Shopro kirjoitti:Itse tiedän sen vertaa että Data Teho Plus tarjouksen saa ainoastaan 24kk sopimukseen kaupan päälle kun ottaa Data Kuukausi palvelun. 12kk sopimuksia se ei koske. Mahdolliset laskut voi helposti laskea Soneran verkkokaupassa.larpa kirjoitti:Jeps oma moka, en lukenut muuta kuin tuon ensimmäisen tarjoustekstin.
EDIT: Nyt kun tuota vähän miettii, niin nuo kaksi tarjousehtoahan ovat periaatteessa ristiriidassa keskenään? Ylemmässä sanotaan siis, että ensimmäisen 12kk ajalle saa Data kuukauden hintaan 9,90 €/kk. Jälkimmäisessä sitten sanotaan että sekä 12 kk:n että 24 kk:n sopimuksen tehneet asiakkaat saavat Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90 €/kk.
Data Teho Plus siis ei maksa mitään koko sopimuskautena, mutta kk-maksu tulee tuosta Data Kuukaudesta ja tuossa jälkimmäisessäkään tarjousehdossa ei selkeästi sanota, paljonko kk-maksu on ensimmäisen 12 kuukauden jälkeen. Olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin vai onko tuo jotenkin hämärä?
Soneran suora informaatio Hopeiseen Omenaan iPhone 3G S:stä
-
Re: Soneran suora informaatio Hopeiseen Omenaan iPhone 3G S:stä
Viesti Kirjoittaja larpa »
-
Viesti Kirjoittaja Shopro »
Luonnollisesti 12kk jälkeen Data Kuukausi maksaa 14,90 e/kk joka on sen normaali hinta ilman tuota 12kk tarjoushintaa.larpa kirjoitti:Ei koske ei, mutta kyse olikin siitä minkä verran Data Kuukausi maksaa ensimmäisen vuoden jälkeen.Shopro kirjoitti:Itse tiedän sen vertaa että Data Teho Plus tarjouksen saa ainoastaan 24kk sopimukseen kaupan päälle kun ottaa Data Kuukausi palvelun. 12kk sopimuksia se ei koske. Mahdolliset laskut voi helposti laskea Soneran verkkokaupassa.larpa kirjoitti:Jeps oma moka, en lukenut muuta kuin tuon ensimmäisen tarjoustekstin.
EDIT: Nyt kun tuota vähän miettii, niin nuo kaksi tarjousehtoahan ovat periaatteessa ristiriidassa keskenään? Ylemmässä sanotaan siis, että ensimmäisen 12kk ajalle saa Data kuukauden hintaan 9,90 €/kk. Jälkimmäisessä sitten sanotaan että sekä 12 kk:n että 24 kk:n sopimuksen tehneet asiakkaat saavat Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90 €/kk.
Data Teho Plus siis ei maksa mitään koko sopimuskautena, mutta kk-maksu tulee tuosta Data Kuukaudesta ja tuossa jälkimmäisessäkään tarjousehdossa ei selkeästi sanota, paljonko kk-maksu on ensimmäisen 12 kuukauden jälkeen. Olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin vai onko tuo jotenkin hämärä?
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tuota valittamista, että soneran aspa ei vastaa en kyllä ymmärrä

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
(Kysyin tuossa samalla kertaa, että mitenkäs puhelimen kuukausimaksun laita jos puhelinta ei ole saanut kätöseensä. Sanoi, että laskuunhan se tulee ja aika kikkailuks menee jos haluaa sen vasta sitten laskuun kun on puhelimen saanut. Itseä ei kyllä haittaa vaikka se nyt jo laskussa on kun pääseepä ainakin aiemmin kytkystä irti

-
Viesti Kirjoittaja Roger »
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Luulis. Soita Soneralle ja kysy.Roger kirjoitti:Kun hiukan väärinymmärrettyäni tilasin iPhonen väärällä datapaketilla, niin onnistuisikohan sen vaihtaminen vielä data kuukausi&tehoplus- pakettiin tuolla tarjouksella?
-
Viesti Kirjoittaja Kupe »
Nuo kaksi tarjoustahan eivät ole samoille asiakkaille..larpa kirjoitti:Jeps oma moka, en lukenut muuta kuin tuon ensimmäisen tarjoustekstin.
Ensimmäinen tarjousteksti:
Tämä tarjous on tarkoitettu vanhoille asiakkaille ja uusille, jotka eivät ota mitään laitetta liittymän mukana.1.7.–30.9.2009 välisenä aikana asiakkaille, joilla on Minun Sonera -liittymä tai jotka avaavat uuden Minun Sonera -liittymän ilman puhelinta, ja jotka ottavat liittymäänsä Data Kuukausi-palvelun, tarjotaan kuukausimaksut 12 kk:n ajaksi hintaan 9,90 €/kk. Tarjous ei edellytä määräaikaista sopimusta.
Data Kuukausi -palvelun saa siis 12kk ajaksi hintaan 9,90€/kk, jonka jälkeen se jatkuu voimassa olevan hinnaston mukaan.
Toinen tarjousteksti:
Tämä tarjous on tarkoitettu uusille asiakkaille, jotka ottavat liittymän, Data Kuukauden sekä laitteen 12, tai 24kk määräaikaisella sopimuksella.Asiakkaalle, joka ottaa uuden liittymän, Data Kuukauden ja laitteen (nettitikun, 3G-läppärin tai puhelimen) 24 kk:n määräaikaisella sopimuksella, tarjotaan Data Teho Plus hintaan 0 €/kk koko laitteen sopimuskauden ajaksi. Sekä 12 kk:n että 24:n kuukauden sopimuksen tehneet asiakkaat saavat Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90 €/kk.
12 kk sopimuksen tehnyt saa Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90€/kk 12 kk ajan, mutta Data Teho Plussasta joutuu maksamaan normaalin hinnan.
24 kk sopimuksen tehnyt saa Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90€/kk 24 kk ajan sekä Data Teho Plus -palvelun hintaan 0,00€/kk 24 kk ajan.
MacBook Air 13" 1.6 i5 |8gb|256gb SSD|
MacBook Air 13" 1.3 i5 |4gb|256gb SSD|
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Itse juuri soitin Soneralle (pääsi heti läpi) ja pyysin lisäämään tuon Data Teho Plussan tilaukseen.24 kk sopimuksen tehnyt saa Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90€/kk 24 kk ajan sekä Data Teho Plus -palvelun hintaan 0,00€/kk 24 kk ajan.
Hämäsi tuo räätälöinti kun laski kuitenkin lisähinnan kun tuon Data Teho Plussan lisäsi.
Aikaisti liittymän siirtoa samalla parilla päivällä. Puhelinta luvattiin Elokuun lopulla/syyskuun alussa
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Tais puhua lämpimikseen noista toimitusajoista taino mistä sitä tietää. Mulle ainakin sanottiin ettei mitään hajua, puhelimia kuulemma tulee sillon tällöin maahan eikä soneralla oo tietoa millä vauhdilla. Mutta jos tuo nyt pitää paikkansa niin milloin teit tilauksen?Machist kirjoitti:Itse juuri soitin Soneralle (pääsi heti läpi) ja pyysin lisäämään tuon Data Teho Plussan tilaukseen.24 kk sopimuksen tehnyt saa Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90€/kk 24 kk ajan sekä Data Teho Plus -palvelun hintaan 0,00€/kk 24 kk ajan.
Hämäsi tuo räätälöinti kun laski kuitenkin lisähinnan kun tuon Data Teho Plussan lisäsi.
Aikaisti liittymän siirtoa samalla parilla päivällä. Puhelinta luvattiin Elokuun lopulla/syyskuun alussa
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Heinäkuun lopulla pistin tilaukseen.Nurffe kirjoitti:Tais puhua lämpimikseen noista toimitusajoista taino mistä sitä tietää. Mulle ainakin sanottiin ettei mitään hajua, puhelimia kuulemma tulee sillon tällöin maahan eikä soneralla oo tietoa millä vauhdilla. Mutta jos tuo nyt pitää paikkansa niin milloin teit tilauksen?Machist kirjoitti:Itse juuri soitin Soneralle (pääsi heti läpi) ja pyysin lisäämään tuon Data Teho Plussan tilaukseen.24 kk sopimuksen tehnyt saa Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90€/kk 24 kk ajan sekä Data Teho Plus -palvelun hintaan 0,00€/kk 24 kk ajan.
-
Viesti Kirjoittaja aripee »
Voit kokeilla palvelua 1 kk tilauspäivästä eteenpäin hintaan 0 ?.
Sen jälkeen palvelun tilaus jatkuu normaalihintaisena.
Paketin ylimenevät multimediaviestit maksavat 0,39 ?/kpl.
Multsari 10 -paketin hinta norm. 1,90 ?/kk. Säästösi 1 kk:n ajalta on 1,90 ?.
Tarjous on voimassa 30.9.2009 asti.
Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottua ja uudelleen avattua palvelua.
Voihan nenä. Tein tilaukseni Soneran verkkokaupasta 17.7. Jos saan puhelimen vasta syyskuussa tämäkin "arvokas" tarjous menee ohi.
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Siis tilauspäivästä jotejokin on siirtänyt numeron uuteen verkkokaupasta tilaamaansa kytkypyhelimeen niin liittymään sisältyisi tämä tarjous. En näe sitä kylläkään Soneran omat sivut hallintasivuilla joten eikö ko tarjous olekaan voimassa. Tilaus 12.7. Ja uusi iphonekytky alkoi 13.7 . Olisiko multsaritarjous vielä tänään voimassa?aripee kirjoitti:Multsari 10 (10 MMS-viestiä / kk)
Voit kokeilla palvelua 1 kk tilauspäivästä eteenpäin hintaan 0 ?.
Sen jälkeen palvelun tilaus jatkuu normaalihintaisena.
Paketin ylimenevät multimediaviestit maksavat 0,39 ?/kpl.
Multsari 10 -paketin hinta norm. 1,90 ?/kk. Säästösi 1 kk:n ajalta on 1,90 ?.
Tarjous on voimassa 30.9.2009 asti.
Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottua ja uudelleen avattua palvelua.
Voihan nenä. Tein tilaukseni Soneran verkkokaupasta 17.7. Jos saan puhelimen vasta syyskuussa tämäkin "arvokas" tarjous menee ohi.
-
Viesti Kirjoittaja jamk »
Tilaustiedoissa on 1,99e / kk-maksu.
Mutta TARJOUSEHDOISSA LUKEE mm.
Kuuluuko kuukausimaksua maksaa?Lisäksi tarjotaan uuden Minun Sonera -liittymän avaajalle liittymän
kuukausimaksu (norm. 1,99 ?/kk) maksutta koko laitteen sopimuskauden ajaksi.
iMac 24" 3.06 GHz - iBook 12"
-> Tulossa iPhone 3G S 32Gt M Ostettu verkkokaupasta 25.7.
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Samaa ihmettelin minäkin eilen tilatessani. Pitäsköhän ruveta vääntämään kättä tuosta vaikka aika pikkusummista onkin kyse..jamk kirjoitti:Kuuluuko kuukausimaksua maksaa?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Re:
Viesti Kirjoittaja terppa78 »
Oli summa mikä tahansa, niin eikös tuosta nyt kannata ihan periaatteen vuoksi kysäistä.Wespa kirjoitti:Samaa ihmettelin minäkin eilen tilatessani. Pitäsköhän ruveta vääntämään kättä tuosta vaikka aika pikkusummista onkin kyse..jamk kirjoitti:Kuuluuko kuukausimaksua maksaa?
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Mulle sanottiin tänään ihan samaa, että elokuun lopulla/syyskuun alussa puhelin toimitetaan. Olen uusi liittymäasiakas, iPhone 3G S 32GB mustana tulossa. Tilauksen tein verkkokaupassa 27.7.Machist kirjoitti:Heinäkuun lopulla pistin tilaukseen.Nurffe kirjoitti:Tais puhua lämpimikseen noista toimitusajoista taino mistä sitä tietää. Mulle ainakin sanottiin ettei mitään hajua, puhelimia kuulemma tulee sillon tällöin maahan eikä soneralla oo tietoa millä vauhdilla. Mutta jos tuo nyt pitää paikkansa niin milloin teit tilauksen?Machist kirjoitti:Itse juuri soitin Soneralle (pääsi heti läpi) ja pyysin lisäämään tuon Data Teho Plussan tilaukseen.24 kk sopimuksen tehnyt saa Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90€/kk 24 kk ajan sekä Data Teho Plus -palvelun hintaan 0,00€/kk 24 kk ajan.
-
Viesti Kirjoittaja kapaa »

-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Avataan jos sun vanha kytkypuhelin on ollut jo kuusi kuukautta tai enemmän.kapaa kirjoitti:Kävin tnä Veikonkonkoneessa akemassa itselleniuuden 3gs. Minulla on vanha 3g joka on ostettu lokakuussa 08. kysyin lukitusten purusta ja myyjä vastasi minulle että mun pitää odottaa et toi kytky menee umpeen ennen kun toi 3g avataan. Eikö vanha kytky avata kun uusi otetaan alle?
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Ja jos olet maksanut puhelimen kokonaan. Soittoa vaan Soneran Aspaan..Xaeron kirjoitti:Avataan jos sun vanha kytkypuhelin on ollut jo kuusi kuukautta tai enemmän.kapaa kirjoitti:Kävin tnä Veikonkonkoneessa akemassa itselleniuuden 3gs. Minulla on vanha 3g joka on ostettu lokakuussa 08. kysyin lukitusten purusta ja myyjä vastasi minulle että mun pitää odottaa et toi kytky menee umpeen ennen kun toi 3g avataan. Eikö vanha kytky avata kun uusi otetaan alle?
