Autoinrenkaasta kukkalautaan, aika luontevasti..
E-mail kysymys / ongelma..
Mulle ei ole vielä oikein valjennut sellainen seikka, milloin tiedostot menee liitteeksi ja milloin ne menee itse viestin leipätekstiin.
Siis, kun otan vaikka kansiosta kuvasta kiinni ja vedän sen email - kuvakkeeseen dockissa on tässä kahta käsittelytapaa..
Sama homma esiintyy, jos otan ja kirjoitan uuden viestin ja valitsen ikkunan laidasta liitä.
Muutosta ei myöskään tuonut se, että kirjoitan uutta viestiä ja vedän sijainnista kuvan viestin leipäteksti - kenttään.
Toisinaan vastaanottaja saa liitteen/liitteet suoraan viestin sisällössä (juuri niinkuin ne mulla mail - ohjelmassa näkyykin), toisinaan irrallaan liitetiedosto - kohdassa.
Ongelma on siis tullut eteen siinä, että kavereilla on PC-koneita ja toisinaan kun lähettää.jpg kuvia, ne menee perille OK, toisinaan ei.
Yleensä, kun ovat liittenä onnistuu toimitus OK mutta itse viestissä sisältönä, ei kuvat joko mene perille lainkaan tai jos menee niin ei niitä voi tallentaa ilman näytönkaappausta tai että ne muuntuu .bmp tiedostoksi..
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ole varovainen kun puhut. Sanoilla luot maailman ympärillesi.
MacBook Air M2 13" iPhone 5 32gt Macbook Pro 15" iMac G5 24" iPad Mini Retina 64gb iPhone SS 64gt iPhone X 64gt iBook G4 12" iPod nano