iPhone 3G S versus nokialaiset
-
Re: iPhone 3G S versus nokialaiset
Viesti Kirjoittaja unska »
http://www.youtube.com/watch?v=-q95dcSkgCU
Hävettää ton rallienglannin puolesta..
-
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
En kyllä tajunnut viestiäsi lainkaan. Olin samaa mieltä kanssasi, ihmiset ovat johdateltavissa. Ja ketju johon viittasin osaltaan sen todistaa. Jokainen kokee sen oman vaihtoehtonsa useimmiten parhaaksi ja luonnollisesti yrittää saada muut näkemään asiat samalta kantilta.Sarjatuli kirjoitti:Ensimmäinen tuntemukseni oli kun luin vastaustasi oli kuin olisin ollut jossain uskonlahkon kokouksessa. OK. Tämä oli vain tuntemus.. Elkäämme tuomitko ihmisiä jotka päättävät omilla aivoillaan valita tietyn puhelimen /tietokoneen/käyttöjärjestelmän. Suodaan se valinnanvapaus heille.
-
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
-
Viesti Kirjoittaja Elena »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja legace »
iPhonen sisuksissa on paljon enemmän, mitä voi mennä rikki kuin jossain antiikki Nokiassa. En jaksa millään uskoa, että esim. N97 kestäisi 8 vuotta.Elena kirjoitti:Nokian puhelimista aina valitetaan, ettei ne kestä mitään. Mikä on kokemus iPhonesta? (Tosin niistä vanhimpia on käytetty vasta pari vuotta.) Mulla on käytössä kahdeksan vuotta sitten ostettu Nokia 3330 ja se toimii edelleen. Uskaltaako iPhonelle ennustaa yhtä pitkäaikaista toimivuutta (ellei ala himoita uudempia ominaisuuksia puhelimeen)?
-
Viesti Kirjoittaja Aloittelija »
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Itse olen ajatellut iPhonea läppärinä joten yhtä kauan odotan itse että akku kestää (max jotain 4v on oma mutu)?Aloittelija kirjoitti:Pidemmässä juoksussa alkaa pelottamaan miten tuo akku kestää. Onkohan 2G omistajilla vielä akku hyvässä kondiksessa?
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Itsellä on vuoden 2008 alussa ostettu 2G iPhone eikä akun kestossa ole moittimista. Tosin pääasiallinen käyttö on puhumista ja tekstaamista, datakäyttöä ei ole niin hirveästi.Aloittelija kirjoitti:Pidemmässä juoksussa alkaa pelottamaan miten tuo akku kestää. Onkohan 2G omistajilla vielä akku hyvässä kondiksessa?
-
Viesti Kirjoittaja Kabanossi »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Viesti Kirjoittaja t_makela »
Mitäs väliä niistä sisukaluista jos kuoret murtuu pahimmassa tapauksessa muutaman viikon jälkeen ja huolto sanoo ei käy takuuseen?legace kirjoitti:iPhonen sisuksissa on paljon enemmän, mitä voi mennä rikki kuin jossain antiikki Nokiassa. En jaksa millään uskoa, että esim. N97 kestäisi 8 vuotta.Elena kirjoitti:Nokian puhelimista aina valitetaan, ettei ne kestä mitään. Mikä on kokemus iPhonesta? (Tosin niistä vanhimpia on käytetty vasta pari vuotta.) Mulla on käytössä kahdeksan vuotta sitten ostettu Nokia 3330 ja se toimii edelleen. Uskaltaako iPhonelle ennustaa yhtä pitkäaikaista toimivuutta (ellei ala himoita uudempia ominaisuuksia puhelimeen)?
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kun takuu on loppunut kannattanee akun vaihtaa itse(?), näitä akkupaketteja on jo myynnissä kun hiukan googlaa.Kabanossi kirjoitti:Mitä Apple veloittaa uudesta akusta ja vaihdosta? Selviääkö alle satasella? Itseni tuntien näin ei tule käymään, mutta jos minulla on vielä iPhone kun sen akku alkaa vedellä viimeisiään, voisin hyvin vaihdattaa sen akun ja jatkaa luurin käyttöä. Tai myydä/antaa eteenpäin. Mutta kuten sanoin. Itseni tuntien 3GS vaihtuu varmasti jossain vaiheessa uuteen iPhoneen.
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Applen sivuilla lukee, että iPod Touchin akun vaihto maksaa valtuutetussa huoltoliikkeessä 59€. En usko, että paljon tuota enempää tarvitsee iPhonesta maksaa.Kabanossi kirjoitti:Mitä Apple veloittaa uudesta akusta ja vaihdosta? Selviääkö alle satasella? Itseni tuntien näin ei tule käymään, mutta jos minulla on vielä iPhone kun sen akku alkaa vedellä viimeisiään, voisin hyvin vaihdattaa sen akun ja jatkaa luurin käyttöä. Tai myydä/antaa eteenpäin. Mutta kuten sanoin. Itseni tuntien 3GS vaihtuu varmasti jossain vaiheessa uuteen iPhoneen.