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Soittelin tänään aspaan, ja kysyin, että jos päivitän 6kk jälkeen nykyisen iPhone 3GS:n johonkin toiseen puhelimeen (sanotaan nyt vaikka johonkin iPhone 4G), niin pysyykö ne data teho plussat sun muut tarjoukset. Mulle ilmoitettiin, että ei.masa kirjoitti:Ja jos olet maksanut puhelimen kokonaan. Soittoa vaan Soneran Aspaan..Xaeron kirjoitti:Avataan jos sun vanha kytkypuhelin on ollut jo kuusi kuukautta tai enemmän.kapaa kirjoitti:Kävin tnä Veikonkonkoneessa akemassa itselleniuuden 3gs. Minulla on vanha 3g joka on ostettu lokakuussa 08. kysyin lukitusten purusta ja myyjä vastasi minulle että mun pitää odottaa et toi kytky menee umpeen ennen kun toi 3g avataan. Eikö vanha kytky avata kun uusi otetaan alle?
Onko kellään asiasta parempaa tietoa?
-
Viesti Kirjoittaja SbY »

-
Viesti Kirjoittaja Istok »
Itse päivitin vanhan 3G kytkyn 3GS:ään 31.7 ja tänään tuli tekstiviestillä ilmoitus, että 3G kytkyn purku on tehty.. eli ei vaatinut soittoja ASPAan tai alkuperäisen kytkysopimuksen mukaisen ajan odottelua.kapaa kirjoitti:Kävin tnä Veikonkonkoneessa akemassa itselleniuuden 3gs. Minulla on vanha 3g joka on ostettu lokakuussa 08. kysyin lukitusten purusta ja myyjä vastasi minulle että mun pitää odottaa et toi kytky menee umpeen ennen kun toi 3g avataan. Eikö vanha kytky avata kun uusi otetaan alle?
-
Viesti Kirjoittaja air- »
Mä päivitin myös 3G -> 3GS. Soitin tänään ja kysyi miksi kytkyn purku ei oli vielä tehty. ASPA halusi IMEI koodin jostain syystä tarkista, ja 10minuttia myöhemmin tuli tekstiviesti että on purettuIstok kirjoitti: Itse päivitin vanhan 3G kytkyn 3GS:ään 31.7 ja tänään tuli tekstiviestillä ilmoitus, että 3G kytkyn purku on tehty.. eli ei vaatinut soittoja ASPAan tai alkuperäisen kytkysopimuksen mukaisen ajan odottelua.

-
Viesti Kirjoittaja The h »
Eikös tuo tarjoa pientä pelimahdollisuutta? Toisin sanoen puolen vuoden jälkeen vaihtaa kytkyyn jonkin halvan Nokian tms. puhelimen (alle satasen hintainen) ja avot: kädessä on avattu Iphone ilman mitään sopimussakkoja tai avaamismaksuja. (Tai kyllähän se uusi puhelin pitää maksaa mutta...)Xaeron kirjoitti: Avataan jos sun vanha kytkypuhelin on ollut jo kuusi kuukautta tai enemmän.
h
Macbook Air & MacBook Pro
iPodit Nano ja Touch
iPad 2
iPad Mini
iP 6
-
Shh... Ei sitä tiedä jos soneralta joku lukee tätä foorumiaThe h kirjoitti:Eikös tuo tarjoa pientä pelimahdollisuutta? Toisin sanoen puolen vuoden jälkeen vaihtaa kytkyyn jonkin halvan Nokian tms. puhelimen (alle satasen hintainen) ja avot: kädessä on avattu Iphone ilman mitään sopimussakkoja tai avaamismaksuja. (Tai kyllähän se uusi puhelin pitää maksaa mutta...)Xaeron kirjoitti: Avataan jos sun vanha kytkypuhelin on ollut jo kuusi kuukautta tai enemmän.
h
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Eremita »
Joudut kuitenkin maksamaan jäljelläolevat laitteen kuukausimaksut Soneralle (tulevat seuraavaan kännykkälaskuun), ja sen jälkeen avaavat vanhan puhelimen kytkyn. Vai mitä tarkoitit? :p tällätavalla tosiaan et joudu noita avaamismaksuja ym. extraa maksamaan, mutta sen laitteen tosiaan joudut tietenkin maksamaan pois alta, ennenkuin avaavat lukon.The h kirjoitti: Eikös tuo tarjoa pientä pelimahdollisuutta? Toisin sanoen puolen vuoden jälkeen vaihtaa kytkyyn jonkin halvan Nokian tms. puhelimen (alle satasen hintainen) ja avot: kädessä on avattu Iphone ilman mitään sopimussakkoja tai avaamismaksuja. (Tai kyllähän se uusi puhelin pitää maksaa mutta...)
h
Esim. itsellä on tällähetkellä vielä n. 7kk (24kk sopimus) Nokia E90:n kytkyä jäljellä, ja odottelen tuota Applen uutta luuria noudettavaksi. Joudun siis toki maksamaan sen parisensataa euroa Soneralle, jotka tuosta Nokia E90:stä on vielä kuukausimaksuja jäljellä, ja kun sen olen laskulla maksanut pois, lähettävät avauskoodin (tai tulee näkyviin Soneran "Omille sivuille").
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka