iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja Puhvelisoturi »
-
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
Mikä tarkoittaa sitä että saan puhelimeni vaikka Soneran liittymäni (jonka SIM-kortti löytyy, kaikki valmiina siirtoa varten) ei ole aktiivinen nykyisen Elisan liittymäni määräaikaisuuden vuoksi? Olisi hyvä jos näin kävisiinf kirjoitti:Claptrack kirjoitti:Ei suomessa.unska kirjoitti:Todisteeksi puhelimesta pistän pari kuvaa:
Paketti näyttää avaamattomalta?? Eikös aktivointi tapahdu liikkeessä?

iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja inf »
No tuosta en sitten tiiä.Claptrack kirjoitti:Mikä tarkoittaa sitä että saan puhelimeni vaikka Soneran liittymäni (jonka SIM-kortti löytyy, kaikki valmiina siirtoa varten) ei ole aktiivinen nykyisen Elisan liittymäni määräaikaisuuden vuoksi? Olisi hyvä jos näin kävisiinf kirjoitti:Claptrack kirjoitti:Ei suomessa.unska kirjoitti:Todisteeksi puhelimesta pistän pari kuvaa:
-
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
Toinen vaihtoehto olisi että avaisin toisen liittymän 2€ kuukausimaksulla kahden vuoden ajaksi. En sitten tiedä että hyväksyykö pojat sen että toisissa allekirjoitetuissa papereissa on tuo iPhone, ja että avaisin uuden liittymän pelkän aktivoinnin takia..?inf kirjoitti:No tuosta en sitten tiiä.Claptrack kirjoitti:Mikä tarkoittaa sitä että saan puhelimeni vaikka Soneran liittymäni (jonka SIM-kortti löytyy, kaikki valmiina siirtoa varten) ei ole aktiivinen nykyisen Elisan liittymäni määräaikaisuuden vuoksi? Olisi hyvä jos näin kävisiinf kirjoitti:Ei suomessa.Claptrack kirjoitti:
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Mulle tuli tänään soitto sieltä Kampista, että tules noutamaan se luuri, vaikka olinkin sen jo 1.8. saanut. Minulle oli siis jostain syystä varattu 2 laitetta, joista toisen saa nyt joku onnekas..Puhvelisoturi kirjoitti:Niinpä todellakin suolaa haavoihin. Itse kävin Kampin sonerakaupasta tuossa 9.8 tilaamassa mustan 32 gigasen ja on ihan epärealistista odottaa sitä vielä, mutta silti... Kaveri tympääntyi odottamissen ja osti 3g:n sillä voi nyt vähän edes leikkiä ennen kuin tuo oma saapuu
-
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Voitteko nyt postata myös sen värin ja mallin!legace kirjoitti:Mulle tuli tänään soitto sieltä Kampista, että tules noutamaan se luuri, vaikka olinkin sen jo 1.8. saanut. Minulle oli siis jostain syystä varattu 2 laitetta, joista toisen saa nyt joku onnekas..
-
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
Varasin oman mustan kolmekakkosen Soneran ensimmäisellä varauslistalla ensimmäisinä päivinä kun se oli mahdollista. Soitto Soneralta päin tuli kuitenkin vasta heinäkuun loppupuolella, joten julkaisupäivän luurit oli jo jaettu pois. Kyseltyäni asiaa Lahden Sonerakaupasta, sain kuulla että ensimmäinen erä tuli ja meni mutta toisesta minulle riittää varmasti luuri. Nyt parisen viikkoa myöhemmin vastaus kuului, ettei toista erää ole tullut, mutta kun tulee niin saan omani. Miksiköhän vaihdoin aikoinaan pois Soneralta, miksiköhän...eskimo kirjoitti:Kysyin samalla heidän ennakkovarauksista ja toimituksista niin kertoivat hieman tuosta järjestelmästä aika asialliseen sävyyn. Kuulemani mukaan kaikista ennakkovaraajista (eli ennen 9.7:tä) tehneistä on olemassa Lahden pisteessä kaksi listaa, vanhemmasta listasta on toimitettu puhelimet kaikille(!) jotka ovat hyväksyneet luottosopimuksen(?). Tämä on siis "lupaus" ottaa puhelin vastaan kun se tulee tarjottavaksi ja näinollen voivat ehkäistä viimehetken peruutukset. Tästä johtuen ensimmäinen lista on perjaatteessa jaettu ja toista ollaan jo jakamassa. Ekassa sekä tokassa erässä on kummassakin tullut mustia 32G:a eli niitä siis on liikenteessä ihan samalla tavalla kuin muitakin, omistajat eivät vain kirjoittele tänne

=)juha
-
Viesti Kirjoittaja JarmoR »
Uppdaterad: 2009-08-20 kl. 14.45
3GS 16GB Vit 17/8
3GS 16GB Svart 10/8 (2-3 veckors leveranstid)
3GS 32GB Vit 18/8
3GS 32GB Svart 7/8 (2-3 veckors leveranstid)
-
Viesti Kirjoittaja legace »
32GB musta oli varattuna.Coltrane kirjoitti:Voitteko nyt postata myös sen värin ja mallin!legace kirjoitti:Mulle tuli tänään soitto sieltä Kampista, että tules noutamaan se luuri, vaikka olinkin sen jo 1.8. saanut. Minulle oli siis jostain syystä varattu 2 laitetta, joista toisen saa nyt joku onnekas..
Ei se ole Soneran vika, jos Apple ei saa niitä puhelimia valmistettuja tarpeeksi..JuhaN kirjoitti:Miksiköhän vaihdoin aikoinaan pois Soneralta, miksiköhän...![]()
-
Viesti Kirjoittaja Santate »

Ja vielä lopuksi pieni veitsen isku odottaville: uskomaton laite, ei voi käsittää!!!

-
Viesti Kirjoittaja phiidii »
Millon olit varannu?hyper9999 kirjoitti:Eilen hain Sonera itäkeskuksesta 16GB valkoisen 3GS:n.
Pari klikkausta ja jailbreak tehty, Cydiasta ultasnow --> Saunalahti toimii kuin unelma. Myös MMS:t!
Ainoa moite mitä nyt päivän kokemuksella tuli, oli verkon kuuluvuus metrossa. Pätki puhelut eikä onnistunut oikein lataamaan mitään. 0_o
Firmwarena pidin 3.0:n, joka oli valmiina.
-
Viesti Kirjoittaja karppa »
Eli jatketaan kärvistelyä.
-
Viesti Kirjoittaja Puustis »
-
Viesti Kirjoittaja hyper9999 »
Ikävä kyllä en yhtään muista, siitä on aika pitkä aika. En kuitenkaan ollut ensimmäisenä kärkkymässä sivuilla, ehkä pari päivää siitä kun ennakkovarauksia oli voinut tehdä.phiidii kirjoitti:Millon olit varannu?hyper9999 kirjoitti:Eilen hain Sonera itäkeskuksesta 16GB valkoisen 3GS:n.
Pari klikkausta ja jailbreak tehty, Cydiasta ultasnow --> Saunalahti toimii kuin unelma. Myös MMS:t!
Ainoa moite mitä nyt päivän kokemuksella tuli, oli verkon kuuluvuus metrossa. Pätki puhelut eikä onnistunut oikein lataamaan mitään. 0_o
Firmwarena pidin 3.0:n, joka oli valmiina.
Sain puhelun Soneralta noin heinä-elokuun vaihteessa, jossa kerrottiin, että toimitus viivästyy ainakin viikon ja että kauppa ottaa yhteyttä heti kun luureja tulee. Kysyi onko numeronsiirto ja pyysi antamaan henkilötunnuksen. Kertoi, että tämä on nopein tapa saada puhelin. Kysyttiinkö keltään muulta henkilötunnusta?
-
Viesti Kirjoittaja Santate »
Käy kysymässä...Puustis kirjoitti:Onko kukaan saanut puhelinta Ison omenan Sonera kaupasta? Ja milloin olit tilannut? Olisi kiva tietää missä vaiheessa oma sijoitus on menossa.
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Santate kirjoitti:Musta 32GB haettu Kampin Sonera-pisteestä tunti sitten. Tilattu 7.7 ensimmäisellä listalla. Ja kun täällä on jossain yhteydessä haukuttu Itiksen Sonera-pistettä, täytyy antaa suuret kiitokset Kampin pisteelle. Todella hyvää palvelua alusta asti, vaikka välillä olen siellä käynyt kärsimättömänä utelemassa tilannettani
Ja vielä lopuksi pieni veitsen isku odottaville: uskomaton laite, ei voi käsittää!!!
Olen kateudesta mustana (ikää on kuitenkin enemmän kuin 32)... siis 7.7. tilattu, eli mulla, 27.7. tilanneella, vielä odotusaikaa.
Ja millä lailla uskomaton, ripotteleppa lisää suolaa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Lereik »
Täähän melkein voi jo alkaa meinata sitä että 9.7:ttä tilatut alkaa lähestyyn kotiosotettaPsaikke kirjoitti:Santate kirjoitti:Musta 32GB haettu Kampin Sonera-pisteestä tunti sitten. Tilattu 7.7 ensimmäisellä listalla. Ja kun täällä on jossain yhteydessä haukuttu Itiksen Sonera-pistettä, täytyy antaa suuret kiitokset Kampin pisteelle. Todella hyvää palvelua alusta asti, vaikka välillä olen siellä käynyt kärsimättömänä utelemassa tilannettani
Olen kateudesta mustana (ikää on kuitenkin enemmän kuin 32)... siis 7.7. tilattu, eli mulla, 27.7. tilanneella, vielä odotusaikaa.

IPhone 4 16GB
IPhone 4S 16GB
Ipad 2 16GB
Macbook Pro
-
Viesti Kirjoittaja smicke »
Sitä mäkin tässä mehustelinLereik kirjoitti:Täähän melkein voi jo alkaa meinata sitä että 9.7:ttä tilatut alkaa lähestyyn kotiosotettaPsaikke kirjoitti:Santate kirjoitti:Musta 32GB haettu Kampin Sonera-pisteestä tunti sitten. Tilattu 7.7 ensimmäisellä listalla. Ja kun täällä on jossain yhteydessä haukuttu Itiksen Sonera-pistettä, täytyy antaa suuret kiitokset Kampin pisteelle. Todella hyvää palvelua alusta asti, vaikka välillä olen siellä käynyt kärsimättömänä utelemassa tilannettani

-
Viesti Kirjoittaja peetee »
En kyllä ihan odottanut vielä...
MacBook 2GHz core2duo | 2Gt |
iMac G5 20" | 2Gt |
iMac G4 15" | 512Mb |
iMac G4 17" | 1Gt |
www.studioartica.com
-
Viesti Kirjoittaja JarmoR »
Nimim. Nro 326 Turussa
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Oho, kahen viikon sisään sitten oma tulisi. 24.7 muistaakseni tilattu, epäilyttää vaan aika pahasti tuo postin kautta toimittaminenpeetee kirjoitti:Tänään noudettu Rovaniemen Sonera pisteessä 16.7 varattu musta 32:nen. Varaus nro oli 187.
En kyllä ihan odottanut vielä...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Rhapsody »
-
Viesti Kirjoittaja rahkis »
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Viesti Kirjoittaja Jaztee »

Mitenkäs usein noita muuten yleensäkään tulee Suomeen ja jaetaanko niitä joka kerta kaikkiin liikkeisiin?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka