iPhone testivoittoon
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone testivoittoon
Viesti Kirjoittaja ejm »
-
Re: iPhone testivoittoon
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Nojoo, olihan tuo jonkinlainen testi mutta...ejm kirjoitti:http://www.digitoday.fi/mobiili/2009/08 ... 0917952/66
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Yllättävää uutisessa oli että iPhone on voittanut puhelutestin. Jatkuvastihan on painotettu iPhonen huonoja kuuluvuusominaisuuksia ja kehuttu lähinnä käyttistä ja nettiselailun helppoutta ja tietenkin loistavaa App Storea.Sherukka kirjoitti:Nojoo, olihan tuo jonkinlainen testi mutta...ejm kirjoitti:http://www.digitoday.fi/mobiili/2009/08 ... 0917952/66
-
Viesti Kirjoittaja gvoima »
En kuuluvuudesta tiedä mutta.. vaikka olen todella tyytyväinen käyttäjä tämän iPhonen kanssa, niin kyllä esim. vanhassa E71 nokiassa oli parempi äänenlaatu puheluissa mitä iPhonessa, melkein jopa voisi sanoa, että jokainen tavallinen pulliainen kykenisi erottamaan ne laadullisesti toisistaan. Muuten kyllä olen tyytyväinen.
[EDIT]
Aika paksulta kyllä vaikutti tuo arvojärjestys tuossa listassa muutenkin...
Enkä nytten puhu minään Nokia fanboyna
[/EDIT]
[EDIT]
Enkä nytten puhu minään Nokia fanboyna
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
[/EDIT]
iPhone 3G 16GB, iPod Touch 2nd gen 16GB, iPod Shuffle 2nd gen 2GB.
-
Viesti Kirjoittaja Roctober »
Saman olen huomannut itsekin. Oma vanha luurini oli N93 jossa oli aivan hemmetin loistava kuuluvuus puheluissa, iPhonen kautin on muuhun puhelimeen nähden melkoisen keskinkertainen tekele ja välillä on ihan oikeasti vaikeuksia kuulla mitä toisella osapuolella on asiaa. Toinen outous iPhonessa on se, että jos toinen osapuoli ei puhu hetkeen mitään, myös kaikki taustaäänet tuntuisivat vaikenevan ja tämä saa aikaiseksi sellaisen tunteen, että puhelu olisi katkennut. Ei sinänsä mikään vika, mutta tuntuu oudolta kun missään aikaisemmassa puhelimessa ei tuollaista efektiä ole ollut.gvoima kirjoitti:En kuuluvuudesta tiedä mutta.. vaikka olen todella tyytyväinen käyttäjä tämän iPhonen kanssa, niin kyllä esim. vanhassa E71 nokiassa oli parempi äänenlaatu puheluissa mitä iPhonessa, melkein jopa voisi sanoa, että jokainen tavallinen pulliainen kykenisi erottamaan ne laadullisesti toisistaan. Muuten kyllä olen tyytyväinen.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Nokialaisissa on kyllä omien kokemusten mukaan ylivoimaisesti paras äänenlaatu. E71:ssä ei sen sijaan ole tuo kuuluvuus paras mahdollinen lähinnä metallikuorien takia. Iphoneen taidettiin myös juuri tästä syystä vaihtaa metallinen takakuori muoviseen, jotta kuuluvuus paranisi. Oman ongelmansa tuottaa myös antennin sijoitus, joka helposti peittyy kädellä. Jos jonkin toisen luurin olisivat ottaneet vertailuun niin tulos olisi saattanut olla täysin eri.gvoima kirjoitti:En kuuluvuudesta tiedä mutta.. vaikka olen todella tyytyväinen käyttäjä tämän iPhonen kanssa, niin kyllä esim. vanhassa E71 nokiassa oli parempi äänenlaatu puheluissa mitä iPhonessa, melkein jopa voisi sanoa, että jokainen tavallinen pulliainen kykenisi erottamaan ne laadullisesti toisistaan. Muuten kyllä olen tyytyväinen.
[EDIT]
Enkä nytten puhu minään Nokia fanboyna![]()
[/EDIT]
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka