mulla on tuossa 4 vuotta vanha PB jonka yksi ilta kaverin kanssa avattiin ja nyt siina ei enaa toimi dvd asema... dvd asema toimii kun keyboard on irtikytkettyna... eli ajattelin kokeilla josko uudella keyboardilla taas lahtis kayntiin... mistas tollasta kannattais metsastaa... mieluiten ottaisin US keyboardin siihen ja itse asun nyt Thaimaassa joten voipi olla missa pain maailmaa vaan kun postissa pitaa kuljettaa.. Paikallisessa apple storessa olis tarjolla thai nappiksia mitka olis kanssa ihan ok mutta hinta oli aikas suolanen eli rontti 80 euroa
Mistä uusi näppäimistö 12" PowerBookille?
Keskustelua kannettavista
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
0zz1
Mistä uusi näppäimistö 12" PowerBookille?
Viesti Kirjoittaja 0zz1 »
Hei,
mulla on tuossa 4 vuotta vanha PB jonka yksi ilta kaverin kanssa avattiin ja nyt siina ei enaa toimi dvd asema... dvd asema toimii kun keyboard on irtikytkettyna... eli ajattelin kokeilla josko uudella keyboardilla taas lahtis kayntiin... mistas tollasta kannattais metsastaa... mieluiten ottaisin US keyboardin siihen ja itse asun nyt Thaimaassa joten voipi olla missa pain maailmaa vaan kun postissa pitaa kuljettaa.. Paikallisessa apple storessa olis tarjolla thai nappiksia mitka olis kanssa ihan ok mutta hinta oli aikas suolanen eli rontti 80 euroa
-
Xaeron
-
0zz1
Re: Mistä uusi näppäimistö 12" PowerBookille?
Viesti Kirjoittaja 0zz1 »
joo ebaysta loytykin jo yksi hintaan 48 usd... koitan nyt ostaa mutta isoja ongelmia ton paypalin kanssa... harmi kun ei voi vaan maksaa rehellisesti luottokortilla vaan vaatii ton paypalin tohon valiin.. olen sen lafkan kanssa tapellut jo useamman vuoden saadakseni visa korttini linkitettya mutta ei onnistu.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka