Oli muuten hyvä!
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Silencio »
Viesti Kirjoittaja Alku »
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Viesti Kirjoittaja Alku »
Se oksennuskohtaus oli niin mahtava, ainoa kohta melkein missä tuli revettyä täysinJezze kirjoitti:Team-Amerika, Fuck Yeah!
Viesti Kirjoittaja yartsa »
Visuaalisesti hieno elokuva ja Zhang Ziyin notkeuden esittely alussa niiden rumpujen kanssa on aploodien arvoinen esitys ja melkeinpä koko elokuvan paras kohtaus. Muutoin en pitänyt leffasta, kun juoni oli paljon ohuempi kuin Herossa.Alku kirjoitti:
Ja itse asiaan:
Lentävien Tikarien Talo - They just keep going and going..
Viesti Kirjoittaja MarQ »
Suosittelen tutustumaan Ghibli Studion ja Hayao Miyazakin Anime elokuviin mm:MarQ kirjoitti:sunnuntaipäivän animaatio ice age. hauska pätkä, mut miks kaikissa lasten animaatioissa on nykyään sama tarina? esim. lehmäjengi, shrek ja tää vois kaikki olla samasta käsikirjotuksesta. tekniikka on hienoo ja onelinereita viskotaan, mut pitäskö sisältöäki uudistaa? tai sitten miekin olen jo liian vanha ja kyyninen...
Viesti Kirjoittaja Kurtbyy »
Viesti Kirjoittaja Rewes »
näin muuten taitaa olla. tosin siitä on kauan kun tuon olen nähnyt, mutta hämärä mielikuva palautuu jostain sopukoista... että johonkin se liittyi[:)]Silencio kirjoitti:Eikös se ollut myös viittaus Kuprikin avaruusodysseijan alkuun, missä nää alkuihmiset näkivät sen mustan monoliitin ja pyörivät sen ympärillä sama musiikki oli ainakin ja samankaltainen hidastus.... Vai sekoitinkohan johonkin toiseen leffaan....MarQ kirjoitti:zoolanderissa oli pitkähkö kohtaus, jossa tärkeää roolia näytteli iMac G3. ne kaks sankaria yritti saada sitä auki. huonolla menestyksellä.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Kurtbyy »
Viesti Kirjoittaja ERA »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja Rewes »