Tege kirjoitti:Onko kukaan kysellyt Soneralta, että koska alkavat toimittamaan 3GS postitse?
Mistä ne vois tietää sitä jos ei Applelta ole tullut lähetystä. Todennäkösesti kun puhelimet ovat saapumaisillaan tai saapuneet jo maahan, niin sitten vasta Sonera osaa sanoa. Vielä ei ole sen aika näistä jutuista päätellen.
3GS:ssää löytyy lähes kaikista sadoista Apple Store -myymälöistä. Onko Sonera Kaupoissa edes 3GS-demolaitteitakaan vielä näytillä?
Suomi on niin periferinen maa tai ehkä Eurooppakin ettei tänne toimiteta iPhoneja samaan malliin kuin jenkkilään.
Oliko vastaavaa "availability" -hakukonetta Euroopan Apple Storeissa (UK, Germany...)?
pirulaiset myyvät Englannissakin jo 3GS iPhoneja kuin häkää..
Niinpä, sitä ihmettelen ettei ensimmäisillekään ole vielä toimittaa niitä ja sitten sanotaan että odotukset ylittyivät. Odotukset oli vissiin sitten, että yhtään puhelinta ei myydä.
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
Roomassakin laitteita olisi, joten itse tekisin varmaankin pikkulomamatkan Roomaan, jos en olisi onnistunut hankkimaan 3GS iPhonea Sonerakaupasta. Siitä vaan perumaan Soneran Verkkokaupan ostos. Rahoja ei tarvitse odottaa 4 viikkoa, vaan muutama päivä. Sonera kaupasta näitä iPhoneja (esim erityisesti 16G white 3GS) on turhauttavaa yrittää hankkia.
P.S. ehkä availability- toiminto ei ole täysin luotettava: 1. päivittyvätkö tiedot kovin reaaliaikaisesti. 2. Applelle saattaisi olla eduksi jos ko. sivustolla annetaan liian positiivinen kuva iPhonen saatavuudesta ja 3. iPhone nouto Applestoresta vie aikaa, minkä johdosta Italiasta voi hyvinkin nyt europ. lomakaudella joutua palaamaan ilman uutta iPhonea, jos kauppa käy 3GS:ää myydään Storessakin huippumääriä (siis enemmän kuin laitteita ehditään toimittamaan, varsinkin kun Kiinalaisetkin ostivat näitä 5 miljoonaa).
Valitettavasti yllämainittu on pelkkää toiveajattelua.
Valitettavasti Apple Store myyymälää ei ole vielä Pohjois-maissakaan, joten Applen availability- sivustoa ei voi käyttää Suomen osalta.
Jos Helsingistä löytyisi Apple Store, niin iPhoneja olisi kenties täälläkin jo myymälätuotteena. Suomi on kuitenkin markkina-alueena niin pieni ja perifeerinen ettei edellämainittu koskaan toteudu.
3GS:ssää löytyy lähes kaikista sadoista Apple Store -myymälöistä. Onko Sonera Kaupoissa edes 3GS-demolaitteitakaan vielä näytillä?
Suomi on niin periferinen maa tai ehkä Eurooppakin ettei tänne toimiteta iPhoneja samaan malliin kuin jenkkilään.
Oliko vastaavaa "availability" -hakukonetta Euroopan Apple Storeissa (UK, Germany...)?
pirulaiset myyvät Englannissakin jo 3GS iPhoneja kuin häkää..
Minulle oli suuri yllätys että sellaisessa takapajulassa kuin UK on kymmenittäin Applen omia Apple Store- liikkeitä. Esim. englantilaista Macformat-lehteä lukiessa saa sellaisen kuvan englantilaisista, että useimmilla on vielä käytössä G4-mäkit ja Pantteri-käyttikset. ADSL-nopeudet ovat max. 1 megan luokkaa yms. Kuinka nopeita 3G- verkkoja sieltä löytyy??
Tege kirjoitti:Onko kukaan kysellyt Soneralta, että koska alkavat toimittamaan 3GS postitse?
Tänään soitin jälleen kerran aspaan ja sanoivat, että elokuun lopussa tai syyskuun alussa postitetaan mulle 3G S 32 gb musta, jonka olen tilannut 27.7....
Mansku kirjoitti:16GB mustan tilasin 10.7 ja kun soitin viime viikolla tuosta niin sanoivat taas, että syyskuun puolessavälissä tulee ehkä
Ahaa, tuohon aikaan valkoisen 16GB:n tilanneet ovat alkaneet jo saada laitetta postitse... värillä on siis väliä. ja tietenkin se musta kolmekakkonen on se hitaimmin tuleva versio
Itse varasin Humacista 31.7 valkoisen iPhone 3G S 32GB-puhelimen. Ja perjantaina 14.8 kävin sitten sen hakemassa kun sinne oli tullut. Eli koko tilausprosessiin meni 2 viikkoa. Ei valittamista Soneran suuntaan.
24 kk sopimuksen tehnyt saa Data Kuukausi -palvelun hintaan 9,90€/kk 24 kk ajan sekä Data Teho Plus -palvelun hintaan 0,00€/kk 24 kk ajan.
Itse juuri soitin Soneralle (pääsi heti läpi) ja pyysin lisäämään tuon Data Teho Plussan tilaukseen.
Hämäsi tuo räätälöinti kun laski kuitenkin lisähinnan kun tuon Data Teho Plussan lisäsi.
Aikaisti liittymän siirtoa samalla parilla päivällä. Puhelinta luvattiin Elokuun lopulla/syyskuun alussa
Tais puhua lämpimikseen noista toimitusajoista taino mistä sitä tietää. Mulle ainakin sanottiin ettei mitään hajua, puhelimia kuulemma tulee sillon tällöin maahan eikä soneralla oo tietoa millä vauhdilla. Mutta jos tuo nyt pitää paikkansa niin milloin teit tilauksen?
Heinäkuun lopulla pistin tilaukseen.
Tänään saapui postissa 8)
Tuossa on paketti vielä avaamattomana pöydällä
Trevel kirjoitti:Juuri tuli Soneralta kirje, että Data Teho Plus olisi 19,90€/kk. Toivottavasti eivät yritä myös laskuttaa samaa.
Aspa sanoi minulle (kun data teho plussan lisäsin jälkeenpäin) että todennäköisesti siitä tulee lasku mutta ei pidä maksaa
Soittelin eilen tuosta ku mun omilla sivuilla näkyy että ois tuo 19.90e hintana niin sanoivat että se korjataan sit laskussa oikeeks se hinta elikkä 0e niin kuin myös tuo kuukausi datapaketti joka näky omilla sivuilla 14.90e.
IPhone 3G S 32GB
IPhone 4 16GB
IPhone 4S 16GB
Ipad 2 16GB
Macbook Pro
Lereik kirjoitti:
Soittelin eilen tuosta ku mun omilla sivuilla näkyy että ois tuo 19.90e hintana niin sanoivat että se korjataan sit laskussa oikeeks se hinta elikkä 0e niin kuin myös tuo kuukausi datapaketti joka näky omilla sivuilla 14.90e.
Mulle sanottiin tästä aspassa heti sillo julkistuspäivänä (31.7), että netissä ne tulee näkymään aina kalliimpana, mutta laskussa on sitte oikein. Ei oo viel ekaa laskuu tullu, ni voi sanoo Mut omien sivujen saldon mukaan näyttäs ainaki iha oikein velotettevan.
Tänään kun juttelin liikkeessä, niin venyisivät toimitukset marras-joulukuun vaihteeseen! Millasia aikoja raati on muualta kuullut, onko soneralta tullut tarkempaa infoa?
pekkak52 kirjoitti:Tänään kun juttelin liikkeessä, niin venyisivät toimitukset marras-joulukuun vaihteeseen! Millasia aikoja raati on muualta kuullut, onko soneralta tullut tarkempaa infoa?
no huh huh, eilen ainakin oli vielä vastaus aspasta että tämän kuun lopussa/syyskuun alussa.
IPhone 3G S 32GB
IPhone 4 16GB
IPhone 4S 16GB
Ipad 2 16GB
Macbook Pro
pekkak52 kirjoitti:Tänään kun juttelin liikkeessä, niin venyisivät toimitukset marras-joulukuun vaihteeseen! Millasia aikoja raati on muualta kuullut, onko soneralta tullut tarkempaa infoa?
no huh huh, eilen ainakin oli vielä vastaus aspasta että tämän kuun lopussa/syyskuun alussa.
Tilaa iPhonesi heinäkuussa saat sen jouluksi!
Huhhuh.. jouluksi kotiin
Halojaa.. Jos soitin Applen tukinumeroon jossa sanottiin että TOIMITUSAJAT ja ERIEN SUURUUDET pidetään SALASSA, niin miksi kukaan sonera-kauppias tai asiakaspalvelija tietäisi yhtään tarkkaa päivämäärää?? Sehän on selvää että mitä kauemmin menee, sitä suuremmalla syyllä tuntuu siltä että venyisi jouluun, mutta edelleen, kukaan, ei edes applen asiakaspalvelijat tiedä milloin ja miten suuria eriä lähetetään minnekkin ja milloin!
Mid-2010 MacBook Pro 15" i7 - iPad Mini Retina 32GB WiFi - iPad 3 WiFi 64 GB
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K