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
samalla rahalla saa SUOMESTA tuolta jo 3 akkua työkaluineen....?!legace kirjoitti:Applen sivuilla lukee, että iPod Touchin akun vaihto maksaa valtuutetussa huoltoliikkeessä 59€. En usko, että paljon tuota enempää tarvitsee iPhonesta maksaa.Kabanossi kirjoitti:Mitä Apple veloittaa uudesta akusta ja vaihdosta? Selviääkö alle satasella? Itseni tuntien näin ei tule käymään, mutta jos minulla on vielä iPhone kun sen akku alkaa vedellä viimeisiään, voisin hyvin vaihdattaa sen akun ja jatkaa luurin käyttöä. Tai myydä/antaa eteenpäin. Mutta kuten sanoin. Itseni tuntien 3GS vaihtuu varmasti jossain vaiheessa uuteen iPhoneen.
http://www.ehdfinland.net/epages/EhdFin ... ucts/15768
-
Viesti Kirjoittaja inf »
ITse en kyllä ostaisi tuolta puljusta mitään. Joku täällä tuota mainostelikin mm. kotelotopiikissa ja ne kuoret on ainakin ihan sekundakamaa.rsaarela kirjoitti:samalla rahalla saa SUOMESTA tuolta jo 3 akkua työkaluineen....?!legace kirjoitti:Applen sivuilla lukee, että iPod Touchin akun vaihto maksaa valtuutetussa huoltoliikkeessä 59€. En usko, että paljon tuota enempää tarvitsee iPhonesta maksaa.Kabanossi kirjoitti:Mitä Apple veloittaa uudesta akusta ja vaihdosta? Selviääkö alle satasella? Itseni tuntien näin ei tule käymään, mutta jos minulla on vielä iPhone kun sen akku alkaa vedellä viimeisiään, voisin hyvin vaihdattaa sen akun ja jatkaa luurin käyttöä. Tai myydä/antaa eteenpäin. Mutta kuten sanoin. Itseni tuntien 3GS vaihtuu varmasti jossain vaiheessa uuteen iPhoneen.
-
Viesti Kirjoittaja Lereik »
inf kirjoitti:ITse en kyllä ostaisi tuolta puljusta mitään. Joku täällä tuota mainostelikin mm. kotelotopiikissa ja ne kuoret on ainakin ihan sekundakamaa.rsaarela kirjoitti:samalla rahalla saa SUOMESTA tuolta jo 3 akkua työkaluineen....?!legace kirjoitti:Applen sivuilla lukee, että iPod Touchin akun vaihto maksaa valtuutetussa huoltoliikkeessä 59€. En usko, että paljon tuota enempää tarvitsee iPhonesta maksaa.Kabanossi kirjoitti:Mitä Apple veloittaa uudesta akusta ja vaihdosta? Selviääkö alle satasella? Itseni tuntien näin ei tule käymään, mutta jos minulla on vielä iPhone kun sen akku alkaa vedellä viimeisiään, voisin hyvin vaihdattaa sen akun ja jatkaa luurin käyttöä. Tai myydä/antaa eteenpäin. Mutta kuten sanoin. Itseni tuntien 3GS vaihtuu varmasti jossain vaiheessa uuteen iPhoneen.
tässä toinen firma mikä myy noita akkuja ja akkujen mukana tulee avaustyökalut http://www.akkunetti.fi/index.php
IPhone 4 16GB
IPhone 4S 16GB
Ipad 2 16GB
Macbook Pro
-
Viesti Kirjoittaja kontu »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Ei tuo N97 ainakaan minua vakuuttanut HeKan testeissä (kaksi julkaistu tällä hetkellä). Tällä kertaa ei ainakaan kädetöntä käyttäjää voi syyttää, joten ainoaksi syylliseksi jää buginen puhelin. Ensimmäinen testi olikin tehty alkuperäisellä firmiksellä, joka videon perusteella on lähinnä 0.1alfa-laatua.t_makela kirjoitti:En kyllä tiiä kumpi bugitti tossa videossa enemmän, itse puhelin vai käyttäjä? Ei tuo luuri mitään puhtaita papereita saa ton videon perusteella, mutta oli kyl sen verran kädetön käyttäjä tos videossa, että ei ihmekkään ettei mikään toimi.Tege kirjoitti:http://www.yapfiles.ru/show/26593/f4712 ... 0.flv.html
Hieman esittelyä N97 toiminnallisuudesta. Joo toi Facebook kohta tiedän, että ei jätkä osannut painaa Donea.
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Viesti Kirjoittaja mikko> »
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset. ... vie_voiton
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka