jk kirjoitti:Soittelin tuossa liittymäasioissa Soneralle ja kyselin tietenkin myös koska saan iLuurini. Tilasin laitteen eilen Sonera kauppaan. Asiakaspalvelussa vastannut sanoi että juuri oli tullut postia sinnekin saatavuuksista. Ja 31.7 jälkeen tilanneet/varanneet voivat odottaa laitetta syyskuun lopussa tai lokakuun alussa. Eli hetken kestää
"Hän [Soneran kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen] uskoo, että elokuun puolivälin jälkeen uutta Iphonea saa, kuten tavallista hyllytuotetta." -Tietokone.fi 3.8.2009
Noh, onhan se lokakuukin tietysti elokuvuun puolivälin jälkeen jos tarkkoja ollaan Way to go Pasi! Mahtaapi muuten lokakuussa luurinsa saavia hieman ottaa pannuun, kun tuo Soneran tarjous päättyy 31.9. eikä liittymää saa ilman laitetta.
Vanha kunnon Finnairin slogan "illaksi kotiin" herkällä sinfoniamusiikilla höystettynä toimii tässäkin: "iPhone jouluksi kotiin"
Mun mielestä hauskinta on nuo aina päivän välein vaihtuvat kommentit uusista eristä, jotka tulee Soneran mukaan silloin ja tällöin tai to-pe...jne. Mä kuulin juuri Laihian Sonera-pisteestä, että perjantaina tulisi iso lähetys Applelta, jossa on kaikkien ennakkovaranneiden, - ostaneiden ja uusien tilaajien puhelimet, eli Soneran lupaus elokuun puolivälistä pitäisi sittenkin paikkansa
Vanha kunnon Finnairin slogan "illaksi kotiin" herkällä sinfoniamusiikilla höystettynä toimii tässäkin: "iPhone jouluksi kotiin"
Mun mielestä hauskinta on nuo aina päivän välein vaihtuvat kommentit uusista eristä, jotka tulee Soneran mukaan silloin ja tällöin tai to-pe...jne. Mä kuulin juuri Laihian Sonera-pisteestä, että perjantaina tulisi iso lähetys Applelta, jossa on kaikkien ennakkovaranneiden, - ostaneiden ja uusien tilaajien puhelimet, eli Soneran lupaus elokuun puolivälistä pitäisi sittenkin paikkansa
Eikö laihialaisista tehdä paljon vitsejä? Olisihan se kiva jos jo perjantaina tai ensi viikolla tulisi soitto
Mid-2010 MacBook Pro 15" i7 - iPad Mini Retina 32GB WiFi - iPad 3 WiFi 64 GB
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
Eikö laihialaisista tehdä paljon vitsejä? Olisihan se kiva jos jo perjantaina tai ensi viikolla tulisi soitto
Santate kirjoitti:Mun mielestä hauskinta on nuo aina päivän välein vaihtuvat kommentit uusista eristä, jotka tulee Soneran mukaan silloin ja tällöin tai to-pe...jne.
Joo. Kävin äsken huvikseni Itiksen Sonerakaupassa, kun oli muutenkin asiaa sinne päin ja kaveri väitti kovasti, että uusia eriä tulee "joka toinen viikko".
Täällä on kaikenlaista jutun tynkää luurin toimituksista ja saatavuuksista. En ole Soneran leivissä tai edes sinne päin mutta pari asiaa tiedän. Sonera ei jemmaile ainuttakaan luuria ja Suomi on pirun pieni maa. Tällä tarkoitan sitä että pysykää nyt housuissanne ja lopettakaa se turha osoittelu. On ennemminkin sääntö kuin poikkeus että tälläisiä meneviä tuotteita ei alkuun saada Suomeen kuin muutamia hassuja kappaleita.
-Eiköhän se omakin kappale sieltä jossain vaiheessa-
Äh, taisin olla turhan optimistinen, kun arvelin 8.8. tilatun luurin (32/musta) olevan jo syyskuussa täällä. Apple ehtii julkaisemaan uuden version tuosta ennen kuin Suomeen saadaan kaikille halukkaille vanhat. Luulisi lisää valmistuskapasiteettia löytyvän rahalla, kun kysyntääkin tuntuu olevan.
Noh, ehkä tuossa loppuerässä on korjattu pahimmat 3GS:n (mahdolliset) lastentaudit ja softakin ehtii päivittyä useaan kertaan sitä ennen.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
Scaha kirjoitti:Täällä on kaikenlaista jutun tynkää luurin toimituksista ja saatavuuksista. En ole Soneran leivissä tai edes sinne päin mutta pari asiaa tiedän. Sonera ei jemmaile ainuttakaan luuria ja Suomi on pirun pieni maa. Tällä tarkoitan sitä että pysykää nyt housuissanne ja lopettakaa se turha osoittelu. On ennemminkin sääntö kuin poikkeus että tälläisiä meneviä tuotteita ei alkuun saada Suomeen kuin muutamia hassuja kappaleita.
-Eiköhän se omakin kappale sieltä jossain vaiheessa-
Spekulointi tässä odotuksessa on just parasta Tuntuu niinku penskana ennen jouluaattoa
“I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!" - Homer Simpson
Claptrack kirjoitti:Onko todennäköistä että tämä isompi erä joka on luvattu viimeistään ensi viikolle kattaisi esim. myyrmannin liikkeen 25 jäljellä olevaa ennakkovarausta plus pari lisää? -Sillä olen kuulemma 34. koko myymäläjonossa, ennakkovaranneet mukaan luettuna.
Itse kävin tänään myyrmannin liikkeessä laittamassa nimen listaan.. tosiaan 25 oli ennen mua.. Myyjältä kyselin että osaako sanoa yhtään että koska mahdollisesti olisi saatavilla, niin sanoi tämän jo ennestään tutun arvion: "2-4 viikkoa menee"... Kuulostaa kylläkin melkein optimistiselta, kun mietitään että pahimmat huhut vievät aina sinne lokakuuhun asti
jomppa kirjoitti:Äh, taisin olla turhan optimistinen, kun arvelin 8.8. tilatun luurin (32/musta) olevan jo syyskuussa täällä. Apple ehtii julkaisemaan uuden version tuosta ennen kuin Suomeen saadaan kaikille halukkaille vanhat. Luulisi lisää valmistuskapasiteettia löytyvän rahalla, kun kysyntääkin tuntuu olevan.
Noh, ehkä tuossa loppuerässä on korjattu pahimmat 3GS:n (mahdolliset) lastentaudit ja softakin ehtii päivittyä useaan kertaan sitä ennen.
Samaan aikaan tilailin ja toiveissa oli että saapuisi ennen syyskuun puoltaväliä kun loma alkaa, vaan aikas pahalta näyttää.. Onkos tuosta muuten jonkinasteisia lukuja siitä, että kuinka moni on suomessa on tämän uuden puhelimen tilannut?
Claptrack kirjoitti:Onko todennäköistä että tämä isompi erä joka on luvattu viimeistään ensi viikolle kattaisi esim. myyrmannin liikkeen 25 jäljellä olevaa ennakkovarausta plus pari lisää? -Sillä olen kuulemma 34. koko myymäläjonossa, ennakkovaranneet mukaan luettuna.
Itse kävin tänään myyrmannin liikkeessä laittamassa nimen listaan.. tosiaan 25 oli ennen mua.. Myyjältä kyselin että osaako sanoa yhtään että koska mahdollisesti olisi saatavilla, niin sanoi tämän jo ennestään tutun arvion: "2-4 viikkoa menee"... Kuulostaa kylläkin melkein optimistiselta, kun mietitään että pahimmat huhut vievät aina sinne lokakuuhun asti
25 ennakkovarannutta, plus kaikki liikkeen jonossa olevat.
Mid-2010 MacBook Pro 15" i7 - iPad Mini Retina 32GB WiFi - iPad 3 WiFi 64 GB
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
Itiksen sonera pisteeseen tilattu 16gb valkoinen, ensimmäisellä lomakkeella. Tänään kävin kysymässä eikä kuulemma mun nimeäni löytynyt ollenkaan listalta? Mutta koneelta löysi kuitenkin jostain järjestelmästä, vaikka varma olen että Itäkeskukseen puhelimen varasin. Pitää huomenna soitella Soneran aspaan jos sieltä saisi jotain selkoa...
Nahjus kirjoitti:Itiksen sonera pisteeseen tilattu 16gb valkoinen, ensimmäisellä lomakkeella. Tänään kävin kysymässä eikä kuulemma mun nimeäni löytynyt ollenkaan listalta? Mutta koneelta löysi kuitenkin jostain järjestelmästä, vaikka varma olen että Itäkeskukseen puhelimen varasin. Pitää huomenna soitella Soneran aspaan jos sieltä saisi jotain selkoa...
Toi tarkoittaa todennäköisesti sitä, että et ole vielä sillä listalla minkä jälleenmyyjä on saanut Soneralta niiden puhelinten osalta, jotka ovat mahdollista toimittaa heti tai lähiaikoina. Itselläni oli viime viikolla ihan sama juttu, mutta tiistaina nimeni oli jo heidän "paperilistalla". Kertoo vaan siitä, kuinka paljon niitä ennakkovarauksiakin on tullut...
TheRealThng kirjoitti:Tuli soitto tänään ja myös noudin Kampin Sonera-kaupasta 32 GB valkoisen. 8)
Toissa päivänä tiedustellessani olin ko. mallin listalla 13. sijalla.
Ei taida ihan tasan mennä noiden jako Soneralla, kun Itäkeskuksen Sonerakauppaan ei ole toimitettu edes viittä kappaletta valkoisia 32GB viikon aikana.
TheRealThng kirjoitti:Tuli soitto tänään ja myös noudin Kampin Sonera-kaupasta 32 GB valkoisen. 8)
Toissa päivänä tiedustellessani olin ko. mallin listalla 13. sijalla.
Ei taida ihan tasan mennä noiden jako Soneralla, kun Itäkeskuksen Sonerakauppaan ei ole toimitettu edes viittä kappaletta valkoisia 32GB viikon aikana.
Johan tuossa aiemmin mainitsi, että kerrottiin mistä erästä puhelimensa saa, kun esimerkiksi allekirjoittanut ei ole saanut tivaamallakaan tietää miten niitä puhelimia Suomeen tulee. 2-4 viikkoa alkaa varmaan kohta tulla jo uniinkin. Kehtasipa aspasta vastannut henkilö todeta tuon aikavälin "melko tarkaksi arvioksi". Millähän mittarilla toimituspäivä on kuukausihaarukalla ollut tarkka arvio?