iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja nassekova »

-
Viesti Kirjoittaja legace »
Sääliksi käy teitä

-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »

-
Mun tsägäjomppeli kirjoitti:ei ole tosiyhdelle lähetetään miljoona iphonea ja muut odottaa

-
Viesti Kirjoittaja jirtsi »

-
Viesti Kirjoittaja terppa78 »
Heh, äijä tekee monta varausta ja ei edes vaivaudu perumaan tilauksia vaikka saanut jo luurin ja sit säälitellään. Kuulostaa jo melkein vittuilulle.legace kirjoitti:Mulle tuli tänään iPhone 3GS 16GB musta postin kautta (ennakkoostettu 9.7.). Palautin sen kuitenkin, koska minulla on jo 32GB iPhone (1.8. sain sen, ennakkovaraus). Ja eilenkin tarjottiin 32 gigasta mustaa (jostain syystä vissiin 2 varausta)..
Sääliksi käy teitä
-
Jaa. Onko se mun vika, jos meen 1.8. Sonera Pisteeseen kysymään luurin tilanetta ja ne sanoo koneelta katsottuaan, että ei ole tullut (siksi ei ollu soitettu vielä). Sitten se katso jotain papereita, jossa oli ruksi mun nimen kohalla (= puhelin oli mulle varattuna varastossa). En mä ollut kahta varausta tehnyt, vaan Sonera oli sählännyt jotenkin..terppa78 kirjoitti:Heh, äijä tekee monta varausta ja ei edes vaivaudu perumaan tilauksia vaikka saanut jo luurin ja sit säälitellään. Kuulostaa jo melkein vittuilulle.
EDIT: Ja sen verkkokaupan tilauksen peruminen ei onnistunut Soneran mukaan siksi, että olin maksanut puhelimen kerralla. Eli ne sano mulle, et venaa et se luuri tulee, ja käy sitten postissa sanomassa, et lähettäkää takaisin. Kyllä mulla olis sille 492 eurolle käyttöä ja olisin kyllä perunut ja "antanut" puhelimen toiselle, jos se olisi ollut mahdollista. Nyt pitää venata 2-3 viikkoa, että Sonera palauttaa rahat mulle..

-
Viesti Kirjoittaja korsbe »

edit
Ilmeisesti tänään postitettu tossa kolmen jälkeen, eli maanantaille menee. Mitenhän sitä nyt jaksaa vielä parit päivät odotella

-
Viesti Kirjoittaja waari- »

-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
waari- kirjoitti:Toivon mukaan toi tilaamistiheys pienenee mitä pidemmälle ajassa mennään. Itse heräsin vasta elokuun puolella ja tilasin 11.8. pikkumustan 3GS:n ja 3G on jo myyty. Jos tilaamistiheys pysyy samana, niin sehän meinaa sitä, että menee vielä melkoinen tovi siihen, kun omani saan. Mutta eiköhän se suurin rypäs keskittynyt siihen heinäkuulle. Joka päivä kuitenkin menen postilaatikolle optimistisin mielin ja aina saan pettyä.Ilmoittaako ne muuten siitä puhelimitse, postilla vaiko molemmilla? Tilasin puhelimen siis aspan kautta.
itselläni sama homma nyt ku niitä alkoi liikkumaan postitse. koko tän viikon rampannut postilaatikolla heti töiden päättymisen jälkeen. tänään olin ihan varma et on lappu oottamas että haeppa paketti mut eipä ollut. tilasin myös 11.8 joten turhan optimistinen itse olen että tuli näin nopeaa mut eipä sitä koskaan tiedä

-
Viesti Kirjoittaja Hege »
Piti ihan tätä varten rekisteröityä forumille (vaikka onhan tässä Mac-käyttäjänä oltu jo reipas kolme vuotta...). Olen kiihkeästi seurannut tätä topicia jo pidemmän aikaa. Tilasin 9.7. Soneran verkkokaupasta mustanvärisen 16-gigaisen mallin. Koska täällä tänään kaverit jo kertoivat, että olivat saaneet postiinsa moisen vermeen, vaikka olivat tilanneet sen 16. ja 17. päivä niin ajattelin että kaippa mullakin lappu häämöttää kotioven takana. Näin ei kuitenkaan ollut, joten soitin Soneran myyntipalveluun ja kysyin oman kapulan tilannetta. Siellä ystävällinen naishenkilö antoi minulle postin seurantakoodin joka kertoo minulle, että puhelin on eilen illalla ollut Tampereella ja tänään seitsemän pintaan aamulla se on saapunut Itellan Logistiikkakeskukseen (ilmeisesti Vantaalle). Puhelimen on tarkoitus saapua Espoon Leppävaaran postin pisteeseen, joten tässä nyt refreshataan sivua ja toivotaan, että siellä lukisi että se on sinne saapunut, jotta voin seurantakoodin perusteella hakea puhelimen jo tänään pois, eikä tarvitse odottaa maanantaihin että lappu kolisee luukusta.
Joten muillekin vinkiksi, että nyt (vihdoin) saa Soneran asiakaspalvelusta puhelimien tilanteesta muutakin tietoa ku "emmää tiiä, mää oon vaan töissä täällä"-vastauksia.
Joten tsemppiä kaikille vielä odottaville, kyllä se muovinen omppulirpuke siellä ennenpitkään tulee!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
MacBook Pro 15" (vm. 2006)
iPhone 3GS 16GB (musta)
-
Viesti Kirjoittaja waari- »
No lähden tästä kohta töistä kotiin ja katsomaan, josko minua olisi lykästänyt. Todennäköisyydet pienemmät kuin lotossa. Ei sitä koskaan tiedä.jomppeli kirjoitti:waari- kirjoitti:Toivon mukaan toi tilaamistiheys pienenee mitä pidemmälle ajassa mennään. Itse heräsin vasta elokuun puolella ja tilasin 11.8. pikkumustan 3GS:n ja 3G on jo myyty. Jos tilaamistiheys pysyy samana, niin sehän meinaa sitä, että menee vielä melkoinen tovi siihen, kun omani saan. Mutta eiköhän se suurin rypäs keskittynyt siihen heinäkuulle. Joka päivä kuitenkin menen postilaatikolle optimistisin mielin ja aina saan pettyä.Ilmoittaako ne muuten siitä puhelimitse, postilla vaiko molemmilla? Tilasin puhelimen siis aspan kautta.
itselläni sama homma nyt ku niitä alkoi liikkumaan postitse. koko tän viikon rampannut postilaatikolla heti töiden päättymisen jälkeen. tänään olin ihan varma et on lappu oottamas että haeppa paketti mut eipä ollut. tilasin myös 11.8 joten turhan optimistinen itse olen että tuli näin nopeaa mut eipä sitä koskaan tiedä

-
Viesti Kirjoittaja smicke »
-
Viesti Kirjoittaja Hellhounddd »
Että mitä VITTUA?????
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)

iPad Mini w/ Retina Display 128 GB Wi-Fi
iPhone 5S / 64 GB
-
Viesti Kirjoittaja nassekova »
EDIT: Siis tilaus näkyy, mutta ei ole vielä lähetetty.
-
Viesti Kirjoittaja akirofi »
Pitkään lukenut näitä ketjuja täällä mutta nyt piti ihan rekisteröityä..whvn kirjoitti:Saapumisilmoitus tuli. Luki että kello 14.00 jälkeen voi hakea postista paketin, lähettäjä Telia Sonera.
Tilattu 17.7.2009 klo 12:12 - Musta iPhone 3G S 16GB
Itse tilasin samanlaisen mustan 16GB Soneran verkkokaupasta 14.7. eikä vielä ole mitään saapumisilmoituksia tullut, ja nyt täällä on threadi pullollaan "tänään tuli 16GB musta ilmoituksia", myös myöhemmin tilanneilta..
"Lähetämme tilausjärjestyksessä", valhetelevat näköjään päin naamaa (tai no korvaa) ihan surutta siellä asiakaspalvelussa. Kyllä odottaa voi, Sonera sille mitään voi jos luureja ei vaan tule, mutta kun myöhemmin tilanneet saavat laitteita eikä omaa näy alkaa jo ottaa päähän..
-
Viesti Kirjoittaja mopola »

-
Viesti Kirjoittaja Riksa »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toivottavasti saatte muutkin puhelimenne pian.
MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja kaukkis »
Ei voi kyllä sanoa että on Sonerankaan päässä mennyt hommat ihan putkeen, kun Itäkeskuksen Sonerakauppaan päivää aiemmin varattu laite ei vieläkään ollut tänään saapunut sinne. Jos kyse olisi jostain muusta kuin iPhonesta, sanoisin Soneralle että pitäkää tunkkinne mutta mutta...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Lereik »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
IPhone 4 16GB
IPhone 4S 16GB
Ipad 2 16GB
Macbook Pro
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Eiku viikonloppu elämästä hukattu!Lereik kirjoitti:No mutta siellähän se noutoilmotus mustasta 32gb iphonesta odotteli kotosalla. Viikonloppu pelastettu! Elikkä tilattu 9.7. joskus aamusta.

-
Viesti Kirjoittaja Laser Karaoke »
Eli tilasin mustan 32gb 3GS:n Soneran verkkokaupasta 14.7. klo 04:jotain, ja nyt se ois jo noudettavissa. Näyttäis siis siltä että kiilasin tahtomattani jonossa jokusen jo miltei viikkoa aiemmin tilanneen tyypin, josta pahoittelut tietty. Tosin en ennakkotietojen mukaan odottanut todellakaan saavani puhelinta näin pian, niin uskoisin et Suomeen on sit tullut vähän suurempi erä joka sortin mallia jakoon.
Toivottavasti kaikki muutkin ennakkoon tilanneet saisivat luurinsa mahd. pian!
-
Viesti Kirjoittaja v1ncent »
Ja meikä ilmottautuu samaan laivaan. Eli niinku saatto arvata 9.7 klo 13 tilattu 32gb musta ei ole tulossa ja ei tietoa onko edes tämän kuun puolella. Olin kans yhteydessä myyntipälveluun puhelimitse ja ei ole postiin lähdössäkään.Hellhounddd kirjoitti:Yhyy, ei tää nyt ihan nappiin mee... itse tilasin 9.7 klo 12 Soneran verkkokaupasta mustan 32G S 32GB:n...asiakaspalvelun mukaan ei oo postissa, eikä oo tulossa ennenku syyskuun puolella..
Että mitä VITTUA?????
![]()
Täytyy sydämmen pohjasta kiittää soneraa esimerkillisestä toiminnasta - ei tarvitse kyllä enää miettiä soneran asiakkuutta tämän jälkeen enää koskaan. En olis uskonu, että vielä mun silmissä saa Sonera laskettua osakkeitaan, mutta näemmä näillä näytöillä onnistu sekin. huhhuh täytyy vain todeta, ettei tulis liikaa kirottua.
iPhone Black 3GS 32gb
Nokia 5800xm
-
Viesti Kirjoittaja Hege »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Plasmer »
Tilattu iPhone 3GS 32Gb Musta verkkokaupasta: 16.07 klo:20:03
Melkeen tekis mieli töistä lähtee se hakemaan. Mutta prkl. ku pääsee vasta 19 pois. Onneksi tuo postikonttori on myös huomenna auki...
Pikkaisen kyllä ihmetyttää tuo, että ennakkoon varanneet eivät saa puhelimiaan ennen ennakkomyyntitoimituksia, vaikka tätä soneran -verkkosivuilla painotetaan.
Ensimmäinen Apple tuote ja huomenna kourassa! Toivottavasti ei ole pettymys...
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka