Juuei. Itse maksoin omastani alkukesästä n. 300 euroa. Sulla kävi säkä.eskop kirjoitti: Kyllä. 2kpl hintaan 400€ , en pitänyt pahanaJospa viikon sisällä saapuisi.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Juuei. Itse maksoin omastani alkukesästä n. 300 euroa. Sulla kävi säkä.eskop kirjoitti: Kyllä. 2kpl hintaan 400€ , en pitänyt pahanaJospa viikon sisällä saapuisi.
Viesti Kirjoittaja eskop »
Niin kävi juu. Onneks olin hereilläAnghorn kirjoitti:Juuei. Itse maksoin omastani alkukesästä n. 300 euroa. Sulla kävi säkä.eskop kirjoitti: Kyllä. 2kpl hintaan 400€ , en pitänyt pahanaJospa viikon sisällä saapuisi.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Vai tuollaisia benkun tilalle... kelpais kyllä munkin työpöydälle...eskop kirjoitti:ökynäyttöjä x2
Nokun halvalla irtos 8)Pasteur kirjoitti:Vai tuollaisia benkun tilalle... kelpais kyllä munkin työpöydälle...eskop kirjoitti:ökynäyttöjä x2
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla tää Powermac jossa vielä se parempi näyttis jossa kaks dvi:täMacco kirjoitti:Olishan tuollaiset namit parina. Jos omistaa koneen johon kaksi näyttöä saa kiinni. Mulla iMac...
Viesti Kirjoittaja eewok »
Viesti Kirjoittaja Sheling »
Vois ittekki jossai vaihees hommaa , niin paljon kehuttuSheling kirjoitti:Tuollaiset valkoiset tuli hommattua, täytyy sanoa että on joka pennin arvoiset
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Mikä noiden käyttötarkoitus muuten on?hatey kirjoitti:KUVA
SOG Micron -taittoveitsi, kadonneen tilalle.
Kun roikkuu avaimenperänä, voi nävertää jotain, avata kirjekuoria, paketteja, kuoria eväsappelsiineja, tökkiä olohuoneen pöytään jälkiä.... mihkä nyt ikinä pientä linkkaria tarviiXaeron kirjoitti:Mikä noiden käyttötarkoitus muuten on?hatey kirjoitti:IMG -Linkkari
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Nojoo, ihan totta, itselläni nuo hoitaa leathermanin squirttihatey kirjoitti:Kun roikkuu avaimenperänä, voi nävertää jotain, avata kirjekuoria, paketteja, kuoria eväsappelsiineja, tökkiä olohuoneen pöytään jälkiä.... mihkä nyt ikinä pientä linkkaria tarviiXaeron kirjoitti:Mikä noiden käyttötarkoitus muuten on?hatey kirjoitti:IMG -Linkkari
Hima-avaimissa roikkuu kanssa squirtti, SOG autonavaimissa. 8)Xaeron kirjoitti: Nojoo, ihan totta, itselläni nuo hoitaa leathermanin squirttiAvaimenperänä toki sekin.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Jaa että suurirunkoiseen revolveriin uutta kahvaa. Hienolta näyttää.hatey kirjoitti: S&W K-Frame (Ajax) Pearlite White -kahvalevyt
Onko niitä muitakin kalibereja?Aperture kirjoitti:Jaa että suurirunkoiseen revolveriin uutta kahvaa. Hienolta näyttää.hatey kirjoitti: S&W K-Frame (Ajax) Pearlite White -kahvalevyt
Millä kaliiberilla sulla tuo S&W on? Itsellä .357 S&W jossa originaalit puukahvat vaihdettu Pachmayrin kumiseen versioon.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Hyvin sanottu. Hyvä kaliiberi - sellaiselle jolla vähän rajumminkin potkiva tykki pysyy käsissä. Itselleni juurikin sopiva - samoin kuin kivääripuolelta .338LM.hatey kirjoitti: Onko niitä muitakin kalibereja?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
No mutta mitäs logiikkaa toi on?? Oisko se enempi äijää ostaa Wagner-nimiset lakanat, tiskata ja pyykätä käsin, tai taistella alinomaa peitosta irtoavan päällyslakanan kanssa? Kai maar sitte.Rooivalk kirjoitti:Nyt on jotenkin akkamainen olo. Eilen ostin pussilakanat, joiden tuotenimi on Bibbi Snurr ja tänään ostin AEG:n pyykinpesukoneen ja saman valmistajan tiskikoneen.![]()
Nyt äkkiä keittiöön syömään makkaraa ja juomaan kaljaa ennenkuin menee ihan mahottomaksi.
Viesti Kirjoittaja The h »