Jiiiii-haa...route-electrique kirjoitti:View as PDFheilei kirjoitti:En tiedä, ovatko muut potentiaaliset ysiversion ostajat jo huomanneet tämän, mutta ainakin mulla nousi välittömästi niskakarvat pystyyn:
9-versiossa ei ole printattuja manuaaleja EIKÄ PDF-manuaalia... Ainoastaan printattu "Getting started"-tyyppinen läpyskä ja HTML-pohjainen, ah niin suosittu helppisysteemi (= hidas, kömpelö, hidas, käyttäjäepäystävällinen, niin ja sanoinko jo että hidas...?)
Printatun version skippaaminen on mun puolesta ihan ok, mutta PDF:n puuttuminen on suoraan sanoen käsittämätöntä. Applen Discussion-sivuilla on jo tulinkivenkatkuinen pitkähkö threadi ko. aiheesta; tervetuloa mukaan puhisemaan: http://discussions.apple.com/thread.jsp ... ID=9923245
HeiLei. Ilmeisesti puhinat auttoivat.
Uusi Logic 9
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
-
Re: Uusi Logic 9
Viesti Kirjoittaja homeKorva »
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Kaivoinpas musavehkeet naftaliinista, eli ensimmäiset kokeilut menossa. Ensikokemus vaikuttaa kyllä erittäin positiiviselta
Viime Logic näpertelyt ovatkin viime talvelta (vapaa-aika, mikä se on?). Huikea ero kyllä käyttökokemuksessa MacMini 2009 vs edellinen G5 dp1.8. Kaikki tapahtuu heti eikä kohta. Jatketaan harjotuksia.

-
Viesti Kirjoittaja fanu »
hei kertokaa sitte näkohavainnoista jos spottaatte HKIssä hyllyssä jo noita Logic 8->9 -päivityksiä.
itsellä olis hakusessa Express-version upgrade.
tietty vois tilatakin, mutta vois ostaa tietty kaupastaki ku inhoan tilausten odottelua![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
tietty vois tilatakin, mutta vois ostaa tietty kaupastaki ku inhoan tilausten odottelua
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Mastering By Fanu
http://fanumusic.com
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
No jos ei niitä kaupan hyllystä löydy niin eikös sitä silloinkin joudu odottelemaan?fanu kirjoitti:hei kertokaa sitte näkohavainnoista jos spottaatte HKIssä hyllyssä jo noita Logic 8->9 -päivityksiä.
tietty vois tilatakin, mutta vois ostaa tietty kaupastaki ku inhoan tilausten odottelua

Macbook Air M1
-
juu toki - meinaan vaan että jos pistää tilauksen vetään, ja se alkaa kestää, ja sitten tavaraa tuleekin kaupan hyllylle ja oma tilaus vielä roikkuu jossaki...Cathi777 kirjoitti:No jos ei niitä kaupan hyllystä löydy niin eikös sitä silloinkin joudu odottelemaan?fanu kirjoitti:hei kertokaa sitte näkohavainnoista jos spottaatte HKIssä hyllyssä jo noita Logic 8->9 -päivityksiä.
tällaista on sattunut nääs
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mastering By Fanu
-
Viesti Kirjoittaja OneIsDifferent »
Miten 9 version kanssa tuo opiskelijatilauspolitiikka menee nykyään? Isot pojat kertoivat joskus, että Logicin edu-version kanssa joutuu todistelemaan opintojensa edistymistä yms. ja lopulta opintojen päätyttyä päivittämään täysin kaupalliseen versioon. Tämä kysymys lähinnä siksi, että oma opinahjo ei ole kytköksissä musiikkiin, mutta opiskelijalle suodut edut kiinnostavat tottakai.
MacBook Pro (15", 2.4GHz, 4GB, 320GB,) / Samsung 245B / Sennheiser HD-265 / Logitech MX Revolution / Wireless Mighty Mouse / Apple Keyboard (wired & numeric) / iPhone 3GS 32GB / iPod 30GB / Sony MDR-EX85LP
-
Viesti Kirjoittaja route-electrique »
Ite lähetin skannatun opiskelijatodistuksen (olin jo valmistunut), ja sain alennukset Logicista. Onneksi sain sen oikean Pro version alennuksilla, enkä sitä Educational -versiota, mitä ei voi päivittää Logic 9ksi.OneIsDifferent kirjoitti:Miten 9 version kanssa tuo opiskelijatilauspolitiikka menee nykyään? Isot pojat kertoivat joskus, että Logicin edu-version kanssa joutuu todistelemaan opintojensa edistymistä yms. ja lopulta opintojen päätyttyä päivittämään täysin kaupalliseen versioon. Tämä kysymys lähinnä siksi, että oma opinahjo ei ole kytköksissä musiikkiin, mutta opiskelijalle suodut edut kiinnostavat tottakai.
Mac Pro 2x2.8GHz Quad-Core Intel Xeon | 320GB (OSX) + 1TB (audio) + 1TB (1:1 Backup) | 6GB | HP LP3065 30" | RME FF800 | Logic 9.1 | Sound Toys Native | D16 |
_
http://www.waveformbakery.com
_
http://www.waveformbakery.com
-
Eli jatkossa ei tarvitse lähettää mitään todistuksia? Onko tilaamisessa sitten tuurista kiinni saako rampautetun edu-version vai täyden, päivitettävän pro version, vai voiko asiaan itse vaikuttaa?route-electrique kirjoitti:Ite lähetin skannatun opiskelijatodistuksen (olin jo valmistunut), ja sain alennukset Logicista. Onneksi sain sen oikean Pro version alennuksilla, enkä sitä Educational -versiota, mitä ei voi päivittää Logic 9ksi.OneIsDifferent kirjoitti:Miten 9 version kanssa tuo opiskelijatilauspolitiikka menee nykyään? Isot pojat kertoivat joskus, että Logicin edu-version kanssa joutuu todistelemaan opintojensa edistymistä yms. ja lopulta opintojen päätyttyä päivittämään täysin kaupalliseen versioon. Tämä kysymys lähinnä siksi, että oma opinahjo ei ole kytköksissä musiikkiin, mutta opiskelijalle suodut edut kiinnostavat tottakai.
MacBook Pro (15", 2.4GHz, 4GB, 320GB,) / Samsung 245B / Sennheiser HD-265 / Logitech MX Revolution / Wireless Mighty Mouse / Apple Keyboard (wired & numeric) / iPhone 3GS 32GB / iPod 30GB / Sony MDR-EX85LP
-
aikoinaan maccia ostaessa sain opiskelija-alennuksen, eikä todistusta edes kysytty.
eipä sikäli, en mä huijannu tai mitään, koska ostaessani olin opiskelija.
kelasin vaan, että mitenköhän helposti ne noita alennuksia jakaa.
Mastering By Fanu
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Todistuksia tarkastetaan pistokokein.fanu kirjoitti:aikoinaan maccia ostaessa sain opiskelija-alennuksen, eikä todistusta edes kysytty.
Pikkuisen eri meininki kun oli kun Officen opiskelijalisenssiä aikanaan hankin. Ensin piti ostaa kaupasta tyhjä laatikko, jossa oli kaavake, joka piti lähettää irlantiin ja josta sitten tuli kuriirilla itse asennusmediat ja lisenssi. Luulisi, että olisi hiukan halvempi sekä helpompi esim. mailata pelkkä lisenssi ja pistää ne asennusmediat suoraan siihen tyhjään laatikkoon.
-
Miten on tuon Pro-version education hintaan saamisen laita? Voinko mennä esim. kivijalkakaupasta hakemaan opiskelijakortilla, vai tarvitseeko minun todistaa tarvitsevani kyseistä ohjelmistoa opinnoissa jne.? Tässä lähinnä kyseessä nyt se, että opiskelen aivan muuta kuin musiikkia, mutta harrastelen sitä kyllä. 

-
Viesti Kirjoittaja insight »
Jos pitäydyt Experss versiossa, niin saa odotella jonkin aikaa. Studioversioon löytyy Verkkokaupasta.fanu kirjoitti:hei kertokaa sitte näkohavainnoista jos spottaatte HKIssä hyllyssä jo noita Logic 8->9 -päivityksiä.
Ymmärränkö muuten oikein, että toi olisi päivitys 8:n expressistä 9:n studioversioon?
8 express -> 9 express, 200 €
8 express -> 9 studio, 300 €
8 studio -> 9 studio, 200 €
Mulla ois jossain vaiheessa kai toi kolmas/alimmainen noista. Audiotakin kun tulee jonkin verran käsiteltyä, lähes puolet raidoista (laulu, kitara, basso).
Mä kyllä tykkäsin, kun kasissa tuli sekä paperi, että sähköinen versio manuaalista. Noin pitäis aina olla näin isossa ohjelmassa.
Can you feel the atmosphere 99-01
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka