Mahtuuko teillä farkkujen taskuun puhelin tuollaisessa nahkakotelossa? Vai pitääkö pistään samaan tilaukseen mätchäävä olkalaukku?;)
Joku vois näppäränä henkilönä mitata työntömitalla paljonko tulee paksuutta lisää tuollaisen ohuen (tai ainakin sellaiseksi mainostetun) nahkakotelon kanssa?
Samalainen lähti nyt minullekin.
Tarkoituksena käyttää tuota yhdessä Bodyguardzin kanssa.
On muuten varmaan aika hyvä yhdistelmä ja ei varmasti tule naarmuja. Mua ei hirveesti nappaa esimerkiksi noi Belkinin kotelot kun on niin rumia. Vois itekkin harkita tota Bodyguardzia 8)
terppa78 kirjoitti:Ihan livakka toimitus oli. Tilasin Incipio Featherin täältä http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0143366745 myöhään illalla 6.8. (eli käytönnässä voi sanoa että 7.8.) Tänä aamulla oli kolahtanut paketti postiluukusta. Eli paketti tuli kahdessa arkipäivässä, kun viikonloppu oli tuossa välissä. Enää ei puutu kuin luuri 8)
onneks mäki tilasin saman samalta ja pitää kans vielä puhelint odotella
Spoonie kirjoitti:On muuten varmaan aika hyvä yhdistelmä ja ei varmasti tule naarmuja. Mua ei hirveesti nappaa esimerkiksi noi Belkinin kotelot kun on niin rumia. Vois itekkin harkita tota Bodyguardzia 8)
Harmi vaan, että nyt on joutunut käyttämään vailla mitään suojaa, niin noita naarmuja on kyllä tullut :/
Pitää vielä mainostaa tämän Incipion (feather) toimivuutta, sillä tuota voi vaivatta pitää aina päällä ja suojaa sitä kriittisintä paikka eli takakuorta ja näytön saa sitten suojailtua millä itse haluaa (itsellä ei vieläkään ole mitään siinä ja naarmuttomana hohtaa noin viikon käytön jälkeen . Voisi kokeilla Incipion mukana tullutta suojaa ennenkuin miettii paremman hommaamista. Kaksi kpl siis tuli mukana noita näytönsuojia kotelon kanssa.
Kotelo ei juuri haittaa/tunnu puhelinta käyttäessä ja pinta on mukavan tuntuinen kädessä ja lisää hieman pitoakin. Lisäksi kuori ei itse kerää naarmuja joten siitäkin plussaa .
Itse tilasin incipio featherin tossa 5.8 ihan applen storesta, ja sammalla vähän powersupportin kalvoja ja dockin. Tänään kolahtivat kamat postilaatikkoon, vaikka arvioitu saapumisaika olikin 3.päivä ensikuuta noh.. nyt enää puhelinta odotellessa. mahtuukos muuten toi puhelin tuon featherin kanssa tohon iphone 3g/3gs dokkiin?
rahkis kirjoitti:Itse tilasin incipio featherin tossa 5.8 ihan applen storesta, ja sammalla vähän powersupportin kalvoja ja dockin. Tänään kolahtivat kamat postilaatikkoon, vaikka arvioitu saapumisaika olikin 3.päivä ensikuuta noh.. nyt enää puhelinta odotellessa. mahtuukos muuten toi puhelin tuon featherin kanssa tohon iphone 3g/3gs dokkiin?
Eipä mahu tohon iPhone dockkiin. Itellä on featherin kanssa käytössä universal dock ilman adapteria.
Jake77 kirjoitti:Nyt olisi puhelimen suojaus hoidettu, vielä kun joskus sais puhelimenkin (iPhone 3GS 32GB valkoinen) Soneran verkkokaupasta. Nyt tilasin punaisen Incipio featherin eBaysta 15.99$ postikuluineen ja aikaisemmin ovat jo saapuneet SwitchEasy Rebel Serpent black sekä näytön suojaksi Power Support Crystal Film.
Tänään saapui Incipio feather. Viime viilkon tiistaina laitoin tilauksen ja samana päivänä oli postitettu. Hyvältä vaikuttaa kuori, vielä kun sitä pääsis ihan puhelimeenkin sovittelemaan.
Nyt näyttäis samalla myyjällä olevan mustia Incipio feathereita myynnissä. Jos sitä vielä sellaisen pistäis odotellessa tulemaan, ei oo paha toi hintakaan.
terppa78 kirjoitti:Ihan livakka toimitus oli. Tilasin Incipio Featherin täältä http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0143366745 myöhään illalla 6.8. (eli käytönnässä voi sanoa että 7.8.) Tänä aamulla oli kolahtanut paketti postiluukusta. Eli paketti tuli kahdessa arkipäivässä, kun viikonloppu oli tuossa välissä. Enää ei puutu kuin luuri 8)
onneks mäki tilasin saman samalta ja pitää kans vielä puhelint odotella
Laitoin eilen illalla kans saman tilauksen tulemaan. Ensin se saa suojata 3G:tä siihen asti kunnes ässä saapuu. Vaikuttanu melko pätevältä kovakuorelta, vaikka sellaisia jo monia löytyykin. Saas nähä tuleeko mulla toimitus myös livakasti.
Olisko joku innokas tilaamaan mun kanssa noita gelaskinejä? Mielellään jos tästä pk-seudulta Itse tilaisin ainakin iphoneen ja ehkä macbookkiin tarrat.
Laittakaas yv:tä jos haluatte messiin.
maza- kirjoitti:Olisin myös messissä tilaamassa gelaskin tarran iLuurini takaosaan.
Jake77 kirjoitti:Nyt olisi puhelimen suojaus hoidettu, vielä kun joskus sais puhelimenkin (iPhone 3GS 32GB valkoinen) Soneran verkkokaupasta. Nyt tilasin punaisen Incipio featherin eBaysta 15.99$ postikuluineen ja aikaisemmin ovat jo saapuneet SwitchEasy Rebel Serpent black sekä näytön suojaksi Power Support Crystal Film.
Tänään saapui Incipio feather. Viime viilkon tiistaina laitoin tilauksen ja samana päivänä oli postitettu. Hyvältä vaikuttaa kuori, vielä kun sitä pääsis ihan puhelimeenkin sovittelemaan.
Nyt näyttäis samalla myyjällä olevan mustia Incipio feathereita myynnissä. Jos sitä vielä sellaisen pistäis odotellessa tulemaan, ei oo paha toi hintakaan.
Vaikea päättää kumpaa suojaa ostaisi, haluaisin joko CaseMate Barely-There, tai Incipio Featherin.. Ihmettelen vielä sitä, että pääseekö suojan alle pölyä tai hiekkaa, joka taskussa ollessa naarmuttaisi takakuorta?
Mid-2010 MacBook Pro 15" i7 - iPad Mini Retina 32GB WiFi - iPad 3 WiFi 64 GB
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
Hei vaan kaikille! Jälkikasvuni ostettua uuden iPhone 3G S:n siirtyi vanhempi 3G minulle . Mutta asiaan, eli itsekkin tilaisin tuolta eBaysta Incipion takalevyn suojakuoren, joka tänään tulikin postista nopealla toimituksella. Nyt ei sitten iPhoneni mahdukkaan entiseen vyökoteloon. Kyselisinkin nyt sitten suosituksia vyökotelosta johon iPhone mahtuisi myös tuon Incipion suojan kanssa.
Incipion suoja sinänsä vaikuttaa näin ensitutustumisella hyvältä
Mac mini 2.0 GHz + Dell U2410, MacBook Pro 15,4", iPhone 4S, PC 2.8GHz (Ubuntu 12.04), iPad-mini
Claptrack kirjoitti:Ihmettelen vielä sitä, että pääseekö suojan alle pölyä tai hiekkaa, joka taskussa ollessa naarmuttaisi takakuorta?
Eipä omaan ole eksynyt mitään viikon aikana, suurin osa ajasta ollut luuri taskussa kun ei ole kädessä. Tuo kuori ei sitäpaitsi paljoa heilu tuossa ilman vääntämistä niin, että kuoren alle pääsisi pölyä joten aika pienet tsänssit on siihen.
edit. Tältä näyttä ~viikon kuoressa majailleena, tais olla eka tai toinen kerta kun sen sieltä revin pois, toki otettu sotkut pois takakuoresta liinalla, mutta kuten näkyy, mitään näkyvää vahinkoa en ole onnistunut vielä aiheuttamaan: