Touho kirjoitti:Konkurssin tehnyt yrittäjä on tässä maassa iäksi leimattu rikollinen...
Konkurssin tehnyt yrittäjähän vasta on saanut puolet oppisopimuksestaan suorittetua. Kaksi konkurssia tehnyt yrittäjä alkaa jo olemaan alansa maisteri... ...siitä se ylämäki sitten alkaa. (paitsi niillä joilla se ei ole alkaakseen...)
Itsehän olen talliorja ja muuna hereilläoloaikana ajelen pitkin poikin ja ihmettelen... macciinhän mulla ei ole varaa eikä tyylitajua, vaan ihan puuceellä homppuilen.
Vitutut, Konkurssiyrittäjä on oppinut yrittäjä (yrittäjä sanaa olen kvittuillut muutenkin, mutta on se parempi kuin liikkeen harjoittaja ). Ei muuta kuin odottelet vuoden, käyt naisisssa (jos olet Nainen, käyt miehissä) Sole mikhään häpiä, jos niin päätät!
Viimeksi muokannut Salamijakk, 18.8.2009 klo 21.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
hatey kirjoitti:Wut?
joukkoomme on soluttautunut vastaleirin agentti
Jaa ei tänne arvon mäccisnobibättrefolkin seuraan sovi kuin vastaavat valkoisilla koneillaan komeilevat raharikkaat?
emmä ole bättrefolk, en osaa puhua vasentakättä, eikä mun kone ole valkonen. Enkä tunnustaudu raharikkaaksikaan, lomautettu likasormi ei sovi määritelmään raharikassnobi
Viimeksi muokannut hatey, 18.8.2009 klo 21.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Sovitaanko niin että yrittäjä sana nähdään ja korvataan sanalla loihtija?
Sana on parmpi kuin liikkeen harjoittaja tai yrittäjä (yrittäjä yleensä epäonnistuu) ja siksi siinä on negatiivinen luonne.
Loihtija on ehkä kalevalaisen satumainen, mutta ei siinä ole yhtään negatiivista konjunktion jälkeistä ismiä.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
hatey kirjoitti:emmä ole bättrefolk, en osaa puhua vasentakättä, eikä mun kone ole valkonen. Enkä tunnustaudu raharikkaaksikaan, lomautettu likasormi ei sovi määritelmään raharikassnobi
Näinhän se Jopsikin yrittää meitä huijata poolopaidallaan.
hatey kirjoitti:emmä ole bättrefolk, en osaa puhua vasentakättä, eikä mun kone ole valkonen. Enkä tunnustaudu raharikkaaksikaan, lomautettu likasormi ei sovi määritelmään raharikassnobi
Sillä on dollarin vuosipalkka. Ei ihme että kulkee ympäri vuoden samassa halvassa poolopaidassa ja farkuissa...
Sillä on dollarin vuosipalkka. Ei ihme että kulkee ympäri vuoden samassa halvassa poolopaidassa ja farkuissa...
Mullon vaan kuluneet verkkarit ja firman haalarit
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Aika raju uutinen kyllä - koko kaupungille! Joku voisi sanoa, että odotettavissa, mutta ei silti tee tiedotuksesta sen hyväksyttävämpää, jos työntekijä joutuu tiedon lehdestä lukemaan...
hatey kirjoitti:Kohta en mitään. Luin lehdestä että jään työttömäksi.
Voi hemmetti kertaa kaksi!! Ja että et edes ole saanut ilmoitusta.
Nyt ei oikein osaa sanoa mitään mitä pitäisi osata. Tuntuu pahalta.Tuntuu oikein pahalta sun puolestasi.
Tuetaan täällä sua sen minkä osataan, ihan tosi.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Joo, lisätään tuohon vielä lukkoseppä, ainakin tämän päivän mukaan. Kiesus sentään mitä pelleilyä taas tänään (tulipahan todistettua, että se aukee ilman leikkureita + kaikki muut failas sitä ennen).
Täytyy kyllä myöntää, että tuollaisen uutisten kuuleminen uutisista on syvältä, todella syvältä. Ymmärtäisin vielä jos lukee uutisista, että tehdas palo maan tasalle tjms. (tulvat, maanjäristys jne) ja huomaa, että duunipaikka on matalan. Silloin tulee luonnollisesti eka se "wohoo!!" sitten alkaapi miettimään, että hetkinen...kai mulla on sit vielä duunia.
Nykyään tosin alkaa tuntumaan siltä, että kun potkikaan pihalle niin se työmäärä kasautuu sitten niille jotka jäi vielä duuniin. 1x palkka 5x työ ja saatellaan vielä "ole onnellinen, että sinulla on duunia".
amanita kirjoitti:Tuntuu oikein pahalta sun puolestasi.
Eikä pidä unohtaa kuuttasataa muuta... se nimittäin ei ole ihan pieni osa kuitenkaan työssäkäyvästä väestöstä.
Rakennemuutos tässä on silti aivan selkeästi tulossa. Ei puu- ja paperiteollisuus enää tule Suomessa koskaan nousemaan takaisin kukoistukseensa - se on nyt menetetty for good. Vaan lähdepä nyt uudestaan kouluttamaan urautuneita 55v duunareita.
Oottelen eläkettä, ja opetan, vapaaehtoistyönä, ikäihmisiä tietokonetta käyttämään.Tosin opetusvälineenä on windows koneet, ja ohjelmat. Mukavaa puuhastelua kuitenkin. 8)
Koskaan ei ole liian myöhäistä, niin kauan kun elonpäiviä riittää.
Kirjoitan softahelppejä, ja käyttöohjeita ja koordinoin näiden lokalisoinnin. Lisäksi suunnittelen niihin liittyviä leiskoja. Soppari tosin on katkolla syyskuun lopussa. Palaan tänä syksynä myös osa-aikaisesti koulun penkille (Oulun YO, TOL).